TARZANLAR MANGAL SEFASINDA(Manisa Grubu rahat durmuyor)

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
atahualpa amacını anlamış değilim o ortamda alkol alan hiçbir motor kullanıcısı yoktur(bilgine):cat:
zaten manisa topiğinide okur isen buna izin vermeyeceğimi orada belirtmiştim (bu da bilgine):wiinkk:


Ne amacından bahsettiğini ben de anlamış değilim. Bu aşağıdaki fotograftaki masadaki bira şişeleri (kutuları)nedir diye soruyorum ? Ha illa bir amaç arıyorsan alkollu motorlu araç kullanımının yanlış olduguna dikkat çekmeye çalıştığımı söyleyebilirsin.

view.php
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Ne amacından bahsettiğini ben de anlamış değilim. Bu aşağıdaki fotograftaki masadaki bira şişeleri (kutuları)nedir diye soruyorum ? Ha illa bir amaç arıyorsan alkollu motorlu araç kullanımının yanlış olduguna dikkat çekmeye çalıştığımı söyleyebilirsin.

view.php

şiiiiiiiiiiiiittttttt. arıza yok. bakalım işimize. bilinçli insanlarız biz. hesap sorgulayıcı bir tek allahtır.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Ne amacından bahsettiğini ben de anlamış değilim. Bu aşağıdaki fotograftaki masadaki bira şişeleri (kutuları)nedir diye soruyorum ? Ha illa bir amaç arıyorsan alkollu motorlu araç kullanımının yanlış olduguna dikkat çekmeye çalıştığımı söyleyebilirsin.

view.php


dostum walla canın çektise atla gel bi haftasonu yatılı ama alcollü geri göndermem:wiinkk: motor kullandırmam...bira değil rakı açarım ben sana :) bizde keyif eğlence gırla :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

pes vallaha hiiiç bişey demiyorumm size
prş serkan tembih ettik sana bu haftasonu yokum usludurun diye
tembihlemesek nolurmuş bilmiyorumm
hele kanka sen hiç gözükme gözüme orayı merak ettiğimi bile bile
nasıl el verdi gönlün gitmeye :silent:

geyik bir yana helal olsun serkan
bi akşamda ayaralamışsın herşeyi
ayarlayın pazara balıkları akhisara baskına geliyorum ona göre :mrgreen:
özlem yeni avatarın hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
serkan abicim,,iskender abicim,,takmayalım milleti yahu.."kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş" hesabı işte abi..

muhteşem bir doğa,,muhteşem bir hava,,mükemmel bir mangal ve taze balıklar....insanlar kıskanıyo işte abi....biryerden illa maraz çıkarıp sallıcaklar işte....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
walla muhabbet nasıldı bilmem ama
doğa muhteşem gözüküyordu
atıcan hamağını kestiriceksin bi güzel
oyyyoyyyoyy
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
arkadaşlar ellerinize yüreğinize ve motorlarınıza sağlık,
paylaşım için teşekkürler.
sağlıcakla kalın.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
zaten en kısa zamanda ,,tüm dostlarımızla,, geçtiğimiz haftasonu akhisar zeytinliovada yaptığımız mangal partisinin aynısı düşünüyoruz..hatta lodos izin alabilirse bir gecelik kamp yapıcaz orda...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Birileri şu Manisayı durdursun canımm:cherry: Afiyet olsun..neşeniz ve dostluğunuz daim olsun.resimler çok güzel paylaşım için teşekkürler MT.Manisa:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hımmm ben sucuk yiyeceğiz sanmıştımm
neyse bu daha da güzel bi planmış
aferin kanka ve lodos
affedildiniz geçici süreyle
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
abla inşallah hep beraber nice payşalımlara.....dur bak ne bombalar patlatıcaz...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
linkinpark

arkadaşım o mangalın üzerindeki balıklar ulu orta yerde gösterilimiii???:salut: ya canımız çekerse istanbuldan ne olceeekkk:pr: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet dostum doğru söylüyorsun. zaten elintde iplemedi baksana. rizeli olmadığı gerçek:p

yok be arkadaşım valla görmedim o gün filime daldım. ondan sonrada unutmuşum. şimdi topic ana sayfada görününce bir bakalım yeni resim eklendimi derken farkettim.

bu arada nereli olduma gelince aman hiç sorma . hikayeleri i bol olan bir memlekettir kendisi. ve hiç iyi hikayeleri yok. boşver sen sormamış bende görmemiş olayım o soruyu.:queen:

zaten elimden gelse nufus cüzdanındaki dogum yerini degiştircem .:mrgreen: ankara kayseri elazığ diyarbakır hatta ve hatta bakü bile olsun farketmez ama .... şehiri olmasın:mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Demek öyleeee, demek bizsizzzzzz :) şaka bi yana güzel gezi olmuş bi dahakine artık :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
değerli doslarım mangal partinize katılamadım :pr:

ama akşama
manisadayım beni kimse tutamaz:cherry:
kardeşlerimle beraber inşallah güzel bi gece olucak
gönül ister motorla gelelim ama grip ve nezle sagolsun
bi yapıştı bırakmıyor çok severler beni kendileri:queen:

bidahakine hava şartları uygun olursa söz

akşama görüşmek üzere kardeşlerim slm :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst