- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar metehan abinin telefonu ile dumura uğradım telefonda bana hayırlı olsun diyordu "cbf150 almışsın kanka" yok abi dedim abi üye olmuşsun işte yazmışsın önceden honda innovan varmış bakıma d&b motora gidiyormuşsun doğru değilmi :S
r:yuh dedim oda şok olmuş adam tuttuğum takıma kadar yazmış :farao: