Geçenlerde yolda bunun siyahını gördüm, yani tamamen aynı marka değilse bile tipi neredeyse aynıydı.
Muhteşem bir tasarım, çok estetik, hatta resimlerde olduğunun aksine çirkin çıktığını söyleyebilirim, fotojenik değil
Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullan.:cat: