- Katılım
- 6 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,252
ooo bülent bunalımdan çıkmışsındır artık hayırlı olsun kardeşim :rendeer: :rendeer:
vay kardeşim aynen dediğin gibi...
ooo bülent bunalımdan çıkmışsındır artık hayırlı olsun kardeşim :rendeer: :rendeer:
kardeşim hayırlı uğurlu olsun. tekerin düz bassın.ALLAH korusun
bende bakınıyorum fazer a .. sakıncası yoksa kaça aldın? fikrimiz olsun.
sağol kardeşim...dediğin gibi fazer artçılı kullanım için daha uygun...bende bu sebepler ağır bastığı için fazer'ı tercih ettim...yoksa kafamda fazer kiler yani Z750S vardı ama şartlar böyle gerektirdi hayırlısı herşeyin...:wiinkk:
çok sağol tuğçe artık bikaç aya kadar senide CBR'lıyalım yaw hele bir bitirde şu okulu...:bounce:
Son zamanlarda aldığım en sevindirici yeni motor haberlerinden biri
Apar topar tebrik etmeye çalışmış olsam da, buradan da tekrar takrar güle güle kullan(ın) dileklerimi iletmek istiyorum.
Bu kadar kesin bir hedef ve büyük bir heves sonucu umarım hayatının en mutlu kilometrelerini yeni yol arkadaşının üstünde geçirirsin...:rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun Bülent.
kazasız belasız, güle güle kulan.
Hayırlı olsun Bülent abiiiii!:rendeer:
Kazasız belasız binersin inşallah..:wiinkk:
Çok güzel bir motosiklet. :cat:
Hayırlı uğurlu olsun....
Kazasız nice km ler katedersin umarım.....
Bülent valla çok sevindim kardeş artık yaza beraber yollarda olucaz gene bir bombada ben patlatırım artık gelince ha unutmadan pınara uyma biliyosun pınar sağlam lazım![]()
Bilo şimdi yengeyle bana uğradı kapıdan bi gördüm çok duygulandım sevindim şerefsizim...İnsan sevdiğine herşeyi yakıştırırmış...haketmek diye birşey var...herşey gönlünce olsun Bilo...
hıyırlı olsun kardeşim benim ALLAH kazasız belasız kullanmaklar nasip eylesin
kanka ben sizlerin mutluluğuyla avunurum...siz mutlu olun hakettiğiniz layık olduğunuz şeyler...maddi şeyler ama manevi anlamıda var...fazer sahabı olmak için çok çalıştın...şu an bile hayatla savaşıyorsun...helal olsun sana be...harbi gurur duyuyorum...
duymayanlar utansın kanka...sen değil...:wiinkk:
Ö.Z.€.R;942522' Alıntı:Fazer sahibi olmak, bizede nasip olur inş..
ooo hayırlı olsun abi
ama şimdi bak olmadı büleent abi 250 ccden bi anda bilmem kaç cc ye..
dikkatli ol canından olursun.. yanlış bu daha aradaki 350 cc 400 cc 500 cc makinalar nolucak bi anda geçtin sen feyzıra...
Bülent abi yanlış anlama kızmada bana bak kim ne makina aldıysa hep aynı cümleleri kurdun milletin hevesini kırdın alma patlarsın alma ölürsün bunu çoğunuz dedi... böyle böyle deyip büyük makina almak niye.. bak elimize fırsat geçince hiç affetmiyoruz... birileri çıkıp böyle bıt bıt ötse seninde şevkin kırılmazmı canın sıkılmazmı
sen bu makinayı alırken zaten tehlikesini kabulleniyosun.. her ayrıntısını biliyosun.. yani yeni makina alan hemen hemen herkes tehlikenin farkında madem öyle neden ilk paragrafımdaki gibi cümleler kuralımki !