tanışalım dostlar :)

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün itibarıyle aranıza katılmaktan dolayı kıvanç duyuyorum :) hepinizi en içten dileklerimle selamlar, güzel muhabbetler olmasını dilerim :cat: bu camiada yeni olmam dolayısıyle de yardımlarınızı bekliyorum. Haziran ayında honda cbr 125 almak istiyorum, ilk motorum olcak. Trafiğe ilk onunla çıkmam doğru mu? Alın size ilk sorum :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum aramıza hoşgeldin tekrar ..
istanbul trafiğini sende biliyorsun önce biraz tecrübe ve ardından motora hakimiyetine inandıgın zaman yollar senındır.....
mumkunse eğitim mukemmel olur bende düşünüyorum
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk :) evet önce honda eğitim merkezine gidicem ama geç kaldım çoktan dolmuş kontenjan yaa:pr:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin.Ehliyetin yoksa direk ehliyet al.Kurs eğitim veriyor.Yeterli gelmezse Honda'nın bir sonraki dönemini tavsiye ederim.CBR125'de başlangıç için ideal makinelerden.:cat:
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
26
hoşgeldin arkadaşım cbr125 başlangıç için biraz zor olabilir bence önce yol hakmiyetini geliştireceğin bi model al.istanbul trafiği malum...arkadaşlarımızın kılına zara gelsin istemem..tekrar hoşgeldinn
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hosgeldınn sefa geldınn:mrgreen: :mrgreen: cbr cılar cogalıyo:mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetim var :cherry: ama kursa gitmem şart
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
:rendeer: :rendeer: :thumleft: :thumleft: :bestmt: ::alkiis:: ::haapppy: ::haapppy: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::hosgeldi ::hosgeldi ::hosgeldi ::friends: ::friends: ::comico:: ::149:: ::asker:: ::asker::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza tekrar hoşgeldin:):rendeer:
Motosikletine biran önce kavuşursun umarım...
Ben bu cümleleri bir yerden tanıyorum ama :)Birde topicte hoşgeldin diyeyim dedim:wiinkk:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hoşgeldin, alacağın motorunla kazasız belasız yolculuklar dilerim.:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramıza tekrar hoşgeldin:):rendeer:
Motosikletine biran önce kavuşursun umarım...
Ben bu cümleleri bir yerden tanıyorum ama :)Birde topicte hoşgeldin diyeyim dedim:wiinkk:

ya çok sağol :rendeer: ben de hatırlıyorum sanki bu cümleleri :p
motosikletime kavuşmakla ilgili cümleleri 1000 kere tekrar edebilirsin hiç mahsuru yok :)
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
hosgeldın.. walla o motor baslangıc ıcın ne kadar dogrudur bılmıyorum ama kazasız belasız surusler dılerım..
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün itibarıyle aranıza katılmaktan dolayı kıvanç duyuyorum :) hepinizi en içten dileklerimle selamlar, güzel muhabbetler olmasını dilerim :cat: bu camiada yeni olmam dolayısıyle de yardımlarınızı bekliyorum. Haziran ayında honda cbr 125 almak istiyorum, ilk motorum olcak. Trafiğe ilk onunla çıkmam doğru mu? Alın size ilk sorum :p

vaaay cbr ortağım acabilmişsin başlığı :queen: :queen:

yakışır

ya çok sağol :rendeer: ben de hatırlıyorum sanki bu cümleleri :p
motosikletime kavuşmakla ilgili cümleleri 1000 kere tekrar edebilirsin hiç mahsuru yok :)

ben çok kurdum o cümleleri coook az kaldı ama :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az kaldı ortak gerçekten az kaldı :cherry:
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az kaldı ortak gerçekten az kaldı :cherry:

ben her an alabilirim hiç bellli değil bekliyorum deli damarım ne zman tutacak :queen: :queen:

eher oleeeeeeeeeeyyyyyy die bi başlık görürseniz bilinki ben motor almışım
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
hosgeldin aramıza.
bence baslangıc için ufak bi model al sonra yavas yavas büyüklere gec önerim bu amacım kazalara önlemek can ucuz değil ii günler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst