Bende yakıştıramadım o bira şisesini yaw balığın yanına bira mı gider açsaydınız bi rakı :queen: :queen: Şakaaaa (Alkole Hayır)
Güzel bir gezi olmuş ellerinize ve motorlarınıza sağlık.:rendeer:
eğer ben oraya geldiğimde mangal olmazsa manisa tayfası komple tasını tarağını toplasın spile armut toplamya çıksın ne buya azımız sulandı arkadaş valla kırcam kafayı yaw.he he heeekartal23 ve atahualpa kardeşler, bekleriz. sizin içinde yakarız mangal nolcak.