Tahliye hortumundan benzin boşaltması yardım

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar uzun süredir foruma giremiyordum işler güçler tatil derken bayağı zaman geçmiş. Bugün başıma bir olay geldi yardım rica ediyorum. Bugün işten eve gelirken arkadan motorcular uyardı ve durdum birde ne göreyim tahliye hortumundan benzin fışkırıyordu çok şaşırdım o sırada sağolsun kuriyeci bir arkadaş durdu oda çözemedi tahliye hortumundan benzin geldiğini ilk defa gördüğünü söyledi ve plastik kelepçe taktık tahliye hortumuna akıtmasın diye ve doğru benzinciye gittim oradan da eve geldim acaba neden olmuş olabilir o kelepçeyi çıkartırsam tekrar benzin atacağından korkuyorum ne yapabilirim. sorun ne sizce
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
karbüratörlü motorlarda benzin memesine pislik geldiginde şamandıra takılır ve tahliyeden benzin akıtır kalbüratörde hortum vardır modele göre değişir ama seninki enjeksiyonlu galiba o yüzden bir şey diyemem ama ben pis benzinden oldugunu düşünüyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
mzci o senin dediğin hava filtresi tarafında ki tahliyeden olur
arkadaş galiba karbüratör altından bahsediyor
motorun ne vs yazsana
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
motorum gt250r 2011 enjeksiyonlu karbüratörlü değil servise gideceğim fakat benim yapabileceğim birşeyse servise para vermek istemiyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
benzin tahliye hortumunun içinden geliyor aşağıya doğru ucu baktığı için aşağıya doğru akıtıyor kaçak kırık boru filan yok
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
karbüratörlü motorlarda benzin memesine pislik geldiginde şamandıra takılır ve tahliyeden benzin akıtır kalbüratörde hortum vardır modele göre değişir ama seninki enjeksiyonlu galiba o yüzden bir şey diyemem ama ben pis benzinden oldugunu düşünüyorum
düşünnüyorum demen yanlış kesinlikle öyle geçende aynısı benim başıma geldi olay aynı dediğin gibi karbürötörü temizleteceksin...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
düşünnüyorum demen yanlış kesinlikle öyle geçende aynısı benim başıma geldi olay aynı dediğin gibi karbürötörü temizleteceksin...

iyide benimkisi enjeksiyonlu karburatörlü değil bence başka birşey var gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

demin formların birisinde okudum şöyle yazıyordu "2011 Hyo'lar enjeksiyonlu olduğundan, karbüratör tahliye hortumu yoktur. Senin gördüğün plastik hortum karter havalandırma hortumudur," demekki karte havalandırma hortumundan benzin akşmış :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
iyide benimkisi enjeksiyonlu karburatörlü değil bence başka birşey var gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

demin formların birisinde okudum şöyle yazıyordu "2011 Hyo'lar enjeksiyonlu olduğundan, karbüratör tahliye hortumu yoktur. Senin gördüğün plastik hortum karter havalandırma hortumudur," demekki karte havalandırma hortumundan benzin akşmış :)
hee bak onun farklında değilim...:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
iyide benimkisi enjeksiyonlu karburatörlü değil bence başka birşey var gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

demin formların birisinde okudum şöyle yazıyordu "2011 Hyo'lar enjeksiyonlu olduğundan, karbüratör tahliye hortumu yoktur. Senin gördüğün plastik hortum karter havalandırma hortumudur," demekki karte havalandırma hortumundan benzin akşmış :)

be kardesım once karbüratörlü diyorsun sımdı enjecsıyonlu , daha once hiç enjecsıyon yapmadımallah yaptırmasın masraflı oluyor
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
iyide hiç karbüratörlü lafı etmedimki hatta enjeksiyonlu karbüratörlü değil dedim okurken karıştı herhalde :) teşekkürler yinede
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya telefondan girmesem önüne atardim o yazıları

Bilgisayardan girdiğin bir zaman geniş geniş atarsın. Ne de olsa yazılan bir mesaj üzerine tekrar mesaj yazıldığında, kısıtlı olan süre dahilinde değiştirilmiş olsa bile mesajın değiştirildiğine dair ibare içeriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst