Tarkan motosiklet kazası geçirdi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarkan motor senin neyine yaaa :p:p git türkünü söyle sen:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi ki arkadan gelen korumaları ezmedi. Ne acı olurdu. Düşünsenize, adamın korumaları adamı eziyor. Off, koruma mantığına aykırı.

Ya da tam tersi hırbonun biri Tarkan'ı sıkıştırsaydı motorcular acaip fark edilirdi. Gazetelerde 2 hafta çıkardı haberler.

Neyse, kendisine geçmiş olsun diyeyim, o da bir motorcu, o da bir insan.

Tarkan'a olumsuz laf ederken dikkat edelim. Her meşhur insan altına motor alması bizim de işimize yarar. Mesela Fatih Altaylı da meşhur birisi ve zamanında Harley Davidson Dynaglide ile ortalıkta geziyormuş. Hatta bir yazısında tüm meşhurlara tavsiye ediyordu. Toplum içinde tanımadan gezmenin tek yolu bu dedi. Kaskı takıyorsun kafana ve topluma karışabiliyormuşsun diye yazmıştı. Hürriyet'in yayın yönetmenine bile tavsiye etmişti. Tarkan veya Fatih Altaylı'yı sevmeniz şart değil ama motorcuların fark edilemesi davamıza yarayacaklar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizimde yaptıgımız zaten tarkanı kotulemek degıl tabıkı gecmıs olsun
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
İyi ki arkadan gelen korumaları ezmedi. Ne acı olurdu. Düşünsenize, adamın korumaları adamı eziyor. Off, koruma mantığına aykırı.

Ya da tam tersi hırbonun biri Tarkan'ı sıkıştırsaydı motorcular acaip fark edilirdi. Gazetelerde 2 hafta çıkardı haberler.

Neyse, kendisine geçmiş olsun diyeyim, o da bir motorcu, o da bir insan.

Tarkan'a olumsuz laf ederken dikkat edelim. Her meşhur insan altına motor alması bizim de işimize yarar. Mesela Fatih Altaylı da meşhur birisi ve zamanında Harley Davidson Dynaglide ile ortalıkta geziyormuş. Hatta bir yazısında tüm meşhurlara tavsiye ediyordu. Toplum içinde tanımadan gezmenin tek yolu bu dedi. Kaskı takıyorsun kafana ve topluma karışabiliyormuşsun diye yazmıştı. Hürriyet'in yayın yönetmenine bile tavsiye etmişti. Tarkan veya Fatih Altaylı'yı sevmeniz şart değil ama motorcuların fark edilemesi davamıza yarayacaklar.

Son günlerde motosiklet kullanan ünlü sayısında artış var.Geçenlerde bir programda Acun Ilıcalı'nında motor tutkusu olduğunu öğrendim.Adam iki defa ölümden dönmüş, yinede vazgeçmem diyor...
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
tarkan bu ne yapsa yeridir
askerdende kacar (sansli oldugu icin sükretmeli bedelli cikti zamaninda)
konser verirken seyircilere orta parmaginida gösterir
kamerelarin önünde cisim geldi der tuvaletede gider
moda olsun die motosiklete binmis cok diil
tarkan bu ne yapsa yeridir

daha cok yazmak istiyorum ama terbiyem müsade etmiyor anlayan anliyor zaten
tarkan seven arkadaslardan da özürdiliyorum tamamen kisisel görüs ;)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
13
Bu iş böyle işte tadını aldımı bırakmaz birdaha, düşe kalka öğrecek hepimiz gibi :)
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Televizyondan izleyen bir arkadaşın söylediğine göre, motosiklet 600 cc üzeri bir racing'miş.:santa:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
15
Bizede geçmiş olsun demek düşer, kendisi zaten düşmüş..harbiden hangi tarz kullanıyor acaba, gel tarkancığım tarz konusunda karar vermediysen senide chopper ci yapalım ha, ne dersin....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst