tanışma (moto guzzi griso mu - fazer mı )

Katılım
20 Mar 2014
Mesajlar
11
Öncelikle , motorsiklet tutkunu olarak merhaba demek istiyorum , 2006 yılından beri motorsiklet kullanmaktayım .evlenirken sattım ve hanım birdaha aldırtmadı ve sonunda izni kopardık , şuanda çok kararsız kaldım ne alacağıma başlıktada görülecektir :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst