Sym Vs 150

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
25
son hız

daha motorum rodajda olmasına rağmen sadece bir kere çok zorlamadan denedim ve 120km yi gördüm...
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
25
rodaj süresini tamamlamak üzereyim..bu hafta aldığımdan beri ikinci defa motoru zorladım, dip gaz basmadan 120km yi gördüm.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
selam sym vs150 kullananları. bu motor hakkında sanırsam 1 yıldır ıyı tecrube edınmışsınızdır. bıraz daha bılgı paylaşsanız. bende alıyorum ınsallah sym vs150 umarım dedıgınız gıbı kalıtelı cıkar. yanlız joyrıde 200 ile vs150 arasında kaldım. siz ne diyorsunuz bu konuda?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar agility 125 imi satıp saym vs 150 almayı düşünüyorum acaba değermi?
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
walla bu motoru çok araştırdım
bizzat kullanıcısına trafikte rastladım sordum
memnun musunuz dedim çok memnunmuş

hatta bugün ankara korlası aradım

bu motoru alan bi müşterisi kuryeymiş. 40.000 km yapmış :D
yanlış yazmadım tam 40.000 km

bende bu yüzden bu motoru almaya bir kez daha güvenle bakıyorum..!


( Birde kullananlar birazdaha anlatsaydı çok sevinirdim ben alınca anlata anlata bitiremiicem gibi geliyo bana :D )
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
hala alamadım motoru kış giriyo ama kafaya koydum
şuan bi monero var bende 150 angel
onu satmayı bekliyorum eğer satamazsam o kalacak ama yinede bunu alıcam
mone yi de bi ara satarım :D
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
39
Arkadaşım 2 yıldır kararmı veremedin yoksa durumu mu ayarlayamadın ? :)

Ne karar verirsin bilmiyorum ama SYM hakkında yorum yapmak istedim.

2006 yılında 400 lük burgman ım çalındığında şehir içinde kullanacağım bir maxi scooter ihtiyacı ile korkarak GTS 250 aldım (2006 kasımda).Aradan 2 yıl geçti ve ben 45.000 km yol yaptım SYM ile.Şu ana kadar bakımlarda değişmesi gerekn parçaların haricinde sadece 2 kez ön rulmanları değiştirdim.Onun haricinde kesinlikle hiçbir masraf çıkarmadı bana (burgman bile daha fazla sorun çıkartıyordu).

Sadece bilgi olarak paylaşmak istedim.

Umarım en kısa zamanda motoruna kavuşursun.
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
bu haftasonu gidiyorum Korlasa bi konuşma yapıcam ödeme koşulları
taksitlendirme
istanbuldan getirtecekler
anahtar teslim falan veriyolarsa süper olur
plakayla uraşmyalım
2008 e girmeden alcam inş
Buraya bi kullanıcının adım adım neler yaşadıgını aktarıcam

Beni izlemeye dewam edin selamlar :D
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar forumda bu motosiklet hakkında doğru dürüst bilgi yok sizden ricam bu motosiklet hakkında özellikle kullanıcılarından bilgi tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum.merak ettiğim konular selesi rahatmı süspansiyon amartisörler sertmi? 2 kişi rahat kullanılıyormu seri bir motosikletmi son hız düz yolda kaç km ve son olarak bu motosikletin Kronik arızaları varmı.teşekkürler:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

slm arkadaşlar forumda bu motosiklet hakkında doğru dürüst bilgi yok sizden ricam bu motosiklet hakkında özellikle kullanıcılarından bilgi tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum.merak ettiğim konular selesi rahatmı süspansiyon amartisörler sertmi? 2 kişi rahat kullanılıyormu seri bir motosikletmi son hız düz yolda kaç km ve son olarak bu motosikletin Kronik arızaları varmı.teşekkürler:cat:
:bestmt::cat:tşk
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar forumda bu motosiklet hakkında doğru dürüst bilgi yok sizden ricam bu motosiklet hakkında özellikle kullanıcılarından bilgi tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum.merak ettiğim konular selesi rahatmı süspansiyon amartisörler sertmi? 2 kişi rahat kullanılıyormu seri bir motosikletmi son hız düz yolda kaç km ve son olarak bu motosikletin Kronik arızaları varmı.teşekkürler:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

:bestmt::cat:tşk

bilgi verebilecek kimse yokmu yardım :silent::bestmt:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla kullanmadım ama makul seviyede güçlü oldunu biliyorum
bu modelden önce sym euromix125 lik vardı arkadaşla baya bi anımız oldu o motorla ve tam bir canavardı
symnin seleleri hep rahat olur kymconun genelde düşük cclerinin taş gibi olur vede amanströ
ben sadece bu motor ile olumsuz benzin serfiyatını duydum çok yakıyo deniyodu geneli başarılı bir model


ha şunuda söyliyim euromix 125 te yokuş aşa allah canımı alsın 130 yaptık ben arkasındaydım arkadaşın ibreye bakıyodum tam lise yılları apachelik zamanı işte :D

64524105vdr.jpg


bence sym kymco ya güven sorunu yoktur ta amonra diye biri vardı adam çok atıyodu aklıma bak o geldi :mrgreen: dünyanın en iyi markası yapıyodu
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst