- Katılım
- 22 Mar 2006
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
nişanlımı bıraktım arabamla evime dönerken maslak civarında 60 km hızda ilerlerken arkamdan bişey çarptı araba sandım ama baktım motosiklet yerde inanılmaz korktum korkum arkadaşa bişey olma ihtimaliydi..hemen sağa çekip koştum trafik durmuştu...kaldırdık arkadaş iyidi motorda bişey yok gibiydi ama muhteşem bir makinaydı gerçektende..arkadaş sadece allah iyiliğinizi versin dedi başka bişey demedi ben ne dersem diyim allah iyiliğinizi versin diyodu..ama ağzı inanılmaz içki kokuyodu bende motor sürücüsüyüm babamda hatta babam geçen sene kaza yaptı ve 15 gün hastanede yattı yani motor kazalarına ve motorculara herkezden fazla duyarlıyım ve trafiktede inanılmaz dikkatliyimdir ve her zaman motorcu kardeşlerimi kollamışımdır...bu olaylar olurken kendi arabama hiç bakmamıştım bile arkadaş sürekli ben iyiyim sen git yoluna der gibiydi vede bir ara aynanıza bir bakın yaa der gibi sitem etti ama durum öyle değildi gerçektende ben yolumdan gidiyordum fren bile yapmadım ama o nasıl geldi çarptı bilmiyorum keşke hiç yaşanmasaydı...arabama döndüm arka sağ köşede tanponda ve çamurluğun üst tarafında ezikler vardı boya kaporta nerden baksan 1000-1500 ytl en az ve arbam beyaz kesin belli olacak durdum polis çağırsammı dedim ama motordaki çizikler daha kötüydü ve arkadaş alkollüydü yaz günü ehliyeti gidecek ve eminim raporlardada suçlu olucak içim el vermedi bindim gittim....ama tavrı hoşuma gitmedi üzüldüm gerçektende arkadaşlar alkole karşı değilim şu andada oturdum rakı içiyorum evimde ama trafikte lütfen lütfen lütfen içmeyelim.. bende hata olmadığı halde o ve onun ve motoru için üzülüyorum...
sadece paylaşmak istedim..
sadece paylaşmak istedim..
Son düzenleme: