suzuki volusia motor hakkında tecrübelilerden yardım

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
inşallah olur ama olmaz ise neden olmadığının sebeplerini bilmek isteriz, ona görede alıp almamaya karar verelim. açıklayıcı ve aydınlatıcı bilgilendirmelerini bekliyoruz,sağolasın
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
umarım isteyen birine nasip olur.
Keza bu gördüklerimin çoğunu benimkinde sağlam ama ben custom adına zaten yapıyorum bir de para verip aldım :(
Ki her kuruşuna değer ama 500-1000 liraya düşünürseniz kızarım vallahaaaa !!!!!
Arkadaşlar yazmış japon harleyi diye her cümleyi hakeder noktası noktasına.
duman attırır kendi akranlarının üstüne bile :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım isteyen birine nasip olur.
Keza bu gördüklerimin çoğunu benimkinde sağlam ama ben custom adına zaten yapıyorum bir de para verip aldım :(
Ki her kuruşuna değer ama 500-1000 liraya düşünürseniz kızarım vallahaaaa !!!!!
Arkadaşlar yazmış japon harleyi diye her cümleyi hakeder noktası noktasına.
duman attırır kendi akranlarının üstüne bile :)

teşekkürler.:rendeer:


grenajları boyaya girecek
nikelaj olan yerler nikelaja girecek
farlar, balatalar, sinyaller, döşemeler, lastikler, açıktaki tüm kablo ve hortumlar, vb. şeyler mutlaka değişecek.
elektrik tesisatı ya komple değişecek yada komple değişmeye yakın bi işlemden geçecek.
motor karbüratörlü %90, karbüratör büyük ihtimal sorun çıkartacaktır. belkide değiştirilmesi gerekebilir bilmiyorum.
arkadaki çanta seti kaplamaya gönderilmeli.
komple motor bloğu açılacak. içinden çıkacaklar süpriz.
aklıma gelenler bu kadar ama eminim başka sıkıntılarda çıkacaktır.

ayrıca bana 3 aşağı 5 yukarı ortalama ne kadar masraf çıkartır yukarıda yazıklarımla birlikte sen kullanıcısısın:wiinkk:?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
memurların biri başka konuşuyor, diğeri başka.

arkadaşlar motor gümrükte kalmış olan bir motordur. bana önceden verilen bilgiye göre, motor satışa çıktı ama satılmadı. gümrük müdürlüğüyle bir görüşüp uygun bir fiyata alabileceğim söylendi. Bunu 2 de gümrük memuru onaylayınca(fiyat olarak 500-1000tl arası belirtilerek) araştırmaya başlamıştım. sonuçlar farklı çıktı. motorun yazışma işlemleri hala devam ediyormuş. 4 yıldır nasıl bitmedi ise her neyse yakın bir zamanda bitmesi bekleniyor.yazışma bittikten sonra benim çalıştığım limanın gümrüğü, motoru ihale üzerinden satışa çıkartacak. ihale izmir de yapılıyor. ihaleye çıkan araçların listesini, ihale şartnamesi ve ihalenin oluş şeklini detaylı olarak http://www.tasis.gov.tr/yeni/index.htm buradan öğrenebilirsiniz. İlk satışta motora ne kadar değer biçerler bilmiyorum ama bu motoru düşüneniniz var ise eğer kendi düşündüğü miktardan ihaleyi takip edebilir. Benim beklediğim fiyatın 500-1000 tl lik araya düşeceğini pek sanmadığım için ben girmeyi düşünmüyorum. ilgilenecek arkadaşlar olursa eğer yine de elimden gelen yardımı yaparım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst