- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,978
yok bu bahsettiğim atom bombaları tamamen bize ait. 98 yılı cia raporuna göre 95 tane civarıydı sanırım.
Kendini avutma.İncirlik üssü dışında bazı yerlerde de atom bombaları fakat bunların bir kilidi bizim diğeri ABD'nin.Yani bu Amerika'nın izni olmadan bu bombaları kullanamayacağımız anlamına geliyor - diğer bir deyişle bombalar bizim değil Amerika'nın.Türkiye'nin kendi atom bombası yok şu an.Ve bu gidişatla da asla olamayacak çünkü ABD bu saatten sonra İsrail'in burnunun dibinde nüfusunun %100'e yakını müslüman olan bir ülkenin böyle bir silaha sahip olmasına izin vermez.