TARZANLAR MANGAL SEFASINDA(Manisa Grubu rahat durmuyor)

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
EVET ARKADAŞLAR BÜYÜK GİZLİLİK İÇERİSİNDE KİMSEYE HABER VERMEDEN Bİ MANGAL SEFASINI DAHA GERİDE BIRAKMIŞ BULUNUYORUZ:queen: evsahibi olarak alnımın akı ile çıktım bu işten :queen: :queen: :queen:

MANİSA'NIN Akhisar ilçesi Zeytinliova kasabasındaki turistik doğa harikası göletinde güzel bi gün geçirdik.

Manisa'nın dört bir köşesinden gelen tüm dostların tekerine sağlık:cat: :rendeer: MANİSA yüzünü kendine dönüyor:cat: (bu arada gelemeyen scream ve gürkay kardeşim üzülmeyin bi dahaki sefere :cherry:

katılım listesini veriyorum;
1 mecit (klv 1000)
2 lodos (cbr125r repsol)
3 racinkiski (r6)
4 linkinpark (artçı)
5 murat (cbr 600f)
6 engin (artçı)
7 cavit (z750s)
8 gürsesler (z750 s)
ve adını hatırlayamadığım aramıza yeni katılan misafir(şimdilik) dostlarımız...

fotoğraflar da aşağıda :)













 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Çok heyecanlı gördüm sizi aynı konudan 3 tane var :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
olay budur serkan abi,,,geri kalan fotolarıda istiyoruzzz..

:cat:
buarada sana binlerce kez teşekkür,,muhteşem bir pazar günü geçirmemizi sağladın,,
ELİNE DİLİNE KESENE BEREKET..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
birazdaha resim olsa gezinin iyi olup olmadına bakıcaz ama bu resimlere bakip "süper gezi elinize saglık" demek işkembedne sallamaya benziyo.

resim isterukkkk:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
elint kardeşim önce sabır,,sonra selamet,,,buyrun resimleriniz geldi...daha çokkkkkkkkkkkkkk var....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
off off mangal haa:cyclopsan
güzel resimler elinize saglık :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
13
güzel olmuş belli eglenceli geçmiş saolsun serkan abim cagırdı beni ama gidemedim işim vardı inş bir daakine :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
MECİT;550004' Alıntı:
kardeşimbulunduğun yeri belirtmemişsin ama herzaman buyur gel...mangal ateşi bizim grupta hiç sönmez...bekleriz...

hocam size katılmayı çok çok isterdim . inan ege bölgesinde herhangi bir yerde olsamda gelirdim. ama rizedeyim:(

umarım aynı neşe ile gezileriniz devam eder:rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
bunlardaaaa bendennn olsunn

balıklaraaa bakın yanıylarrrr:mrgreen:
grnt105rl0.jpg

grnt104sz9.jpg

grnt094be4.jpg


bukadaaa varr
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
kemal naptın abicim yahu sennnnnnnnn..
bu balıklar bu kadar muhteşem bir kareye nasıl sığmış hayret hani...

çok iyi fotoğraflar....
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
sığdırdık nabalımm abicim bi dahı sefer kesın sığmazz :mrgreen:

maşaallahı varr baksana ne gzl de pişiylerrr ehuehu
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Komşular çoğunuzda kask yok mu bana mı öyle geldi ? Bir de masada gördüğüm bira şişelerini hiç tasvip etmedim kusura bakmayın. Neticede motorla geri döneceksiniz. En azından kazasız belasız bitirdiğinize gezinizi sevindim
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
var dostum merak etme (sana öyle gelmiş:bounce: ) kasksızmı geleceklerdi o kadar yolu(65 km )mecit(150 km):queen: bu kış vakti

birde mangal başına kask mı taşıyacaktık koyduk cafenin uygun bi köşesine :cat:

atahualpa amacını anlamış değilim o ortamda alkol alan hiçbir motor kullanıcısı yoktur(bilgine):cat:
zaten manisa topiğinide okur isen buna izin vermeyeceğimi orada belirtmiştim (bu da bilgine):wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Manisa grubu güzel eğlenmiş. aklım balıklarda kaldı valla. Afiyet olsun beyler :)

Güzel etkinlik olmuş paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Merhaba

Manisa grubu güzel eğlenmiş. aklım balıklarda kaldı valla. Afiyet olsun beyler :)

Güzel etkinlik olmuş paylaşım için teşekkürler.

Görüşmek üzere.

değerli dostum her zaman bekleriz tüm motor dostlarının başımız üzerinde yeri var.
bir gün nasip olur inşallah beraber böyle bir keyif yapmak :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
AYIP AMA SİZİN YAPTIĞINIZ SAYIN ARKADAŞLAR nasıl geçti boğazınızdan kılçıklara dikkat etseydiniz bari boğazda kalır onlar.şaka biyana çok güzel geçmiş etkinliğiniz bizlere gösteriminiz için çok teşekkür ederiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst