taklidim çıkmış bukadar olur :)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar metehan abinin telefonu ile dumura uğradım telefonda bana hayırlı olsun diyordu "cbf150 almışsın kanka" yok abi dedim abi üye olmuşsun işte yazmışsın önceden honda innovan varmış bakıma d&b motora gidiyormuşsun doğru değilmi :S :pr:yuh dedim oda şok olmuş adam tuttuğum takıma kadar yazmış :farao:

fakewn0.jpg
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Oluyor işte ne yapacan..:)

Sen bide benim adımla nerelere kayıt (üye) yapıldığını duysan bu duruma
şükür edersin Vallahi..:mrgreen::p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hayirLi oLsun satoyama :)))
walla hic haberde vermedin kimseye sessizce baska yerLerde kutLamisin motoru..
kazasiz beLasiz surusLer :p
ehehh
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çakma rolex:cherry::p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Abi o da Çin malıdır bence merak etme..
Yakında yıpranır gider :queen::queen:..
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
:):):queen:
Hayırlı olsun demekten başka yapıcak şey yok.
Şaka bir yana belkide dediğiniz gibi insan insana benzer.:silent:
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D.heryerde oluyor böyle
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sağolun arkadaşlar :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst