suzuki intruder1500 çarptı:((

Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
10
nişanlımı bıraktım arabamla evime dönerken maslak civarında 60 km hızda ilerlerken arkamdan bişey çarptı araba sandım ama baktım motosiklet yerde inanılmaz korktum korkum arkadaşa bişey olma ihtimaliydi..hemen sağa çekip koştum trafik durmuştu...kaldırdık arkadaş iyidi motorda bişey yok gibiydi ama muhteşem bir makinaydı gerçektende..arkadaş sadece allah iyiliğinizi versin dedi başka bişey demedi ben ne dersem diyim allah iyiliğinizi versin diyodu..ama ağzı inanılmaz içki kokuyodu bende motor sürücüsüyüm babamda hatta babam geçen sene kaza yaptı ve 15 gün hastanede yattı yani motor kazalarına ve motorculara herkezden fazla duyarlıyım ve trafiktede inanılmaz dikkatliyimdir ve her zaman motorcu kardeşlerimi kollamışımdır...bu olaylar olurken kendi arabama hiç bakmamıştım bile arkadaş sürekli ben iyiyim sen git yoluna der gibiydi vede bir ara aynanıza bir bakın yaa der gibi sitem etti ama durum öyle değildi gerçektende ben yolumdan gidiyordum fren bile yapmadım ama o nasıl geldi çarptı bilmiyorum keşke hiç yaşanmasaydı...arabama döndüm arka sağ köşede tanponda ve çamurluğun üst tarafında ezikler vardı boya kaporta nerden baksan 1000-1500 ytl en az ve arbam beyaz kesin belli olacak durdum polis çağırsammı dedim ama motordaki çizikler daha kötüydü ve arkadaş alkollüydü yaz günü ehliyeti gidecek ve eminim raporlardada suçlu olucak içim el vermedi bindim gittim....ama tavrı hoşuma gitmedi üzüldüm gerçektende arkadaşlar alkole karşı değilim şu andada oturdum rakı içiyorum evimde ama trafikte lütfen lütfen lütfen içmeyelim.. bende hata olmadığı halde o ve onun ve motoru için üzülüyorum...

sadece paylaşmak istedim..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçmiş olsun ne diyim. kimsenin yapmayacağı bir büyüklük yapmışsın. bakalım o bunun farkında mı acaba?
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
81
selam. geçmiş olsun her ikinize de. ve hakikaten allah iyiliğini versin.. alkollü araç kullanmanın ne kadar tehlikeli olduğunu çok iyi bildiğin halde neden izin verdin be arkadaşım.. tamam motor sevgimiz var vs. ama ya senden sonra gidip de bir çocuğa çarptıysa adam? hesabını vicdanın nasıl öder? valla keşke polis çağırsaydın. hem olası başka bir kazayı önlemiş olurdun, hem de arabanın masrafını çekmezdin. neyse allah başka kazalarda korusun.. saygılar.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
10
saol.... ama içim el vermedi ...sorumluluk konusuna gelince haklısın hiç öyle düşünmemiştim umarım bişey olmamıtır..bak şimdi daha çok üzüldüm...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
geçmiş olsun.ama polisi aramamakla iyi etmemişsin.alkollü araç kullanmanın cezasını senin çekmemen lazım.durduk yere aracına hasar vericek ve elini kolunu sallayarak gidecek.:pr:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
10
ne bilim kendimi onun yerine koydum motorum çizilmiş yerlerde sürüklenmişim bide polisle uğraşıp araba için para ödemek çok koyardı heralde ehliyeti kaybetmekte cabası....sadece empati...
 
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
88
Arkadaşlar ne yazık ki motosiklet kullanıcısı olmak her zaman haklı olmak anlamına gelmiyor.Sorumsuzca araç kullanan her sürücü sonuçlarına katlanmalı.
Katlanamayacak olanlar lütfen daha sorumlu ve bilinçli kullansın.dekoko arkadaşımızın yaptığı doğru olmamakla birlikte belki ben de aynı şekilde davranırdım.Bunun nedeni motosiklet kullanıcılarının trafikte mazlum oluşundan kaynaklanan bir bağlılık duygusu.Ama bu duygu bizi kimi zaman objektif olmaktan alıkoyuyor.Büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu nasıl sabır peygamber sabrı geçmiş olsun
yürekten kutladım bu hareketinizi:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
geçmiş olsun ama çok hatalısın kendini onun yerine koyduysan demekki sendemi alkohollü çıkıyon trafiğe?bu tip sürücülere nekadar ceza versen az
araba kullansan yine dört teker üstündesin ama iki teker üstünde hemde alkoholü tam bir trafik canavarı:farao:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insanlık yapmıssın ama kesinlikle olayı bu şekilde sonuçlandırmanı onaylamıyorum.Çarptığı kişi bir yayada olabilirdi + bu tip insanlar yüzünden motorcu imajı hiçbir zaman güzel yerlere gelemez.Keşke cezasını çekseydi.
Yinede büyük geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
10
sene 98 ankarada askerdim evci iznim vardı ailem o hafta sonu ankaraya gelmişlerdi gece ailem oteldeydi bende arabayı aldım gece arkadaşlarla takıldık içtik içtik tabiri caizse zurnaydım ve araba kullanıyordum derken yakalandım klasik bir çevirmeye takılmıştım ..üflememe bile gerek yoktu her halimden anlaşılıyordu sarhoş olduğum ve araçta ikiş adet kız arkadaşımızda vardı polislere yalvar yakar bizi bıraktılar aslında acıdılar utandım üzüldüm kurtulduğuma sevindim ama hiç hoş bir hareket değildi kendimi kınıyorum..ama yaşım 22 idi şimdi ise 30 belki inanmıcaksınız ama o gün düştüğüm durumdan beri alkollü kullanmıyorum ve o polis arkadaşa hep dua etmişimdir ..şu anda bakınca bana kötülük yapmış gibi görünsede ben dersimi almıştım illede ceza ödeyip ciddi problemler yaşamadanda aklı olanlar gerekli dersleri çıkarabilirler bence
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
sen dersini almışın helal olsun ama eminimki çarptığın arkadaş almaz çünkü yalvarmadı çok kolay ve zahmatsiz sıyırdı olaydan belkide neden düştüğünü
bile fark etmedi
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
çok geçmiş olsun ama keşke polis çağırsaydın, alkollüyse eğer keşke ehliyeti alınsaydı.. cezayı da yeseydi... motosiklet kullanıyo diye haklı olması gerekmez.. cezasını çekmediği için belki de bi daha alkollü araç kullanıp bir yayaya çarpacak, yada başka bir arabaya..
 
Katılım
23 May 2005
Mesajlar
45
Geçmiş olsun ama bence hata yapmışsın. O alkollü motor kullanan arkadaşın trafikte canavar gibi giden tır şöförlerinden bir farkı yok bence. Ehliyeti gider şu yaz döneminde demişsin ama o arkadaşın ehliyetinin gitmesi lazımmış, senin de tamponunun parasını alkollu arkadaşın trafik sigortası ödemesi lazım. Keşke polis çağırsaydın. Biz motor sevdalılarının bu ülkede rahat rahat motor kullanabilmesi için motorları hiçe sayan 4 tekerleklilerin düzelmesi gerektiği kadar bu şekilde motor kullananlarında bir şekilde düzelmesi gerekiyor.
Tekrar geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst