- Katılım
- 20 Mar 2014
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle , motorsiklet tutkunu olarak merhaba demek istiyorum , 2006 yılından beri motorsiklet kullanmaktayım .evlenirken sattım ve hanım birdaha aldırtmadı ve sonunda izni kopardık , şuanda çok kararsız kaldım ne alacağıma başlıktada görülecektir :cherry: