Tarkan motosiklet kazası geçirdi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Geçmiş olsun...

Dün akşam saatlerinde kar atıştırıyordu..
Üstelik Boğaz'da tur atmak istemişler, tamda rüzgarlı ve yağışlı havada...
Helal olsun TARKAN süpersin!

Sonra dersin VAY ANAM VAY...

:mrgreen::mrgreen:
geçmiş olsun dielim:cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
:) tarkan ve iki teker ben bagdaştıramıyorum genede hayırlı olsun düşmekte bir erdemdir :) istanbulda motor sürecek en son adam tarkan ne yalan söliyim çok üzüldüm puhahahahahahahaha
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Tarkan bu ne yapsa adamın olay oluyo.Kazayı iyi yırtmış bayağı bir
yavaşmış anladığım kadarıyla motor üstündeki kim olursa olsun fark etmez.
Reisi Cumhurda olsa da geçmiş olsun demek düşer biz motor dostlarına
bende motorunu merak ettim doğrusu.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yinede haline şükretsin, ona koruma şart demişler oda korumaları yanlış anlamış, yakın korumalarla yola çıkmış,şimdi gerçek korumanın ne olduğunu anlamıştır :p
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
biraz foruma takılsında hangi motorla başlayacağını anlasın öğrensin tarkan geçmiş olsun forumada bekleriz seni hemen iyileşte gel daha öğrenecegin çok şey var...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yinede haline şükretsin, ona koruma şart demişler oda korumaları yanlış anlamış, yakın korumalarla yola çıkmış,şimdi gerçek korumanın ne olduğunu anlamıştır :p

=))))))))))))))))))))))))))) yarıldım abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
Abi boşuna demiyoruz Full Koruma hayat kurtarır diye!!
Bak korumaları gelmiş kurtarmış :)
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
kullandigi motorun ne oldugu halen belirsiz. "kucuk motor alsaymis, tecrube kazansaymis" diyenler neye dayanarak diyor bunu? belki de 250cc'lik bir seydi. veya 60km'den hizli gitmeyen bir cruiser.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Katılıyorum arkadaşlar,:cat: yaklaşık 10 yıl o sektörde (Tv,Radyo) bulunduğumdan ,basın danışmanı-danışmanları böylesi haberleri masa başında üretip ,mizanseni hazırlanıp telefon ,şimdilerde internet aracılığı ile bizlere ulaşabilecek kaynaklara yayar,ortalama izleyicide gerçek olduğuna inanarak yada varsayarak haberi amacına ulaştırır

Ama zamanlamalar nedense yeni bir albümle çakışır-o ara denizde kaybolunur ,biri tarafından ala konursunuz ,gizemli bir hırsızlık sizi bulur ,aslında annenizin biyolojik anneniz olmadığı çıkar,olmayacak kişilere olmayacak laflar edip tartışma konusu ilintili yerlerde(hatta 'Daaaaaannnn' efektleriyle kafamız şeydilir:pale:)tartışılır vs....

Bu bir sistem Tarkan veya başkası farketmez"promosyon"sözcüğünü içeren bir bütünün parçaları olarak yapılması gerekliliğine inanılan herşey yapılır,yılbaşında aldığı paranın ne kadar olduğu ile ilgili çıkan haberleri ve tartışmaları amacına ulaşmış ,kim akıl ettiyse başarmış, bu kadar reklamı yaptırmıştır,ilk sayfalarda günlerce yer almıştı anımsarsınız.


'Katledilen' motosikletli arkadaşlarımız için birlikte olduğumuz anların gazetelerin iç sayfalarında ne kadar yer aldığını düşünün oysa gelen muhabir arkadaşlara verdiğimiz demeçler,çekilen fotografların çokluğu ve o ters orantılı sonuç

Şimdi Tarkan düşmüş haberlerin kaplayacağı alana bakalım:farao:



Tüm söylediklerine harfiyyen katılıyorum ....
Tarkan olacaksın ... hava soğuk olacak ....motosikleet alacaksın ...
kaza yapacaksın ... hemen haber yapacaklar....Motosikleet le kaza yapmış o zaman yanındaki korumalarmı vermiş haberi kazayaptı diye ...
kim tutar o zaman yanındaki o haber uçuran korumaları ....
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ne diyelim geçmiş olsun hiç sanmıyorum küçük birşeyler olduğunu ama motosiklet bu küçüğüde büyüğü de tecrübe ister
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
muhaaa zuhaaa puhaaa :flower: tarkan ve motosiklet kullanmak he...:cherry: ah be canım kardeşim bu iş öyle vitrinden gördüm beğendim...bu da şimdi benim altımda ne havalı durur düşüncesiyle motor almakla olmuyo...:p

neyse kendisinin sıkı bir hayranı olarak geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, iyi bir eğitim alarak ilerde sıkı bir motorcu olmasını ve bize destek olmasını temenni ediyorum...:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Elinin hamuruyla diyoruz biz bu olaya :cherry:

Doğru söze şapka çıkartırım........:wiinkk:

Desenize bu ay 1.550 kere bu haberi göreceğiz televizyonlarda..
Tarkan motosikletten düştü.
İşte Tarkan ın düştüğü motosiklet.
İşte Tarkan ın motosikleti aldığı bayii.
İşte Tarkan ın kaza öncesi son fotoğrafı.
Tarkan ın motosiklet hakkında önerileri.
Tarkan'ın...
Diye gider bu haber başlıkları.

İnsan küçük dağları yarattığını sanınca,ufak çakıl taşlarının ona bir şey yapamayacağını,onlara takılıp düşmeyeceğini sanıyor.
Oysa ki ilahi adalet herkese işler,tecrübe ve bilgi yoksa Ahmet içinde o motor tehlikeli,Tarkan içinde..
Keşke biraz daha profesyonel yaklaşıp önce eğitimini alsaydı.
Neyse geçmiş olsun
:cat:

Motosikletin bu adaletli yönünü seviyorum,üstünde kim olursa olsun eğer onunla iyi konuşmayı bilmiyorsa atıyor üzerinden :)

En anlamlı mesajı vermişsin paşam.....:rendeer:

herkes bildiği işi yapsın :p

Bak bu doğru bi söz....Cuk diye oturmuş.....:cat:

Beyaz'ın ahı tutmuştur:mrgreen:

Hiç bunu düşünecek zamanı olmuşmudur acaba?....

Üzülmedim düştüğüne açıkçası...
..:bounce:
 
Katılım
19 Eki 2005
Mesajlar
83
geçmiş olsun, umarım medya-tv motosikletleri kötülücek bir yayın yapmazlar..
kazasız belasız günler..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar ben olay gunu arkasındaydım.mondıel 151 rs kullanıyodu.:mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
geçmiş olsun ama yinede deneyimsiz bir şekilde motora binmemeyi akıl etmesi gerekirdi...
ve koruma namına bir şey de kullanmadıklarına eminim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst