su an üye oldum siteye sadece internette bir arastırma sırasında linke tıkladım konu ilgimi cekti baştan sona okudum arkadaslar herkes birşeyler yazmış cizmiş ben 97 model bir intruder vs600 kullanıyorum yıllardır bende sıfırdan beri diyebilirim 2 yaşında ve 7300 km de aldım motoru bunun yanında aksesuarına bir ton para harcadım ve keyfi bindigim bir motor gunluk kullanım için cogu zaman 2 inci bir motorum vardır benim bazıları jinlun , regal raptor ve hoyosung gv250
ama hiç birini benim japona degişemedim degişmemde
sebeplerime gelince

hemen hemen hiç kimse saglamlık yol tutuşu cıkarabilecegi sorunlar üzerine konusmamış
ben biraz hor kullanırım motorun limitlerini zaman zaman zorladıgım olur bilirimki çin malları istendiginde en kalitelisidir fakat ülkemizdeki ithalatcılar motorun ucuz olması için kalite standardında tse belgesini alırken örnek motorları en kaliteli ama iş piyasaya sürüp satmaya gelince 3 üncü kalite ürünleri getiriyorlar ve cabuk sorun yaratıyor
benim japon yani 97 intruder istediginiz kadar zorlayın banamısın demiyor bunun yanında parcası phalı diyorsunuz cin mallarında 15 ytl bir yağ filitresi ama 2000 de bir bakım yapılıyor 25 ytl intruder filitresi 3000 de bir bakım ne dersiniz pek fazla fark yok gibi degilmi
intruder 560 ytl debriyaj balata cin malları 90 ila 180 arası degiştirdiklerim oldu ama 20 bin 30 km civarı yeniden degişti intruderda ise yaklaşık 100 binde kullanana göre degişir tabii

bide yolu kavraması hakimiyeti var cabuk hızlanması önemli degildir motorun o daha hızlı bu daha hızlı hız arıyorsanız racing alacaksınız chopper gezi motorudur ona göre dizayn edilir kalkısta hızlı kalkıp hızlanması size sadece lastik eskittirir bir arkadasımız Hyosung GV250 ile intruder 250 yi kalkısta geçtigini yazmış iyi durumda bir intruder ı gv250 kalkışta gecemez ya motor iyi durumda degildir yada söför farkıdır başka birşey olamaz gv 250 yeni başlayanlar için iyi bir motor ama ben 1700 km de aldım 9000 de sattım açıkçası bana yaramadı
bir arkadasımızda uzun yolda gv 250 ile geri kalmadım dedigi motor 1100 cc :S acıkcası sok oldum kıyaslamasına benim 600 cc bile 1100 bir motora yetişemez sanırım sebepte uzun yolda gurup halinde seyirlerde saatte 70 ila 120 arasında bir hızın gurup liderinin sabitlemesi bugun 100 cc lik modifiyeli bir javayla bile geri kalmazsınız sanırım gurup yolculuklarında

benim intruder 300 bini devirdi gecenlerde maşallah diyin
bakımları aksatılmamış tr nin en temiz 97 vs600 ü diyebilirsiniz sormayın satmayı düşünmüyorm
