Lastikler bizim bildiğimiz İRC'mi
Bu motosiklet çok parası olupta ne alacağını sapıtan tipler için anca, bizi aşar.Verdiğin paraya değmez.
zevk meselesi arkadaşım bu ayakkabı köselesi değil
insanın çok yada az parası olması hatta az yada çok akıllı olması zevk sahibi olamayacağı anlamına gelmez
bir konuya yorum yaparken daha dikkatli olmak doğru olandır zevkler ve renkler tartışılmaz fikir beyan edilir fakat kişilere saldırı yapılmaz
kimi sarışın sever kimi esmer
ilk bisikletimi aldığım dün gibi aklımda ilk okul 4. sınıfa gidiyordum
yaşadığım köyüme bir at arabası ile eskicilik yaban yaşlı amca geldi
arabasının üstünde hurda halde bir pinokyo bisiklet vardı
bana satmasını söyledim
adamda benden 3,5 lira istedi
eh o kadar da param vardı Allah a şükür aldım adamdan pinokyoyu
fakat akord tellerinin bazıları eksik
lastikleri yok
fren tertibatları yok
sadece dikkate değer arka çamurluğu vardı
2 hafta kadar çalışınca frenler hariç diğer eksiklerimi aldım
köyümüzün maskotu olan amca var Allah uzun ömür versin hala daha yaşıyor biraz akilane ama adam maharetli
akortlarımı yaptı lastikleri ben taktım kontrasını düzeltemedik eee ne edeceğiz frensiz arka çamurluğu süktüm
fren yerine ayağımı sele direği ile lastik arasına sıkıştırarak frenleme yaptım...... uzar gider böyle
ha demek ki zevk ve arzunun yaşı akılı ve ederi tutarı olmaz
o zaman hurda pinokyo şimdi inazuma yarın belki imamın kayığı arkası yok