Tarkan motosiklet kazası geçirdi

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
1400'ü ben kafadan attım, değildir belki yaw...

Mondial olduğunu da hiç zannetmiyorum ama... :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bir kaset yaptı patladı, bir motor aldı yine patladı:p

Bu amca çöküş döneminde, bol reklama ihtiyacı var, bunun en ucuz yolu da haber olmaktır.

Kasten yaptığı kanısındayım, dolayısıyla makine kaç cc olursa olsun baştan aşağı korumalı oldukları garanti.:cherry:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Katılıyorum reklamın iyisi kötüsü yoktur. Madara durumlar bile işe yarıyabilir...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Desenize bu ay 1.550 kere bu haberi göreceğiz televizyonlarda..
Tarkan motosikletten düştü.
İşte Tarkan ın düştüğü motosiklet.
İşte Tarkan ın motosikleti aldığı bayii.
İşte Tarkan ın kaza öncesi son fotoğrafı.
Tarkan ın motosiklet hakkında önerileri.
Tarkan'ın...
Diye gider bu haber başlıkları.

İnsan küçük dağları yarattığını sanınca,ufak çakıl taşlarının ona bir şey yapamayacağını,onlara takılıp düşmeyeceğini sanıyor.
Oysa ki ilahi adalet herkese işler,tecrübe ve bilgi yoksa Ahmet içinde o motor tehlikeli,Tarkan içinde..
Keşke biraz daha profesyonel yaklaşıp önce eğitimini alsaydı.
Neyse geçmiş olsun:cat:

Motosikletin bu adaletli yönünü seviyorum,üstünde kim olursa olsun eğer onunla iyi konuşmayı bilmiyorsa atıyor üzerinden :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
şok şok şok ünlü star tarkan son kasedini cıkardıktan 1 hafta sonra 2 kat full koruma gıyınmıs bır sekılde son model motosikletıyle 10km hızla gıderken ölümden döndü
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Desenize bu ay 1.550 kere bu haberi göreceğiz televizyonlarda..
Tarkan motosikletten düştü.
İşte Tarkan ın düştüğü motosiklet.
İşte Tarkan ın motosikleti aldığı bayii.
İşte Tarkan ın kaza öncesi son fotoğrafı.
Tarkan ın motosiklet hakkında önerileri.
Tarkan'ın...
Diye gider bu haber başlıkları.

İnsan küçük dağları yarattığını sanınca,ufak çakıl taşlarının ona bir şey yapamayacağını,onlara takılıp düşmeyeceğini sanıyor.
Oysa ki ilahi adalet herkese işler,tecrübe ve bilgi yoksa Ahmet içinde o motor tehlikeli,Tarkan içinde..
Keşke biraz daha profesyonel yaklaşıp önce eğitimini alsaydı.
Neyse geçmiş olsun:cat:

Motosikletin bu adaletli yönünü seviyorum,üstünde kim olursa olsun eğer onunla iyi konuşmayı bilmiyorsa atıyor üzerinden :)

Sonuna kadar katılıyorum:cat: "WAY ANAM WAY!Ulem Kıza da Madara olduk yhauw" diye kalkmıştır artık:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi Tarkan diyince bende tırstım, kıllıtarkan kaza yaptı sandım.. Allahtan deilmiş..

Neyse, Tarkan la kavgalıyız zaten düştüğüne üzülmedim :queen:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
bazı değerler gerçektende nadir yetişiyor..
dikkat şart umarım soğumak yerine inat yaparda
kendisini bu zevkten mahrum bırakmaz..
geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarkan'da bizim motosikletin reklamını yapmış oldu.
Şimdi millet Tarkan mı acaba? diye motosikletlere dikkatli baksa ne güzel olur
Tarkan sayesinde motosikletler daha görünür oldu. :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Tecrübesiz olduğu bariz belli. Motosikletinin marka modelini bilen duyan olursa buraya yazsın biraz merak ettimde. Büyük ihtimal herhangi bir model hakkındada bilgisi yokturdur. ya SS dir yada Cruiser. Bu arada Geçmiş olsun...:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yalnız tam korumadan kastettiğimizi Tarkan biraz yanlış anlamış galiba...

Kask, dizlik, bellik, arazi aracı, eldiven, can simidi, 5 adet izbandut tabir ettiğimiz şahıs...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarkan neyıne lan senın motor :p

arklar onun kullandığı motor kesın maxı scoter flndır kanımca :)

gecçmiş olsun bu arada akıllı olsun :cherry:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Bir kaset yaptı patladı, bir motor aldı yine patladı:p

Bu amca çöküş döneminde, bol reklama ihtiyacı var, bunun en ucuz yolu da haber olmaktır.

Kasten yaptığı kanısındayım, dolayısıyla makine kaç cc olursa olsun baştan aşağı korumalı oldukları garanti.:cherry:

şok şok şok ünlü star tarkan son kasedini cıkardıktan 1 hafta sonra 2 kat full koruma gıyınmıs bır sekılde son model motosikletıyle 10km hızla gıderken ölümden döndü

Katılıyorum arkadaşlar,:cat: yaklaşık 10 yıl o sektörde (Tv,Radyo) bulunduğumdan ,basın danışmanı-danışmanları böylesi haberleri masa başında üretip ,mizanseni hazırlanıp telefon ,şimdilerde internet aracılığı ile bizlere ulaşabilecek kaynaklara yayar,ortalama izleyicide gerçek olduğuna inanarak yada varsayarak haberi amacına ulaştırır

Ama zamanlamalar nedense yeni bir albümle çakışır-o ara denizde kaybolunur ,biri tarafından ala konursunuz ,gizemli bir hırsızlık sizi bulur ,aslında annenizin biyolojik anneniz olmadığı çıkar,olmayacak kişilere olmayacak laflar edip tartışma konusu ilintili yerlerde(hatta 'Daaaaaannnn' efektleriyle kafamız şeydilir:pale:)tartışılır vs....

Bu bir sistem Tarkan veya başkası farketmez"promosyon"sözcüğünü içeren bir bütünün parçaları olarak yapılması gerekliliğine inanılan herşey yapılır,yılbaşında aldığı paranın ne kadar olduğu ile ilgili çıkan haberleri ve tartışmaları amacına ulaşmış ,kim akıl ettiyse başarmış, bu kadar reklamı yaptırmıştır,ilk sayfalarda günlerce yer almıştı anımsarsınız.


'Katledilen' motosikletli arkadaşlarımız için birlikte olduğumuz anların gazetelerin iç sayfalarında ne kadar yer aldığını düşünün oysa gelen muhabir arkadaşlara verdiğimiz demeçler,çekilen fotografların çokluğu ve o ters orantılı sonuç

Şimdi Tarkan düşmüş haberlerin kaplayacağı alana bakalım:farao:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
walla geçmiş olsun demek içimden gelmiyo şimdi almasaymiş o kadar büyük makina hem tecrüben yok hemde büyük makina aliyor.Niye o tarkan çünki altinda 125 lik bi makina olsa kos koca tarkan 125 cc lik motoruyla bogaz turu yapti diyecekler:)ah ulen paranin gözü kör olsun alamadik bi binlik makina ahh para kimlerin elinde ama binmesinide bilseler:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst