tanışalım dostlar :)

Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadaslar bmw nın de egıtım merkezı var o cok mu pahalı ya?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
egitim mecburmu? ya ben bu yaz basladım avatarımdakini sürüorm sorun olmuo :D ama cok dikkat ediorm,
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
ıstanbul trafıgınde en azından kullanmak ıcın sadece daha cok sey ogrenelım dıye bızler gereklı goruyoruz okadar yoksa mecburı degıl
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
bmw yi bilmiyorum da Süleyman Memnunun okulu var ama ultra pahalı :pale:

o nerde ve nekadardan baslıokı?

ya ama egıtım harbı sart kursların verdıgı egıtımde senı ne vıraj da ne yokuste nede trafıkte calıstırıyolar ve bence asıl onemlı olan sey bu benım 3 haftadır yaptıgım sey kursta motosıkletle dön allah dön..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o nerde ve nekadardan baslıokı?

ya ama egıtım harbı sart kursların verdıgı egıtımde senı ne vıraj da ne yokuste nede trafıkte calıstırıyolar ve bence asıl onemlı olan sey bu benım 3 haftadır yaptıgım sey kursta motosıkletle dön allah dön..

aynen kursta boş alanda daire çizdiriyolar o kadar :farao:
http://www.suleymanmemnunmx.com/t/06/ buradan bakabilirsin :)
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
bakıyım bı sagol:mrgreen: bu arada ehlıytım var demıstın ya dıreksıyon sınavında naptınız sız?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakıyım bı sagol:mrgreen: bu arada ehlıytım var demıstın ya dıreksıyon sınavında naptınız sız?

ehliyet kursunda öğrendiğim kadarıyla girdim sınava :)
ne de olsa ruhumda var motor aşkı, biraz da iman gücü :p geçtik işte sınavdan :queen:

Evet bayan üye ve topik patlamış :mrgreen:

Aramıza hoşgeldin arkadaşım...

Hoşbulduk arkadaşım :) Bu motor sevdası erkeklerin tekelinden çıksın artık zaten haydii kızlar biraz da biz ağlatalım asfaltları :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
yeschim cim ..benimde esim motorsiklet kullaniyor aynen onu bos araziye goturdum..scooter kiralamistim..bu gaz dedim bu fren dedim..biraktim bu bi iki gitti geldi...freni ogrendi..suan gayet guzel biniyor motorsiklete..ama scooterla basla derim bende vitesli motora sonra gecersin...sevgiyle kal..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese teşekkürler :) şimdilik çıkıyorum görüşmek dileğiylee :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
patlar ya patlamaz mı...
Biz böyleyiz abi kimse değiştiremedi bunu...:pr:
yeschim hanım ablam,Allah'a yakın bana uzak kardeşim hoşgelmişsin...:bounce:

arkadaşlar bakın bi de pre_lude arkaşadımız gelsin ona da bi hoşgeldin deseniz diyorum cümletten...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar slm birazdan 2. el cbr bakmaya gidicem acaba fiyat olarak en çok ne eder 3,750 en fazla diyorum ben ama :silent: tabii durumuna göre değişiyo
yine de fikri olan var mı ?:cyclopsan
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ailemize hoş geldin dostum:rendeer:
umarım katılımcı ve kalıcı olursun
125 cc ile başlamak gayet akılcı bi yaklaşım ancak cbr 125 den düşen kızlarımızda bayaa çok onun için bu makinayı 125cc die hafife almamanı tavsiye ederim
her zaman full koruma ve dikkatle binersin umarım
şakaya gelmez bir olaya atılıyorsun unutma:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst