Tarkan motosiklet kazası geçirdi

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842



Popstar’ın İstanbul gecelerindeki motosiklet keyfi az kalsın faciayla sonlanıyordu.

Önceki akşam yeni satın aldığı motorunun arkasına sevgilisini alan Tarkan Boğaz’da şöyle küçük bir tur atmak istedi. Motor kullanma konusunda deneyimsiz olan Tarkan virajı alamayınca kullandığı motosiklet önce kaldırıma çarptı ardında da devrildi. Motorun altında kalan Tarkan ve sevgilisinin imdadına kendisini arkadan takip eden jeepli korumaları yetişti.Ucuza atlatılan kaza sonrası iki sevgili ufak tefek çizikler içinde korumaların da yardımıyla evlerine götürüldü…

Kaynak:Gazeteport
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Önce tecrübe kazanıpta trafiğe çıksaydı daha iyi olurdu. :farao: :Allahtan bir şey olmamış bazı değerler kolay kolay yetişmiyor.:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Geçmiş olsun...

Dün akşam saatlerinde kar atıştırıyordu..
Üstelik Boğaz'da tur atmak istemişler, tamda rüzgarlı ve yağışlı havada...
Helal olsun TARKAN süpersin!

Sonra dersin VAY ANAM VAY...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlık açmıştı buraya.
R1 mi alayım Hayabusa'mı diye.
Scooter al o bile fazla gelir diye kendisini uyarmaya çalışmıştık.
Ama kendisi uyarılarımıza kulak asmayıp,
"hadi leyn ordan dilli düdük"
şeklinde bize nanik yaparak, kaçmıştı.:p

Şaka bir yana kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletelim.
İnşallah önemli bir şeyleri yoktur ve bu kaza nedeniyle motosikletten soğumazlar...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun Tarkan'a. Parası da var çocuğun, havası da, neden motor da sürmesin... Allah allah, nasolsa korumalar da var... Allah bilir motor 1400'lük filandır.. En babasından... En pahallısından...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
tabi para var diye alıyolar kocaman motor sonra da büyük geliyo kaza yapıyolar.Oysa daha küçük bişeyle başlasa daha iyi olurdu.Ama olurmu Koskoca tarkan ufak ufak motora bindi derler.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun Tarkan'a. Parası da var çocuğun, havası da, neden motor da sürmesin... Allah allah, nasolsa korumalar da var... Allah bilir motor 1400'lük filandır.. En babasından... En pahallısından...

Valla doktor abicim,sitede öyle bir atmosfer oluştuki Ben artık bişey demiycem.Zannedersem artık 1400'lük makinayla başlamak normal diyebilirim:cherry:.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla tarkanın motosiklet kullandığını bilmiyordum!!eeee bu işler böyle düşe kalka öğrenilir motosiklet..biz öğrenene kadar anamız ağladı!!!
kaçlıktı acaba makinası yamaha r1 olmasın arkadaşlar:mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
İşe 1400cc bişi alarak başlarsa olacagı bu, mobiletle başlaması gerekirdi. 50cc ile ögrenir bir iki sene sonra 125 derken 150 ve 20'e doğru gitmeliydi.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Geçmiş olsun Tarkan'a. Parası da var çocuğun, havası da, neden motor da sürmesin... Allah allah, nasolsa korumalar da var... Allah bilir motor 1400'lük filandır.. En babasından... En pahallısından...

evet hocam bencede, nede olsa o tarkan, küçük cc ile başlarsa ayıp olur :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
yav tarkan motosiklet kullanmak senın neyıne al bi şöför bin arkasına artcı olarak :D
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Geçmiş olsun, biz boşuna yırtmıyoz burda bi yerlerimizi. :)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o da motosikletçi bi kardeşimiz...

Sitede 1000lik 600 lük makinalarla başlayan arkadaşlara nasihat ederken adamla maytap geçiyosunuz, 1400cc gerçek mi değil mi belli değil,

kıza biraz madara olmuş tabi...
iyiki korumalar ezmemiş:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst