suzuki vl250 intruder - hyosung gv250

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
12 milyar gibi bi rakamı 250 cc lik (2008 de olsa) makinaya yatırmak bana pek mantıklı gelmiyor o rakamlara 650 cclik drag star var.Bence GV250 suzukiden artısı fazla lan bir motor,yağ soğutma ve 28 bg güç pekte öyle yabana atılacak bir durum değil.Yedek parça sorunununda olacağını sanmıyorum, global veya kuralkan olmasada birisi bu motoru getirecek illaki :) Ama şu var ilk motor için hyosung bana pek mantıklı gelmiyor,çünkü güçlü bir motor,125 ve 150 cc ile toplamda 20 bin km yi devirmeme rağmen başlangıçta zorlanmıştım.Alım gücün olabilir ancak, parası var diye 600 cc den başlayıp yerden kalkmayan çok insan biliyorum.Ama madem aldın aman dikkatli ol
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
57
Ama madem aldın aman dikkatli ol

Elimden geldigince dikkatli olup alismaya calisiyorum:) Su ruzgarlı gunlerde kopruyu bile kullanmıyorum mesela:) Ama yakın zamanda alısıp is-ev arası gidip gelmek istiyorum. bu arada anadolu yakasında bakımlarını nerede yaptırıyor sunuz ?
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
13
bence hyosung tercih etme ilk çıktıklarında 250cc ler çabuk dahılma yaptı ve binenler o kadar memnun değil bence japon al derim

bencede çok mantıklı yapmamamışsın bteo arkadaşımızın dedihi gibi 2008 de olsa bir 250 ccye okadar para çok fazla 2 ci el shadow yada intruder gibi çok temiz motorlar var geçen yamaha dragstar 1100 lük 2005 model 12.000 km 10500 veriyor sıkışmış arkadaş neyse akıllı bir seçim olmasda hayırlı uğurlu olsun

sizlerden kawasaki vn 900 clasik motorsiklet iyi ve kötü yanlarının binenler kullananlar nedir nicedir bir dile getire bilirlermi tşk
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Hyosung GV250 rahat, güçlü, konforlu bir motor. Acenta olarak aldım. Şu an 5000 km deyim. Hiçbir sorun yaşamadım. Suzuki'yi bilmiyorum. Ama GV250 yi biliyorum. EĞlenceli ve torklu sorunsuz bir motor..
 
Katılım
16 Mar 2009
Mesajlar
4
su an üye oldum siteye sadece internette bir arastırma sırasında linke tıkladım konu ilgimi cekti baştan sona okudum arkadaslar herkes birşeyler yazmış cizmiş ben 97 model bir intruder vs600 kullanıyorum yıllardır bende sıfırdan beri diyebilirim 2 yaşında ve 7300 km de aldım motoru bunun yanında aksesuarına bir ton para harcadım ve keyfi bindigim bir motor gunluk kullanım için cogu zaman 2 inci bir motorum vardır benim bazıları jinlun , regal raptor ve hoyosung gv250
ama hiç birini benim japona degişemedim degişmemde
sebeplerime gelince :)
hemen hemen hiç kimse saglamlık yol tutuşu cıkarabilecegi sorunlar üzerine konusmamış
ben biraz hor kullanırım motorun limitlerini zaman zaman zorladıgım olur bilirimki çin malları istendiginde en kalitelisidir fakat ülkemizdeki ithalatcılar motorun ucuz olması için kalite standardında tse belgesini alırken örnek motorları en kaliteli ama iş piyasaya sürüp satmaya gelince 3 üncü kalite ürünleri getiriyorlar ve cabuk sorun yaratıyor
benim japon yani 97 intruder istediginiz kadar zorlayın banamısın demiyor bunun yanında parcası phalı diyorsunuz cin mallarında 15 ytl bir yağ filitresi ama 2000 de bir bakım yapılıyor 25 ytl intruder filitresi 3000 de bir bakım ne dersiniz pek fazla fark yok gibi degilmi
intruder 560 ytl debriyaj balata cin malları 90 ila 180 arası degiştirdiklerim oldu ama 20 bin 30 km civarı yeniden degişti intruderda ise yaklaşık 100 binde kullanana göre degişir tabii :)
bide yolu kavraması hakimiyeti var cabuk hızlanması önemli degildir motorun o daha hızlı bu daha hızlı hız arıyorsanız racing alacaksınız chopper gezi motorudur ona göre dizayn edilir kalkısta hızlı kalkıp hızlanması size sadece lastik eskittirir bir arkadasımız Hyosung GV250 ile intruder 250 yi kalkısta geçtigini yazmış iyi durumda bir intruder ı gv250 kalkışta gecemez ya motor iyi durumda degildir yada söför farkıdır başka birşey olamaz gv 250 yeni başlayanlar için iyi bir motor ama ben 1700 km de aldım 9000 de sattım açıkçası bana yaramadı
bir arkadasımızda uzun yolda gv 250 ile geri kalmadım dedigi motor 1100 cc :S acıkcası sok oldum kıyaslamasına benim 600 cc bile 1100 bir motora yetişemez sanırım sebepte uzun yolda gurup halinde seyirlerde saatte 70 ila 120 arasında bir hızın gurup liderinin sabitlemesi bugun 100 cc lik modifiyeli bir javayla bile geri kalmazsınız sanırım gurup yolculuklarında :)
benim intruder 300 bini devirdi gecenlerde maşallah diyin
bakımları aksatılmamış tr nin en temiz 97 vs600 ü diyebilirsiniz sormayın satmayı düşünmüyorm :D
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
65
araştırmada gv 250 iyi gözüküyor ama aldıktan sonra kullanıma baktığımda intruder 250 derim.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Konu yeniden hortlamış en son 5000 KM de iken yorum yapmışım. Şu an Hyo'm 10.000 km de. Harran'a Antalya'dan gittim geldim. Toplamda 3500 km lik Güney doğu gezisi yaptım .. Değil sorun ile karşılaşmak daha marşa ikinci defa basarak çalıştırmadım bile. Hız olayına gelince.. Evet bu düşük devirli bir motor karakteristiği yok. Yüksek devirli ve yüksek devir tork veren bir motor öyle olunca normal Cruıser gibi ahesta ahesta hızlanmıyor. Ani ve çabuk hızlanıyor. Ama alışıyorsun. Bu kimine göre dezavantaj kimine göre avanatj. Bence bu olay seyahatlerde avantaj şehir içinde dez avantaj olarak yorumluyorum.
Ama şurası bir gerçek sorunusuz rahat bir motor. 110-120 km lerde gayet stabil ve güvenli sürüş sağlıyor. Devam edersenizde 130 km ye kadar hız yapmakta. O hızda sollamak için yeterde artar bile.

Bu arada motoru gerçek bir ekonomi.. Bu da artısı... Bakalım.. 10 ayda 10.000 km yi devirdim.. Sadece yağ ve filtre değişti. Hava filtresi ve buji de 12.000 de değişecekmiş... Bekliyorum...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
393
ben de almadan önce aynı ikileme düşüp sonunda gv250'yi tercih ettim, kaslı bir motor, crusier görünümünde ama ne yalan söyleyeyim sürüşünde crusier karakteri yok, devir istiyor, gaz istiyor, bu yüzden rodajda çok zorlanıyorum, eziyet oldu bir nevi :). easy ride düşünüyorsan gv250 cüssesine rağmen easy ride motoru değildir, atak motoru agresif kullanınca karakterini buluyor diye düşünüyorum. dolayısıyla yolda o ağırlığını hiç hissettirmiyor, kıvrak davranıyor. fakat rodaj süresi beni de motorumu da sıkıyor açıkcası, rodajı iyi yapılmış ikinci el temiz bir gv250 kullanıcısını pişman etmez gibime geliyor.
selka'nın dediği gibi atak karakteri aslında sadece uzun yolda değil, şehir içinde de trafikten kurtulmakta büyük avantaj sağlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst