TARZANLAR MANGAL SEFASINDA(Manisa Grubu rahat durmuyor)

Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
ümmet abi okadarr senı çagırdıkk gelcektınn abi şırıl şırıl su akıoyo bi taraftan kazlar gırak gırak bagırıyo larr cok gzl di valla

serkan abi bi daha yapalım

bu seferde benım ehlıyet için kutlarızz

olurmuu
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
33
pes vallaha hiiiç bişey demiyorumm size
prş serkan tembih ettik sana bu haftasonu yokum usludurun diye
tembihlemesek nolurmuş bilmiyorumm
hele kanka sen hiç gözükme gözüme orayı merak ettiğimi bile bile
nasıl el verdi gönlün gitmeye :silent:

geyik bir yana helal olsun serkan
bi akşamda ayaralamışsın herşeyi
ayarlayın pazara balıkları akhisara baskına geliyorum ona göre :mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
:queen: mecit demiştim sana dimi gelince öldürür özlem...
çarşamba akşamı toplantıda konuşuruz ayrıntılarını...:cat:

katılımlı bi gezi zaten düşünüyoruz olmuşken tam olsun:cherry:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Komşular çoğunuzda kask yok mu bana mı öyle geldi ? Bir de masada gördüğüm bira şişelerini hiç tasvip etmedim kusura bakmayın. Neticede motorla geri döneceksiniz. En azından kazasız belasız bitirdiğinize gezinizi sevindim



SEVGİLİ hocam;
yukarıdan aşağıya 3. sıranın son fotoğrafına "dikkatli"bakarsan kasklarımızın ve minumum gerekli ekipmanlarımızın olduğunu görebilirsin..sonuçta cahil insanlar değilizki neyi nerede,nasıl ve ne kadar içeçeğimizi bilmeyelim.
genede topiği okuduğun ve göz gezdirdiğin için teşekkür ederiz..
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
sercan olum o kadar dedik sana gel diye. ayvalığı bırakamıyorsun ki. bi hava değişikliği olurdu senin için. misafirimiz olurdun hem. neyse bir dahaki sefere bekleriz.

sevgili elint. sen gelmezsen ben gelirim valla rizeye. ne de olsa çayelinde sekiz ayım geçti.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
sevgili elint. sen gelmezsen ben gelirim valla rizeye. ne de olsa çayelinde sekiz ayım geçti.

sakın rizeliyim deme?:mrgreen:

beklerim. . bu arada rizede 8 ay neden bulundun iş dolayısıyla felan mı?
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
yok abi, ben kendimi bildim bileli manisalıyım. eşim 1994 yılında orada görev yaptı. ah o rize yok mu. çayeli, pazar. hele insanları. aşığım ben rizelilere. nasip olmadı bir daha uzamak oralara. allah izin verirse bu yaz geleceğim elint. umarım görüşürüz. karadenizin güzel insanına egeden selamlar...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yanlız hocam ufak bir yanlış anlama var. ben rizeli degilim sadece rizede yaşıyorum.:mrgreen:
bu arada rizeliler hakkında söylediklerine aynen katılıyorum.....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet abi okadarr senı çagırdıkk gelcektınn abi şırıl şırıl su akıoyo bi taraftan kazlar gırak gırak bagırıyo larr cok gzl di valla

serkan abi bi daha yapalım

bu seferde benım ehlıyet için kutlarızz

olurmuu
arada 700 km olmasaydı kaçmazdı kardeş emin ol siz daha ilerde çok yaparsınız böyle etkinlikler nasipse ozaman.:cat: :pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
fazla merak cildi bozar iski :queen: :queen: :queen:

bu arada manisa'lı dostlar çarşamba günü toplantımıza bekliyoruz...

misafirlerimiz var ona göre :rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
evet dostum doğru söylüyorsun. zaten elintde iplemedi baksana. rizeli olmadığı gerçek:p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşim sorma uykumuz kaçtı sağa sola sataşıp duruyoruz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst