:bestmt::cat:tşkslm arkadaşlar forumda bu motosiklet hakkında doğru dürüst bilgi yok sizden ricam bu motosiklet hakkında özellikle kullanıcılarından bilgi tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum.merak ettiğim konular selesi rahatmı süspansiyon amartisörler sertmi? 2 kişi rahat kullanılıyormu seri bir motosikletmi son hız düz yolda kaç km ve son olarak bu motosikletin Kronik arızaları varmı.teşekkürler:cat:
slm arkadaşlar forumda bu motosiklet hakkında doğru dürüst bilgi yok sizden ricam bu motosiklet hakkında özellikle kullanıcılarından bilgi tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum.merak ettiğim konular selesi rahatmı süspansiyon amartisörler sertmi? 2 kişi rahat kullanılıyormu seri bir motosikletmi son hız düz yolda kaç km ve son olarak bu motosikletin Kronik arızaları varmı.teşekkürler:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
:bestmt::cat:tşk