tarzımı değiştirdim artık bunu aldım arkadaşlar

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
tarzımı değiştirdim artık bunu aldım arkadaşlar
kazasız belasız insallah





 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ne makina ama hayırlı olsun kazasız belasız inşallah tekerin düz bassın allah herkese böyle bi motor nasip eder inşallah
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
161
hayırlı olsun.Kazasız sürüşler dilerim.Önce tarzını neden değiştirdin.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
inşallah dostum bu arada hala elimde canavar bir virago 535 var dosta gidecem bi makina yerim olsa satmıcam ama kış geliyo herşeyini bu sene yaptum




bu resim eski
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
nebilim gaza geldim herhalde bi de uzunyol seviyorum zamanım kısıtlı olduğu için bununla yol daha kısa sürüyo ama daha uzağa gidiyorum :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kaza bela ve musibetlerden korusun cümlemizi insallah.
Allah güle güle binmeyi nasipdar, olmayıpta isteyenlerin gönüllerine de hayırlısı ile almalarını nasip etsin insallah. :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçenlerde yolda bunun siyahını gördüm, yani tamamen aynı marka değilse bile tipi neredeyse aynıydı.

Muhteşem bir tasarım, çok estetik, hatta resimlerde olduğunun aksine çirkin çıktığını söyleyebilirim, fotojenik değil:p

Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullan.:cat:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
benimde normalde tarzım dışı bir motor almışsın ama gerçekten tipi benimde hoşuma gidiyor. Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle bin..... Herkese böyle tarz değiştirmek nasip olsun.....


Bu arada 535 e ne kadar istiyosun?...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst