- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün itibarıyle aranıza katılmaktan dolayı kıvanç duyuyorum
hepinizi en içten dileklerimle selamlar, güzel muhabbetler olmasını dilerim :cat: bu camiada yeni olmam dolayısıyle de yardımlarınızı bekliyorum. Haziran ayında honda cbr 125 almak istiyorum, ilk motorum olcak. Trafiğe ilk onunla çıkmam doğru mu? Alın size ilk sorum 