kemal naptın abicim yahu sennnnnnnnn..
bu balıklar bu kadar muhteşem bir kareye nasıl sığmış hayret hani...
çok iyi fotoğraflar....
sığdırdık nabalımm abicim bi dahı sefer kesın sığmazz :mrgreen:
maşaallahı varr baksana ne gzl de pişiylerrr ehuehu
Komşular çoğunuzda kask yok mu bana mı öyle geldi ? Bir de masada gördüğüm bira şişelerini hiç tasvip etmedim kusura bakmayın. Neticede motorla geri döneceksiniz. En azından kazasız belasız bitirdiğinize gezinizi sevindim
sevgili elint. sen gelmezsen ben gelirim valla rizeye. ne de olsa çayelinde sekiz ayım geçti.
arada 700 km olmasaydı kaçmazdı kardeş emin ol siz daha ilerde çok yaparsınız böyle etkinlikler nasipse ozaman.:cat:ümmet abi okadarr senı çagırdıkk gelcektınn abi şırıl şırıl su akıoyo bi taraftan kazlar gırak gırak bagırıyo larr cok gzl di valla
serkan abi bi daha yapalım
bu seferde benım ehlıyet için kutlarızz
olurmuu