tanışalım dostlar :)

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çoğu yerde cbr 125 ve comet için baslangıcta ideal motor denıyor....
ama bıldıgım kadarıyla cbr seri bı motor fakat hafıflıgı ve dıgerlerıne gore bıraz daha ufak boyutlarda olması baslangıc ıcın daha ıdeal gıbı gorunmesını saglıyor..........
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldin aramıza.
bence baslangıc için ufak bi model al sonra yavas yavas büyüklere gec önerim bu amacım kazalara önlemek can ucuz değil ii günler

sağol hoşbulduk :) daha ufak almak istemiyorum çünkü cbr dan sonra asıl amacım olan r 6 almak niyetindeyim. aslında bi bakıma haklısın ama benim canım çok kıymetlidir emin ol dikkatli olucam :cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
yeschim arkadasımız kendınden bahsetsın bırazda ya :mrgreen: :mrgreen: ehliyetım var demıs mutlaka bıaz tecrubesı vardır gıbıme gelıo yanlısmı yeschım:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol hoşbulduk :) daha ufak almak istemiyorum çünkü cbr dan sonra asıl amacım olan r 6 almak niyetindeyim. aslında bi bakıma haklısın ama benim canım çok kıymetlidir emin ol dikkatli olucam :cat:

r6 ya daha çoooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk varrrr
tabi canın kıymetlıyse
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet ehliyetim var ama tecrübe sıfır sadece ehliyet kursunda bindiğim kadarıyla :pale: r6 ya daha çook var biliyorum ama sonunda o da olacak inş. :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inş istediğin olur ama sen bence suan at r6 yı kafadan aklında olmasın en saglıklısı o olur:queen:
neyse yatma vakti.........
iyi günler......
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kirke bişey sorcam sana sen ne kadar tecrübelisin?
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
ne tecrubesı yaa ehlıyetı yenı alcam benn:mrgreen: :mrgreen: ehlıyetsız tecrube olmaz olsun dedım cıkmadım trafıge:mrgreen:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hojgeldin yeschım burada sana elinden gelen her türlü yardımı sunacaktır :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Cbr 125 başlangıç için oldukça uygun arkadaşlar,daha küçük ne alsın Allah aşkına:)
Karıştırmayın kafasını...
Cbr 125 r başlangıç için oldukça uygun bir motosiklet.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne tecrubesı yaa ehlıyetı yenı alcam benn:mrgreen: :mrgreen: ehlıyetsız tecrube olmaz olsun dedım cıkmadım trafıge:mrgreen:

ben de ehliyeti almadan önce senin gibi düşünüyodum bak nooldu :pale:
ehliyet var doğru dürüst kullanamıyoruz böceği :salut:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
ama ya en dogrusunu yapmıssın dogru durust bır egıtım almadan baslamamakla cunku hıc bırsey ınsan canından onemlı deıl ne varkı tecrube zamanla kazanılır ama tecrubesız cıksan yola rahat edemezsınkı:silent: yanlısmıyım sen egıtımı nerde yada nasıl almayı planlıyosun yeschım?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr 125 başlangıç için oldukça uygun arkadaşlar,daha küçük ne alsın Allah aşkına:)
Karıştırmayın kafasını...
Cbr 125 r başlangıç için oldukça uygun bir motosiklet.

sen de olmasan :rendeer: ne biliim gönlümden geçen hep cbr 125 di.
zaten daha küçüğüyle ist. trafiğinde zor olur bence :silent: tek tereddütüm ben biraz ufak tefeğim :)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
honda cbr 125 başlangıç için en ideal motorlardan biri olduğunu söyleyebilirim.
cbr 125r topicinden motorla ilgili geniş bilgilere ulaşabilirsin:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama ya en dogrusunu yapmıssın dogru durust bır egıtım almadan baslamamakla cunku hıc bırsey ınsan canından onemlı deıl ne varkı tecrube zamanla kazanılır ama tecrubesız cıksan yola rahat edemezsınkı:silent: yanlısmıyım sen egıtımı nerde yada nasıl almayı planlıyosun yeschım?

honda eğitim merkezine gitmeyi düşünüyorum ama kontenjan dolu millet kuyruk olmuş abicim :mrgreen:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef dolu kontenjanlarr maleseef bizde kaldık açıkta :(
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa ben de yenisini bekliyorduum :cat: sağolun :cherry: ben hep bakıyordum doluydu ama temmuza kadar dolu yine de hatırladığım kadarıyla :pale:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
falla bizde şans pek yok bi aksilik çıkar yetişemem yine ben :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst