- Katılım
- 24 Şub 2007
- Mesajlar
- 338
aaa ben de yenisini bekliyorduum :cat: sağolun :cherry: ben hep bakıyordum doluydu ama temmuza kadar dolu yine de hatırladığım kadarıylaale:
banada daha yeni mail geldi ondan dolayı bu kadar cabuk zamanda haber werdim:wiinkk: