TARZANLAR MANGAL SEFASINDA(Manisa Grubu rahat durmuyor)

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
elint kardeş, öle şey mi olur hiç. senide bekleriz aramıza. başımızın üstünde yerin var. sevgili tenten, istediğin zaman gel mangal sefasına. sorun değil dostum.
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bende yakıştıramadım o bira şisesini yaw balığın yanına bira mı gider açsaydınız bi rakı :queen: :queen: Şakaaaa (Alkole Hayır)
Güzel bir gezi olmuş ellerinize ve motorlarınıza sağlık.:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Bende yakıştıramadım o bira şisesini yaw balığın yanına bira mı gider açsaydınız bi rakı :queen: :queen: Şakaaaa (Alkole Hayır)
Güzel bir gezi olmuş ellerinize ve motorlarınıza sağlık.:rendeer:

walla dostum ben zaten orada yaşıyorum ,olmadı açarım rakıyı yerim balığımı:cherry: eve de yaya giderim :queen:
artık dışarıdan motor kullanarak gelen dostlarımız da yavan yerler balıkları gün boyu oturup ağlarlar :queen: :queen: :queen:
zaten öylede oldu:queen: :queen:

resimlere aldanmayın siz :mrgreen:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
abi bidahakı seferee 2 kılo sardalya 2kilo kıyma alalim

daha gzl olurr ogün baktım sneın mehmet kardesınee üzüldüm yaa

biz orda tıkınırrkenn o orda zeytın yağı vee zeytın yiyiyoduu bide arasıra

salata kaktırıyoduu
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

::tutkuy:: ::biggrinn ::biggrinn :flower: :flower: ::thanks: ::tartis::
kartal23 ve atahualpa kardeşler, bekleriz. sizin içinde yakarız mangal nolcak.
eğer ben oraya geldiğimde mangal olmazsa manisa tayfası komple tasını tarağını toplasın spile armut toplamya çıksın ne buya azımız sulandı arkadaş valla kırcam kafayı yaw.he he heee:pr: :pr: :cat: :cat: :rendeer: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst