umarım isteyen birine nasip olur.
Keza bu gördüklerimin çoğunu benimkinde sağlam ama ben custom adına zaten yapıyorum bir de para verip aldım

Ki her kuruşuna değer ama 500-1000 liraya düşünürseniz kızarım vallahaaaa !!!!!
Arkadaşlar yazmış japon harleyi diye her cümleyi hakeder noktası noktasına.
duman attırır kendi akranlarının üstüne bile
teşekkürler.:rendeer:
grenajları boyaya girecek
nikelaj olan yerler nikelaja girecek
farlar, balatalar, sinyaller, döşemeler, lastikler, açıktaki tüm kablo ve hortumlar, vb. şeyler mutlaka değişecek.
elektrik tesisatı ya komple değişecek yada komple değişmeye yakın bi işlemden geçecek.
motor karbüratörlü %90, karbüratör büyük ihtimal sorun çıkartacaktır. belkide değiştirilmesi gerekebilir bilmiyorum.
arkadaki çanta seti kaplamaya gönderilmeli.
komple motor bloğu açılacak. içinden çıkacaklar süpriz.
aklıma gelenler bu kadar ama eminim başka sıkıntılarda çıkacaktır.
ayrıca bana 3 aşağı 5 yukarı ortalama ne kadar masraf çıkartır yukarıda yazıklarımla birlikte sen kullanıcısısın:wiinkk:?