- Katılım
- 3 Tem 2006
- Mesajlar
- 201
hayırlı olsun yeni motorun teksavasci keyifli sürüşler![]()
tşk pashca .. senin motor da fena degildi ama kısmet .. umarım istedigin motoru alırsın ..
hayırlı olsun yeni motorun teksavasci keyifli sürüşler![]()
sym ailesine bende katıldım 2 el düsünüyordum sıfır aldım ..:cherry:
tamer senide cok aradım ama cook yogunsun bilader ... sizden baska bir arkadas yardimci oldu saolsun ...
Merhaba,
Ben sbuyukkilicin söz ettiği acaemi tuğrul, bakalım motora yavaş yavaş ısınıyorum, havalar güzellleşsin pratiğe devam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, şimdilik anadolu yaksında gezineyim kazasız günler...
gts almak ıstıyorum bnde sıfır 2.el nedir yardımcı olabılırmısınız tesekkurler
bu arada sayfanısı 2006 subattan bu gune okudum cok cok cok cok sey ogrendım sym nın t.c tarıhı burda yatıyo![]()
Dartmaul şimdiden hayırlı olsun umarım tanışırız bir organizasyonda
Çok teşekkürler, bir an önce kavuşsamda dahada hayırlı olsaTanışmayı bende isterim, illaki bir yerlerde rastlaşırız, zaten bütün SYM cilerin ana buluşma yeri Altan Motor gibi gözüküyor
![]()
arkalar anahtar teslım fıyatı nedır nbc hangı sube? sahraiceditmi?
gts 250 7500 mus pesın fıyatı
hayatın gerceklerı malesef alamıcam galıba![]()
arkalar anahtar teslım fıyatı nedır nbc hangı sube? sahraiceditmi?
gts 250 7500 mus pesın fıyatı
hayatın gerceklerı malesef alamıcam galıba![]()