megadeth Katılım 25 Mar 2007 Mesajlar 563 24 Ağu 2007 #41 vay beaa çook güzel alet hoşuma gitti valla allah kaza bela vermesin dostum güle güle kullan nazarlara gelmeyesin rüzgarın bol olsun:cat:
vay beaa çook güzel alet hoşuma gitti valla allah kaza bela vermesin dostum güle güle kullan nazarlara gelmeyesin rüzgarın bol olsun:cat:
CİHAN1 Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 2,748 24 Ağu 2007 #42 allah kaza bela vermesin,güle güle bin kullan.
BİROL 78 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 925 24 Ağu 2007 #43 hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...:cat:
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 24 Ağu 2007 #44 kasvet' Alıntı: inşallah dostum bu arada hala elimde canavar bir virago 535 var dosta gidecem bi makina yerim olsa satmıcam ama kış geliyo herşeyini bu sene yaptum bu resim eski Genişletmek için tıkla ... yeni motorunuz hayırlı olsun eğer olurya hani eskisinin üzerindeki yan çantaları çıkarırsanız alabilirim:wiinkk:
kasvet' Alıntı: inşallah dostum bu arada hala elimde canavar bir virago 535 var dosta gidecem bi makina yerim olsa satmıcam ama kış geliyo herşeyini bu sene yaptum bu resim eski Genişletmek için tıkla ... yeni motorunuz hayırlı olsun eğer olurya hani eskisinin üzerindeki yan çantaları çıkarırsanız alabilirim:wiinkk:
fantazma Katılım 12 Ağu 2007 Mesajlar 46 24 Ağu 2007 #45 fenaaaaaa cok doğru bir seçim hayırlı ugurlu olsun tekerin düz bassın
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 24 Ağu 2007 #46 Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:
yıkıldım26 Katılım 2 Ağu 2007 Mesajlar 17 24 Ağu 2007 #47 hayırlı olsun,allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.darısı bizlerin başına inşallah :cat:
praetorian Katılım 4 Ağu 2005 Mesajlar 3,759 24 Ağu 2007 #48 volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz.. hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında) not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden) kazasız belasız..
volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz.. hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında) not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden) kazasız belasız..
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 24 Ağu 2007 #49 Guzel bir tarz degi$ikligi.. Guzel bir secim, guzel yolculuklar
kasvet Katılım 22 Ağu 2005 Mesajlar 244 25 Ağu 2007 Konu Yazar #50 praetorian' Alıntı: volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz.. hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında) not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden) kazasız belasız.. Genişletmek için tıkla ... saol dostum senide bekliyoruz inşallah sezonun sonunda bişeyler yaparız umarım düşündüğün gibidir oralar
praetorian' Alıntı: volkan hayırlı olsun..eeh artık daha cok gezeriz.. hos senı yakalamak artık ımkansız oldu(zaten oyleydı aslında) not:volkan hızlı kullandıgından degıl benım motor gıtmedıgınden) kazasız belasız.. Genişletmek için tıkla ... saol dostum senide bekliyoruz inşallah sezonun sonunda bişeyler yaparız umarım düşündüğün gibidir oralar
chopperrider Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 3,199 25 Ağu 2007 #53 nakedın duruşu bi başka vallahi çok güzel güle güle kullanın...
temhadal150RE Katılım 20 May 2007 Mesajlar 100 25 Ağu 2007 #55 Hayırlı olsun, Allah güle güle kullanmayınasip etsin. Darısı olmayanların başına.