- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,341
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun süredir foruma giremiyordum işler güçler tatil derken bayağı zaman geçmiş. Bugün başıma bir olay geldi yardım rica ediyorum. Bugün işten eve gelirken arkadan motorcular uyardı ve durdum birde ne göreyim tahliye hortumundan benzin fışkırıyordu çok şaşırdım o sırada sağolsun kuriyeci bir arkadaş durdu oda çözemedi tahliye hortumundan benzin geldiğini ilk defa gördüğünü söyledi ve plastik kelepçe taktık tahliye hortumuna akıtmasın diye ve doğru benzinciye gittim oradan da eve geldim acaba neden olmuş olabilir o kelepçeyi çıkartırsam tekrar benzin atacağından korkuyorum ne yapabilirim. sorun ne sizce