Suzuki Inazuma yı fransızlar test etti. Türkçeye çevirdim.

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
çinde üretildiğini ve suzukinin bir yan firmaya yaptırdıgı yüzünden geç gelecek dedi . suzuki standındaki adam
büyük ihtimal honda cb125e gibi bir durum
sundiro firmasına yaptırım çinden türkiyeye gönderim yapacak
ben görünce begenmedim..
bana biraz küçük geldi resimde gördüğünüz gibi 185 boyum var altımda biraz küçük kaldı =)
ben daha kaslı bişi bekliyordum..
ybr 250 gibi bişi olmuş..
burada yakıt performans konusu motorun kaderini belirleyecek..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Biz türk milleti kadar işkembeden atmayı seven başka millet varmıdır acaba? Daha motorun canlı sesini duyan bir allahın kulu yok eleştiri gırla gidiyor.CBf 250 sahibi arkadaş ciğere uzanamayan kedi misali her mesajında inazumaya öfke kusuyor.Ne demiş atalarımız; ''Çalış senin de olur'' biz mi dedik sana cbf 250 al diye?

sen nerden biliyorsun ki ciğere uzanamadığı mı tanıyormusun beni maddi durumum ne yada ne değil nerden biliyorsun ne idiğü belirsiz arkadaş? markanın avukatlığını yapma bana antipatik, ben cbf 250 i hiç övdüm mü? sanane ne alıp almadığımdan bundan önce er-5 vardı öncesi suzuki ls 650 savage vardı daha öncesi gn 250 vardı 15 yıldır hep vardı bişeyler, şimdi cbf 250 var yarın ne olur olmaz belli olmaz ama inazuma olmaz!!! sende ne var kaç km.tecrüben var kaç motor kullandın ciğerci?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
YBR 250 Bana göre sınıfının en iddialı modellerinden biridir.2,5 yıl kullandım sattığımda 47.000 km deydi,bir gün sıkıntı vermedi sorun yaratmadı.Yamaha'nın Brezilya'da ürettiği model olan ybr 250 görünüm olarak diğer emsallerine göre biraz küçük gibi gelebilir ama sorunsuzluğu,yol tutuşu,çok uzun bakım aralıkları ve malzeme kalitesi,yakıt tasarrufuyla ve görünüm olarak kendinden iri motorlardan (aynı segmentte) çok daha kalitelidir.Kaldı ki çiftsilindir,ön-arka disc fren,6 speed şanzıman,çift egzoz,35 yerine 55 V aydınlatma,daha geniş ön ve arka lastikler,su soğutma özellikleriyle Inazuma daha iyi gözüküyor.Bekleyelim görelim diyorum . Bilmiyorum ama daha ülkede satışa sunulmamış başka bir motor hakkında bu kadar yorum yapılmış mıdır acaba ?

Bu arada arkadaşlar birbirimize kırıcı olmadan yaklaşsak daha iyi olmaz mı ,biraz hoşgörü lütfen !
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
emeğine sağlık
bir de canım ülkemize bir gelse şu İNAZUMA
iyi olacak
millet ummacık olacak nerdeyse
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Biz türk milleti kadar işkembeden atmayı seven başka millet varmıdır acaba? Daha motorun canlı sesini duyan bir allahın kulu yok eleştiri gırla gidiyor.CBf 250 sahibi arkadaş ciğere uzanamayan kedi misali her mesajında inazumaya öfke kusuyor.Ne demiş atalarımız; ''Çalış senin de olur'' biz mi dedik sana cbf 250 al diye?

Sen motorun sesini duyarak mı iyi olduğunu anlıyorsun.
Suzuki babanın malımı arkadaşım, bu nasıl savunma böyle.Adam kendine göre ki ben de aynı şekilde düşünüyorum, motoru beğenmediğini izah etmiş. Sanada kendi fikirlerini söylemek düşer, ciğer vb. şeyler ile hakaret etmek değil.Evet bazılarının uzanamadığı bir ciğer, çünkü gereğinden pahalı.Madem sen uzanabiliyorsun ciğere gelince al da fikirlerini söyle bize motor hakkında.

Ayrıca bilen biri için motosikletin verileri(torj eğrisi, teknik veriler vb.) bile bir motosiklet hakkında çok şey söyler.Performans konusu da motosiklet alırken önemli bir konu olduğu için bazılarına bu motor hakkında fikir vermek için yeterde artar.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
sen nerden biliyorsun ki ciğere uzanamadığı mı tanıyormusun beni maddi durumum ne yada ne değil nerden biliyorsun ne idiğü belirsiz arkadaş? markanın avukatlığını yapma bana antipatik, ben cbf 250 i hiç övdüm mü? sanane ne alıp almadığımdan bundan önce er-5 vardı öncesi suzuki ls 650 savage vardı daha öncesi gn 250 vardı 15 yıldır hep vardı bişeyler, şimdi cbf 250 var yarın ne olur olmaz belli olmaz ama inazuma olmaz!!! sende ne var kaç km.tecrüben var kaç motor kullandın ciğerci?
Benim kızdığım şeye bak şimdi sen de kızıyorsun:thumleft: Sana yapılmasını istemediğin eleştiriyi sen neden başkasına yapıyorsun? Bu forumda avans verip inazuma gelicek diye bekleyen insanlar var ,adamlar daha motoru almadan senin gibi eleştiri yapanlar yüzünden motordan soğuyacaklar.Ben de şu an da beverly 500 cruseir var öncesi baya uzun mevzu:) Yaşım 41 ve 22 yıldır aralıksız motor kullanıyorum.

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

Lastikler bizim bildiğimiz İRC'mi :)

Bu motosiklet çok parası olupta ne alacağını sapıtan tipler için anca, bizi aşar.Verdiğin paraya değmez.
Yani şöyle bir yorum yapıp ta beni eleştirebiliyorsunuz ya ben daha ne diyim?Kardeşim sen bu motoru alan yada alıcak arkadaşlara resmen sapık diyorsun benim ciğer benzetme mi kızıyorsun?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
[YT]a--tNbjpbL0[/YT]


Ön yargılı olmadan yorum yapalım.. iyi çıkarsa ne mutlu Türk motosikletçilerine, kötü çıkarsa lanet olsun türkiyedeki motosiklet firmalarına, distbüritörlerine..
Adam yerine koyulmak mı iyi , yoksa koyulmamak mı .. Aynı çatı altında istekleri, emelleri, özlemleri aynı olan insalarız fakat sonu belli olmayan veya galibi belli olmayan
savaşın içindeyiz.. Benim şahsi fikrim; türk motosikletçisi ,türk vatandaşı olarak yurdum da iyi motor görmek isterim.. inazumanında iyi çıkmasını isterim.. çünkü yıllardır cbf ,ybr den başka
alt segmentte motor konuşmuyoruz.. Bu muhabbete inşallah sağlamlığı ile, yakıtı ile konforu ile ınazumada girer ve commutere binmek istemeyen veya biraz daha bütçesini zorlayan insanlar gözü
kapalı olarak inazumaya biner
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Benim kızdığım şeye bak şimdi sen de kızıyorsun:thumleft: Sana yapılmasını istemediğin eleştiriyi sen neden başkasına yapıyorsun? Bu forumda avans verip inazuma gelicek diye bekleyen insanlar var ,adamlar daha motoru almadan senin gibi eleştiri yapanlar yüzünden motordan soğuyacaklar.Ben de şu an da beverly 500 cruseir var öncesi baya uzun mevzu:) Yaşım 41 ve 22 yıldır aralıksız motor kullanıyorum.

benim bişeye kızdığım yok dostum bana yapılmamasını istediğim bir eleştiride yok zira konu ben değilim çünkü! he sen eleştiri yaptığını sanıp kedi ciğer ve altımdaki motor 3 lemesinden bahsediyorsan eleştirinin ne demek yada ne dememek olduğunu anlamak için bir Türkçe sözlük edinebilirsin. Ben savımı başka insanları üzmek endişelendirmek yada hevesini kaçırmak içinde yapmadım yapmıyorum beni hiç ilgilendirmez.Hepsine hayırlı uğurlu olsun güle güle kazasız belasız kullansınlar.Bu benim düşüncem teknik verilerine baktığımda ben ve benim gibi kullanıcılara göre TIRT olduğunu düşünmekteyim, sana hoş geliyorsa hoşgelir göreceli bir mevzu neticede.:bounce:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Lastikler bizim bildiğimiz İRC'mi :)

Bu motosiklet çok parası olupta ne alacağını sapıtan tipler için anca, bizi aşar.Verdiğin paraya değmez.

Yazının farkına varmamışım .Ben bu motora yazıldım çok param var yada anca denkleştirdim ama sapıttığım anlamına gelmez öyle değilmi.Umarım yazdığının farkındasındır. Uzun bir süre foruma girmeyi düşünmüyorum .
İnsanlar ne zaman insan gibi tartışmayı öğrenecek acaba ?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
boşver sedar abi, seçici olalım cevap yazarken..
gerçekten sapık olmayanlara cevap verelim..
sapıkça yazılan yorumlar için neden bizi kendinden
sohbetinden mahrum ediyorsun
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
inceleme neticesinde motosiklet ile ilgili olumsuz kanaata varmış olabilir insan. ama kalkıp da almayı düşünenlere veya alacak olanlara olmadık sözler etmek had bilmezlik olsa gerek. kaldı ki tavşanın suyunun suyu yani. durun bi hele motor gelsin ama yok, adamların sabrı yok bi kere :) çinde üretiliyomuş ya o yeter artık kalitesiz olmaya, başka bişey aramaya gerek görmeyiz.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
inceleme neticesinde motosiklet ile ilgili olumsuz kanaata varmış olabilir insan. ama kalkıp da almayı düşünenlere veya alacak olanlara olmadık sözler etmek had bilmezlik olsa gerek. kaldı ki tavşanın suyunun suyu yani. durun bi hele motor gelsin ama yok, adamların sabrı yok bi kere :) çinde üretiliyomuş ya o yeter artık kalitesiz olmaya, başka bişey aramaya gerek görmeyiz.

zaten google amcadan aratmadığım kelime kalmadı inazuma ile alakalı olarak.. fakat kimse test etmemiş mi ben mi bulamadım anlamadım gitti
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
en sevdiğim muhabbet son zamnların hiti:) inazumayı sevenler ve alanlar. beğenmeyenlere karşı..:queen: çocuk gibisiniz abi yaa:)
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
Lastikler bizim bildiğimiz İRC'mi :)

Bu motosiklet çok parası olupta ne alacağını sapıtan tipler için anca, bizi aşar.Verdiğin paraya değmez.
zevk meselesi arkadaşım bu ayakkabı köselesi değil
insanın çok yada az parası olması hatta az yada çok akıllı olması zevk sahibi olamayacağı anlamına gelmez
bir konuya yorum yaparken daha dikkatli olmak doğru olandır zevkler ve renkler tartışılmaz fikir beyan edilir fakat kişilere saldırı yapılmaz
kimi sarışın sever kimi esmer
ilk bisikletimi aldığım dün gibi aklımda ilk okul 4. sınıfa gidiyordum
yaşadığım köyüme bir at arabası ile eskicilik yaban yaşlı amca geldi
arabasının üstünde hurda halde bir pinokyo bisiklet vardı
bana satmasını söyledim
adamda benden 3,5 lira istedi
eh o kadar da param vardı Allah a şükür aldım adamdan pinokyoyu
fakat akord tellerinin bazıları eksik
lastikleri yok
fren tertibatları yok
sadece dikkate değer arka çamurluğu vardı
2 hafta kadar çalışınca frenler hariç diğer eksiklerimi aldım
köyümüzün maskotu olan amca var Allah uzun ömür versin hala daha yaşıyor biraz akilane ama adam maharetli
akortlarımı yaptı lastikleri ben taktım kontrasını düzeltemedik eee ne edeceğiz frensiz arka çamurluğu süktüm
fren yerine ayağımı sele direği ile lastik arasına sıkıştırarak frenleme yaptım...... uzar gider böyle
ha demek ki zevk ve arzunun yaşı akılı ve ederi tutarı olmaz
o zaman hurda pinokyo şimdi inazuma yarın belki imamın kayığı arkası yok
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
ilk bisikletimi aldığım dün gibi aklımda ilk okul 4. sınıfa gidiyordum
yaşadığım köyüme bir at arabası ile eskicilik yaban yaşlı amca geldi
arabasının üstünde hurda halde bir pinokyo bisiklet vardı
bana satmasını söyledim
adamda benden 3,5 lira istedi


73-74 seneleriydi benim de krem rengi bir pinokyom vardı.
Üsküdar Bulgurlu mescit sokakta şimdiki katlı otoparkın arkasında oturuyorduk apartmandan çalındı bir gün.:salut:

O muydu yoksa :queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Biz türk milleti kadar işkembeden atmayı seven başka millet varmıdır acaba? Daha motorun canlı sesini duyan bir allahın kulu yok eleştiri gırla gidiyor.CBf 250 sahibi arkadaş ciğere uzanamayan kedi misali her mesajında inazumaya öfke kusuyor.Ne demiş atalarımız; ''Çalış senin de olur'' biz mi dedik sana cbf 250 al diye?
Söylediğinin tam tersine malum kişi cbf250 yi asla övmez. Görmediği kullanmadığı motoru kötülemek; görmediği kullanmadığı motora para verip günlerce bekleyip yere göğe sığdıramamaktan daha garip bir durum değildir. Bende inazumayı merak ve hevesle bekleyenlerdenim. Forumlarda yazı yazmayı bilen herkes bir şeyler yazar ben pek sallamam ama 7000 d/d de 90 km hız yapması beni hayal kırıklığına uğrattı. Top speed falan çok umrumda değil 250cc motor almışsam ekonomim izin vermediği içindir. Yüksek devir çevirdiğine göre pek ekonomik olmayacak gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst