Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
abi çok sevindim vallahi.Allah gönlüne göre verdi darısı başımıza:) artık buluşmalarada katılırsın bol bol görüşürüz.artık şileye gelirsin herkez geliyo sende bi uzun yol yap şile yolu güzeldir:wiinkk:

ozrace sevgili kardeşim iyi dileklerin için çok teşekkür ederim...yalnız şile konusuna gelince biraz üşüttüğüm için gelemedim...birde gezide düzen ve tertip olmayacağını biliyordum grup sürüşü konusunda o yüzden gelmemeyi tercih ettim...ama yinede genelde güzel geçeceği belliydi...neyse önümüz yaz daha çooook şile vs.yaparız herşeyden önce sağlık olsun gerisi gelir...:wiinkk:

hayırlı olsun diyelim de cbf250 den fazere geçmekle iyi etmedin, Allah kaza bela vermesin.

ooo hayırlı olsun abi :)

ama şimdi bak olmadı büleent abi 250 ccden bi anda bilmem kaç cc ye..

dikkatli ol canından olursun.. yanlış bu daha aradaki 350 cc 400 cc 500 cc makinalar nolucak bi anda geçtin sen feyzıra...



Bülent abi yanlış anlama kızmada bana bak kim ne makina aldıysa hep aynı cümleleri kurdun milletin hevesini kırdın alma patlarsın alma ölürsün bunu çoğunuz dedi... böyle böyle deyip büyük makina almak niye.. bak elimize fırsat geçince hiç affetmiyoruz... birileri çıkıp böyle bıt bıt ötse seninde şevkin kırılmazmı canın sıkılmazmı

sen bu makinayı alırken zaten tehlikesini kabulleniyosun.. her ayrıntısını biliyosun.. yani yeni makina alan hemen hemen herkes tehlikenin farkında madem öyle neden ilk paragrafımdaki gibi cümleler kuralımki !

evet sevgili tigermbz ve metalgod gelelim sizlerin düşüncesine...

CBF250'den fazer'a geçtim çünkü 4 seneye yakındır motor kullanıyorum ve en azından 4-5 tane kaza yaptım...yani bu süre zarfı içerisinde motorun çeşitli tehlikelerini gördüm diyebilirim...kısacası tecrübe eksikliğim yoktu...gerçi kimi durumlar vardırki tecrübeninde yapabileceği hiçbirşey yoktur...allah hiçbirimizi böyle durumlarla karşılaştırmasın...benim karşı çıktığım başlangıç motoru olarak direk 600 ve 1000cc'lik makina alan yada 125cc'den direk 600'e geçen arkadaşlardır...

bıt bıt ötme konusuna gelince beni tanıyan ve nasıl motor kullandığımı bilen kimse bıt bıt ötmedi semihcim...ve ben araya bir 10 günlük Honda NT700 Deauville deneyimi sıkıştırdım...yani yine direk geçmiş olmadım...birde herşeyden önemlisi geçiş için kendini hazır hissetmek lazım...

yani lafın kısa ve özü 600cc ve üstü makineler ciddi tecrübe ve deneyim isteyen motorlar...tabiki iyi bir eğitimle başlanabilir ama ben yinede başlangıç motoru olarak kimsenin başlamasını tavsiye etmem...biz arkadaşlarımızı böyle sert uyarmamızın sebebi ''madem aldın böyle bir hata yaptın bak gerçekten bu tehlikeli bir makine çok dikkatli ol '' manasında kulağını çekme istemimizdendir...yani iyiliğini istememizdendir...aksi takdirde herkes kendinden sorumlusu isteyen 1000rr'lada başlıyor ama ben kimsenin zarar görmesini istemediğim için böyle davranıyorum bilmem anlatabildimmi semihcim...

:queen:hadi bakalım cevap yaz Pilo efendi...bende aynı şeyi derim ..büyük cc alanlara...ondan ben hep büyük cc alamam ya...irezil olacağıma almayıveririm...la açım zate büyük cc neyime...aldı başına belayı babayaro...ama sevindim...ama üzüldüm...kazasız belasız işallah ...:pale:

cevap yukarda kardeşim...:cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
büyük makinalar tehlikelidir, tecrübeli olsan da tehlikelidir. biz bir kere daha hatırlatalım dedik, "et tekrar u ahsen velev kane yüzseksen" derler (tekrar etmek 180 kere de yapılsa iyi birşeydir demek) sen canını sıkma sadece dikkat et isteğimiz bu, güle güle bin motoruna.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
büyük makinalar tehlikelidir, tecrübeli olsan da tehlikelidir. biz bir kere daha hatırlatalım dedik, "et tekrar u ahsen velev kane yüzseksen" derler (tekrar etmek 180 kere de yapılsa iyi birşeydir demek) sen canını sıkma sadece dikkat et isteğimiz bu, güle güle bin motoruna.

dostum bu konuda hem fikiriz zaten...motosikletin kendisi zaten tehlikeli bir alet kaldıki 98 beygir dahada tehlikeli...ne zaman motoruna bindiğinde korkmuyosan ve kendine aşırı güveniyosan kaza kaçınılmaz olur...hem korkucaksın hem biniceksin hemde hiçbir zaman kendine çok fazla güvenmiyeceksin...:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bıtbıt konusu sözüm meclisten dışarıydı şahsına karşı kullanılmış bişey değil yanlış anlamaya sebep oldum özür dilerim...

söylediklerine gelince abi 125 likten 600 geçen adamlar içn aynı şeyi söylüyosun.. sen nerden biliyonki o adam tecrübesiz belki parasızlıktan kaldı hep 125liğin tepesinden.. olayın aslını bilmeeden kafa göz girişiyonuz abi işte ben buna kızıyorum... sen gene insaflılardan sın bazılara ya kıskançlıktan yada sırf bişey olduğunda ben böyle dmeiştim demek için binme alma ölürsün gibi cümleler kuruyolar... benim kızdığım noktalar bunlar...

sen kurbandın açıkçası :mrgreen:

hayırlı olsun altında paralansın :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Konuyu fazla dağıtmadan bir yorum yapmak istiyorum.

10 yıl boyunca 125cc motosiklet kullanmış bir insan dahi birden 600 lük bir makineye geçerse tecrübesiz ve acemi sayılır bana göre.Bu işler sadece yıla bakmaz altındaki makinede önemlidir.Ben yıllardır motosiklet kullanıyorum ve sahip olduğum en büyük makine GT250R oldu. Bir çok 600 lük makine kullanma fırsatım oldu. Şimdi motosikletim yok ve geçen sattığım GT250R ile bir tur attım ve artık bana ufak ve güçsüz geldiğini hissettim.Herşey zamana ve altındaki makineye bağlı.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
abi bıtbıt konusu sözüm meclisten dışarıydı şahsına karşı kullanılmış bişey değil yanlış anlamaya sebep oldum özür dilerim...

söylediklerine gelince abi 125 likten 600 geçen adamlar içn aynı şeyi söylüyosun.. sen nerden biliyonki o adam tecrübesiz belki parasızlıktan kaldı hep 125liğin tepesinden.. olayın aslını bilmeeden kafa göz girişiyonuz abi işte ben buna kızıyorum... sen gene insaflılardan sın bazılara ya kıskançlıktan yada sırf bişey olduğunda ben böyle dmeiştim demek için binme alma ölürsün gibi cümleler kuruyolar... benim kızdığım noktalar bunlar...

sen kurbandın açıkçası :mrgreen:

hayırlı olsun altında paralansın :)

Semihcim bana kalırsa yinede 125'likten 600'lüğe geçmek akıl karı değil...araya ya 250 yada 500cc bişeyler sıkıştırmak gerekiyor diye düşünüyorum...600'lük motorun gaz kolu hiç 125'liğe benzemiyor...ben bile ilk birkaç gün gaz koluna alışamadım...ama adam 125'liğin üstünde hangi sebeplerden dolayı kalırsa kalsın yinede direk 600'lüğe geçmesi doğru birşey değil bence...bu benim görüşümdür beni bağlar senin görüşünde seni herkesin görüşünede saygılıyımdır...:cat:

Ö.Z.€.R;944173' Alıntı:
Konuyu fazla dağıtmadan bir yorum yapmak istiyorum.

10 yıl boyunca 125cc motosiklet kullanmış bir insan dahi birden 600 lük bir makineye geçerse tecrübesiz ve acemi sayılır bana göre.Bu işler sadece yıla bakmaz altındaki makinede önemlidir.Ben yıllardır motosiklet kullanıyorum ve sahip olduğum en büyük makine GT250R oldu. Bir çok 600 lük makine kullanma fırsatım oldu. Şimdi motosikletim yok ve geçen sattığım GT250R ile bir tur attım ve artık bana ufak ve güçsüz geldiğini hissettim.Herşey zamana ve altındaki makineye bağlı.

özer'im görüşlerine sonuna kadar katılıyorum...senin gibi düşünen arkadaşlarımında olması sevindirici...:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
bulent abıcım hayırlı olsun hayallerımdekı motor kendım almıs kadar sevındım
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
debriyaja ve beynine hakimsen çok kısa sürede alışısın.

kolay gelsin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
avatarda değişmiş...yürüyüşün bile değişti len...selamsız Pilo...:p

şaka şaka...hemen atlama...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
avatarda değişmiş...yürüyüşün bile değişti len...selamsız Pilo...:p

şaka şaka...hemen atlama...

hahahha geçen gün arkadaşla böle bi muhabbet oldu abi

Arkadaş: ne o len selamda vermiyon

Ben: vermem tabi olum

Arkadaş: neden?

Ben: A2 ehliyet aldım .ötüm kalktı oluuum :queen::queen:


yarıldık çok fena =)


hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Semihcim bana kalırsa yinede 125'likten 600'lüğe geçmek akıl karı değil...araya ya 250 yada 500cc bişeyler sıkıştırmak gerekiyor diye düşünüyorum...600'lük motorun gaz kolu hiç 125'liğe benzemiyor...ben bile ilk birkaç gün gaz koluna alışamadım...ama adam 125'liğin üstünde hangi sebeplerden dolayı kalırsa kalsın yinede direk 600'lüğe geçmesi doğru birşey değil bence...bu benim görüşümdür beni bağlar senin görüşünde seni herkesin görüşünede saygılıyımdır...:cat:



özer'im görüşlerine sonuna kadar katılıyorum...senin gibi düşünen arkadaşlarımında olması sevindirici...:rendeer:



benim anlamadığım tost (dost)dediğin çift kaşarlı bazı kişiler senin hep yanında olmana ..gezilerde bişeyler paylaşmış olmana rağmen bu topiği okuyup bir hayırlı olsunu çok görmeleri(okurken gördüm buna yemin ederim..)


ben bunnara caretta caretta tipi garagtere sahip kişiler diyorum...:queen:



hayırlı olsun..nokta...hadi ya...:p
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her şey boş, motorun çok hoş:queen:

hayırlı olsun
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
her şey boş, motorun çok hoş:queen:

hayırlı olsun

bulent abıcım hayırlı olsun hayallerımdekı motor kendım almıs kadar sevındım

mutluluğumu paylaştığınız için teşekkürler arkadaşlar...umarım sizde en kısa sürede istediğiniz motora kavuşursunuz...:rendeer:

debriyaja ve beynine hakimsen çok kısa sürede alışısın.

kolay gelsin

sağol engin abi dediğin gibi ilk başlarda biraz acemilik çektim ama sonradan soraya alıştım herşey zamanla...:cat:

benim anlamadığım tost (dost)dediğin çift kaşarlı bazı kişiler senin hep yanında olmana ..gezilerde bişeyler paylaşmış olmana rağmen bu topiği okuyup bir hayırlı olsunu çok görmeleri(okurken gördüm buna yemin ederim..)

ben bunnara caretta caretta tipi garagtere sahip kişiler diyorum...:queen:

hayırlı olsun..nokta...hadi ya...:p

metehan boşver kardeşim...insanları tanımak gerçekten çok zor...burdan çıkarılacak tek ders var gerçek kişiliğini ve karekterini tanımadığımız insanlarla güvenip asla özelimizi paylaşmamamız gerektiğini anladık...bunuda öğrenmiş olduk boşver...zaten bu saatten sonra deselerde fark etmez demeselerde...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Sivri dil kanatır.Kanayan yara daha çabuk iyileşir.Ne zamanki konuşmaktan,anlatmaktan vazgeçeriz,o zaman hayata küseriz.Hayata küsmek sırf kendimiz için olsa affedilir.Amma velakin,heyet içinde ve özellikle yer edinmişken olursa O na vicdanda razı gelmez,beşerde! Sen bildiğini söyle kardeşim:cat:...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
bülent hayırlı olsun ALLAH kaza bela vermesin....honda yada yamaha sonuç olarak ikiside japon ..... eğer ss alsaydın 600 rr derdim ama işin içine naked girdimi fz6, cbf 600 den daha yakışıklı gülü güle bin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst