Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
OOO topik arkalara gitmiş Kymco xciting alsakta gts 250 duruyor.
Bir el atalım dedim. Bizim joride 200 Tuğrul ,Motorla karşıya gecerken rüzgandan köprüde savurma yapıyormu diye bir bilgi yardımı istedi. Tugrulla Bostancı Tuzla güzergahından daha acılamadık. SYM Kymco kardeşliği yapıyoruz.:p Yinede az paraya iyi motor olurmu derler ya Evet olur SYM.
Haaaa bu arada Tuğrul garajda arabaya bende içerenköy bp de yere tosladım.
araba önüme kırınca bende dıreksiyonu kırdım. Yan yattık. Biraz motor cizildi.

Ama sevgili dostlara tavsiyem koruma olmasaydı. Sağ dizim ve sağ kolum kesin yara alırdı. Mont sürtünmeden yırtıldı. Plastık dizlik surtunmeden çizildi.
Tuğrulunda yere düşünce dizliği hasar gördü. Çök şükür birşey yok.

Eğer motora biniyorsak 50 metre bile motorla gideceksek KORUMASIZ ÇIKMAYALIM.
Dizlik havamızı bozar deyıp takmamazlık yapmayalım.
Korumalı mont ve iyi bir kask kullanalım. Motordaki KAPORTAMIZ VUCUDUMUZ. Unutmayalım. Onun için biz iyice pişelim sonra turlara katılırız. Sizi düşünüyoruz.:mrgreen: :queen: Havalar yağmurlu internetin daha aktıf olması lazım.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
@sbuyukkilic, köprüde rüzgar fırtınaya çevirmediği sürece yan rüzgarlar çok problem olmuyor ama fırtınada tavsiye etmiyorum. Bunun için ben her akşam ve sabah www.meteor.gov.tr adresinden hava durumunu ve özellikle rüzgar durumunu takip ediyorum. Rüzgarın yönü ok işaret ile belirtiliyor, eğer orta dereceli rüzgarsa mavi renkte, fırtına olacaksa kırmızı renkte belirtiyor ve işte o zaman geçmemek en akıllıcası. Birde şu yöntem var, köprüye yaklaştığınızda karşı tepelerde büyük Bayrak var, bayrağın dalgalanma şekli size rüzgarın yönünü ve şiddetini anlatıyor zaten, ona göre hazırlıklı giriyorsunuz köprüye.
Geçen haftalarda şiddetli fırtına varken geçme gafletinde bulundum, arabalar bile şeritlerinden kayıyorlardı öyle birşey yani, saniyede kaç defa besmele çektim bilmiyorum, hayatımda hiç o kadar tırstığımı hatırlamıyorum :p
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
6
Merhaba,
Ben sbuyukkilicin söz ettiği acaemi tuğrul, bakalım motora yavaş yavaş ısınıyorum, havalar güzellleşsin pratiğe devam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, şimdilik anadolu yaksında gezineyim kazasız günler...
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Merhaba,
Ben sbuyukkilicin söz ettiği acaemi tuğrul, bakalım motora yavaş yavaş ısınıyorum, havalar güzellleşsin pratiğe devam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, şimdilik anadolu yaksında gezineyim kazasız günler...

dolasırken mola vermek yada kahve icmek istersen ugra :) tanismış oluruz
tamer :):wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
gts almak ıstıyorum bnde sıfır 2.el nedir yardımcı olabılırmısınız tesekkurler
bu arada sayfanısı 2006 subattan bu gune okudum cok cok cok cok sey ogrendım sym nın t.c tarıhı burda yatıyo :)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
gts almak ıstıyorum bnde sıfır 2.el nedir yardımcı olabılırmısınız tesekkurler
bu arada sayfanısı 2006 subattan bu gune okudum cok cok cok cok sey ogrendım sym nın t.c tarıhı burda yatıyo :)

Hoşgeldin Umut, sonunda sende doğru yolu buldun :rendeer:
önceki sayfalarda satmak isteyen arkadaşlar vardı sanırım, onlara bi özel mesaj at istersen.

Bu arada benim motorun yakıt tüketimi konusunda elde ettiğim sonuçları sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle ben motor kıyafetleriyle ~115 kg geliyorum ve tüm bu ölçümleri Yeniköy-Altunizade arasındaki yoğun trafikte yaptım, dolayısıyla yakıt tüketimini ona göre düşünün,
sakin kullanımda (ani kalkış, sert fren, son gaz gibi şeylerden mümkün olduğunca sakınarak) 7 lt ile 165 km gidebiliyorum yani 100 km de ~4.2 lt,
sert kullanımda ise 7 lt ile 155 km yani 100 km de ~4.5 lt.
Uzun yolda test etme şansım hiç olmadı.

Saygılar & Sevgiler
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Selamlar,
İki saat evvel NBC motordaydım, sanırım iki-üç gün içinde GTS 250'me kavuşuyorum. Şansa "Tarden"de ordaydı kendisiyle tanışma şansım oldu ve çok memnun oldum.
Bütün herşey tamam, sanırım geriye bir tek sabırsızlıkla beklemek kalıyor. :)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
@Dartmaul hayırlı olsun şimdiden, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
106
arkalar anahtar teslım fıyatı nedır nbc hangı sube? sahraiceditmi?

gts 250 7500 mus pesın fıyatı
hayatın gerceklerı malesef alamıcam galıba :(
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
tüm yeni sym alan arkadaşlara yeni motorları hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
arkalar anahtar teslım fıyatı nedır nbc hangı sube? sahraiceditmi?

gts 250 7500 mus pesın fıyatı
hayatın gerceklerı malesef alamıcam galıba :(

Özeldende atmışsın mesaj, burdan yanıtlıyorum. Açıkçası tam fiyat veremiyorum çünkü benim iş biraz karışık; elimdeki 150 ZAT ı verdim, eskiden alınmış söz, yeni gelen zam, biraz pazarlık falan derken karıştı işler iyicene ama evet NBC nin söylediğine göre zam gelmiş, bende tam anlamıyla kaçamadım zamdan ne yazıkki.
Elinde daha önceden duran GTS olan bayi bulursan belki ucuza alabilirsin yoksa çok temiz ikinci eller var, NBC de iki tane vardı gayette iyi durumdaydılar, ayrıca burdanda birkaç arkadaş vardı onlarada bakabilirsin bence.
 

NBC

Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
23
Arkadaşlar belki arayanlar olur diye yazıyorum. Elimizde 2 Adet SYM GTS 250 mevcut

1 ncisi 1600 KM de Temiz Sıfırdan farkı yok ilk sahibi Doktor ve çok titiz bir abimiz. Fiyatı 6600 pazarlığada açıktır...


imgp3766fa3.jpg



2 ncisi 17000 km de teknik durumu gayet iyi ve sorunsuz fiyatı 5850 pazarlığa açıktır.


imgp3767kh8.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst