Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
kardeşim hayırlı uğurlu olsun. tekerin düz bassın.ALLAH korusun

bende bakınıyorum fazer a .. sakıncası yoksa kaça aldın? fikrimiz olsun.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Son zamanlarda aldığım en sevindirici yeni motor haberlerinden biri:)

Apar topar tebrik etmeye çalışmış olsam da, buradan da tekrar takrar güle güle kullan(ın:)) dileklerimi iletmek istiyorum.

Bu kadar kesin bir hedef ve büyük bir heves sonucu umarım hayatının en mutlu kilometrelerini yeni yol arkadaşının üstünde geçirirsin...:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
sağol kardeşim...dediğin gibi fazer artçılı kullanım için daha uygun...bende bu sebepler ağır bastığı için fazer'ı tercih ettim...yoksa kafamda fazer kiler yani Z750S vardı ama şartlar böyle gerektirdi hayırlısı herşeyin...:wiinkk:



çok sağol tuğçe artık bikaç aya kadar senide CBR'lıyalım yaw hele bir bitirde şu okulu...:bounce:

Nisan'da kısmetse:rendeer::bounce:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı olsun Bülent abiiiii!:rendeer:
Kazasız belasız binersin inşallah..:wiinkk:
Çok güzel bir motosiklet. :cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Bülent valla çok sevindim kardeş artık yaza beraber yollarda olucaz gene bir bombada ben patlatırım artık gelince ha unutmadan pınara uyma biliyosun pınar sağlam lazım :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bilo şimdi yengeyle bana uğradı kapıdan bi gördüm çok duygulandım sevindim şerefsizim...İnsan sevdiğine herşeyi yakıştırırmış...haketmek diye birşey var...herşey gönlünce olsun Bilo...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Hayırlı uğurlu olsun....
Kazasız nice km ler katedersin umarım.....
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Son zamanlarda aldığım en sevindirici yeni motor haberlerinden biri:)

Apar topar tebrik etmeye çalışmış olsam da, buradan da tekrar takrar güle güle kullan(ın:)) dileklerimi iletmek istiyorum.

Bu kadar kesin bir hedef ve büyük bir heves sonucu umarım hayatının en mutlu kilometrelerini yeni yol arkadaşının üstünde geçirirsin...:rendeer:

olcanım güzel kardeşim çok sağolasın...senin yüreğinin güzelliği o...:wiinkk:

iyi dileklerin için çok çok teşekkür ederim kardeşim sağolasın...:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun Bülent.
kazasız belasız, güle güle kulan.

Hayırlı olsun Bülent abiiiii!:rendeer:
Kazasız belasız binersin inşallah..:wiinkk:
Çok güzel bir motosiklet. :cat:

Hayırlı uğurlu olsun....
Kazasız nice km ler katedersin umarım.....

çok sağolun arkadaşlar teşekkür ederim...:rendeer:

Bülent valla çok sevindim kardeş artık yaza beraber yollarda olucaz gene bir bombada ben patlatırım artık gelince ha unutmadan pınara uyma biliyosun pınar sağlam lazım :p

memedim güzel kardeşim...hele bir sen allahın izniyle bi gelde sanada kaparız bi tane...:wiinkk: seni 600F'ci seni bak görürsün özer'i yaptığım gibi senide fazer'cı yapıcam sonunda...:cherry::cat:

Bilo şimdi yengeyle bana uğradı kapıdan bi gördüm çok duygulandım sevindim şerefsizim...İnsan sevdiğine herşeyi yakıştırırmış...haketmek diye birşey var...herşey gönlünce olsun Bilo...

vayyyy minik kardeşim sağolasın o senin içinin güzelliği...sende yakıştırdınsa tamam artık...dilerim hayatta seninde herşey gönlünce olur amin...:rendeer:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
hıyırlı olsun kardeşim benim ALLAH kazasız belasız kullanmaklar nasip eylesin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka ben sizlerin mutluluğuyla avunurum...siz mutlu olun hakettiğiniz layık olduğunuz şeyler...maddi şeyler ama manevi anlamıda var...fazer sahabı olmak için çok çalıştın...şu an bile hayatla savaşıyorsun...helal olsun sana be...harbi gurur duyuyorum...

duymayanlar utansın kanka...sen değil...:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hıyırlı olsun kardeşim benim ALLAH kazasız belasız kullanmaklar nasip eylesin

teşekkür ederim iyi dileklerinize...:rendeer:

kanka ben sizlerin mutluluğuyla avunurum...siz mutlu olun hakettiğiniz layık olduğunuz şeyler...maddi şeyler ama manevi anlamıda var...fazer sahabı olmak için çok çalıştın...şu an bile hayatla savaşıyorsun...helal olsun sana be...harbi gurur duyuyorum...

duymayanlar utansın kanka...sen değil...:wiinkk:

çok sağolasın kardeşim...beni sende çok yakından tanıyosun...söylediklerinde beni çok iyi analiz etmişsin...ben hayatta herzaman şuna inandım merdivenleri hazmederek çıkacaksın...:cat:

Ö.Z.€.R;942522' Alıntı:
Fazer sahibi olmak, bizede nasip olur inş..

inşallah özer'im inşallah...inan o gün kendi aldığım gün ki kadar sevineceğime emin olabilirsin...:wiinkk: bende fazer için nerden baksan 3 sene bekledim...merdivenleri yavaş yavaş hazmederek çıktım ama böylesi çok daha iyi oldu...şu geçen sürede gördümki sabrın sonu gerçekten selamettir...sende gerçekten yüreği temiz bir kardeşimsin...umarım sende uygun olan sürede yeni motoruna kavuşursun...:rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
abi çok sevindim vallahi.Allah gönlüne göre verdi darısı başımıza:) artık buluşmalarada katılırsın bol bol görüşürüz.artık şileye gelirsin herkez geliyo sende bi uzun yol yap şile yolu güzeldir:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kankü Pazar günü Şileye gelcektin be...süperdi...ama daha önemli işlerin vardı muhtemelen...kılıbık Hanımköylü Pilo...:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun diyelim de cbf250 den fazere geçmekle iyi etmedin, Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo hayırlı olsun abi :)

ama şimdi bak olmadı büleent abi 250 ccden bi anda bilmem kaç cc ye..

dikkatli ol canından olursun.. yanlış bu daha aradaki 350 cc 400 cc 500 cc makinalar nolucak bi anda geçtin sen feyzıra...


Bülent abi yanlış anlama kızmada bana bak kim ne makina aldıysa hep aynı cümleleri kurdun milletin hevesini kırdın alma patlarsın alma ölürsün bunu çoğunuz dedi... böyle böyle deyip büyük makina almak niye.. bak elimize fırsat geçince hiç affetmiyoruz... birileri çıkıp böyle bıt bıt ötse seninde şevkin kırılmazmı canın sıkılmazmı

sen bu makinayı alırken zaten tehlikesini kabulleniyosun.. her ayrıntısını biliyosun.. yani yeni makina alan hemen hemen herkes tehlikenin farkında madem öyle neden ilk paragrafımdaki gibi cümleler kuralımki !
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ooo hayırlı olsun abi :)

ama şimdi bak olmadı büleent abi 250 ccden bi anda bilmem kaç cc ye..

dikkatli ol canından olursun.. yanlış bu daha aradaki 350 cc 400 cc 500 cc makinalar nolucak bi anda geçtin sen feyzıra...


Bülent abi yanlış anlama kızmada bana bak kim ne makina aldıysa hep aynı cümleleri kurdun milletin hevesini kırdın alma patlarsın alma ölürsün bunu çoğunuz dedi... böyle böyle deyip büyük makina almak niye.. bak elimize fırsat geçince hiç affetmiyoruz... birileri çıkıp böyle bıt bıt ötse seninde şevkin kırılmazmı canın sıkılmazmı

sen bu makinayı alırken zaten tehlikesini kabulleniyosun.. her ayrıntısını biliyosun.. yani yeni makina alan hemen hemen herkes tehlikenin farkında madem öyle neden ilk paragrafımdaki gibi cümleler kuralımki !


:queen:hadi bakalım cevap yaz Pilo efendi...bende aynı şeyi derim ..büyük cc alanlara...ondan ben hep büyük cc alamam ya...irezil olacağıma almayıveririm...la açım zate büyük cc neyime...aldı başına belayı babayaro...ama sevindim...ama üzüldüm...kazasız belasız işallah ...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst