CB650F'i honda güvenli sürüş 3 te 2gün deneme şansım oldu. O da çok güzel makina. Ben tek vites geçişlerini pek beğenmedim o da inazumadan sonra bindiğim için olabilir ama 2 gün sadece sürebildiğim için çokta yorum yapamıcam çünkü aradan 1 sene geçti. SV650de benim ikinci makinam, yani suzukiciyim biraz, şanzuman suzukide gerçekten başka

Baktığınız motorun fiyatı iyi duruyor, çok piyasasını bilmediğim için bir şey diyemeyeceğim. Ben bu motoru alırken hedefim orta segment, çıplak, biraz retro ve bloğu farklı bir makina ve japon kıstaslarımdı. Bu tercihlerde beni SV650 almaya yöneltti. CB650nin çok artı eksisine giremicem ama SV650 nin artısı 120 140km de ,sabit hızda, düzlükte 3.5litre yakar. 645 cc olduğu icin mtv'si 300lira 2taksit toplamı. Virajlarda gercekten farkını koyuyor ama suspansiyonlar biraz yumusak tarafta eger cok zorlarsan onun haricinde suspansiyonlar gayet basarılı. Koltuk biraz sert kaçabilir. Titreşim 160dan sonra başlıyor ama alt devirler gercekten titreşimsiz diyebilirim. Yabancı forumlardan 100bin mil, 150bin mil sorunsuz giden makinalar var, blok kendini kanıtlamış gerçekten. Artçı konforu biraz düşük. Alt devirler baya baya torklu. max hız ben çevre yolunda 225 gordum ama 230 232 diyorlar. tek diceğim cb650 4 silindir istiyorsan tercih edebilirsin onun harici 3 assa 5 yukarı aynı zevki sunacak makinalar.