Suzuki Inazuma yı fransızlar test etti. Türkçeye çevirdim.

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727

Eyvallah okudum.
Ben birebir çevirmeyeyim de anladigim kadariyla kendi yorumumu yazayim.
:)

öncelikle inazuma evet çinde üretiliyor.
Fakat 3999€ fiyat etiketiye pahali bir motosiklet degil.
Tabi bu avrupa sartlarinda böyle.
Türkiye'de kaça satilir bilemiyorum ama avrupadaki alim gücü ile Türkiye karsilastirmasi yaptigimizda 3.5 aylik bir asgari ücrete esit olmasi lazim.
Saniyorum su an Türkiye'de asgari ücret 800 lira civarinda.
Yani alim gücü açisindan Türkiye'de satilmasi gereken fiyat 2800 lira.
Tabi benim bu karsilastirmam gerçekçi degil.
Degil çünkü ayni karsilastirmayi mesela bir GSXR 600 için yapacak olursak,
nasil bir sallama yaptigim ortaya daha rahat çikar.
GSXR 600 burada yaklasik 10 aylik bir asgari ücrete satiliyor.
Yani Türkiye satis fiyati 8000 lira olmasi lazim.
Aradaki olasilik hesaplarini siz yaparsiniz artik.
:)

Neyse biz inazumaya dönelim.
Motosiklet herkesin kullanabiecegi kolaylikta ve dikiz aynalari hariç bütün ekipmani yerli yerinde iyi bir motosiklet olarak lanse edilmis.
Iki kisi kullanimda her iki binici için rahat ama akselerasyonlarda biraz zorlaniyormus.
Yani bu motosikleti alirsaniz, iki kisi yerinizden kalkmaniz, asla tek kisi bindiginiz gibi atak olmayacak.
Süspansiyon ve frenler begenilmis ve yeterli görülmüs.
Fakat motosikletin kilosu biraz agir bulunmus.
Dikiz aynasi neden begenilmemis?
Bilemiyorum.
Göstermiyor diyorlar ama bu saçma bir yaklasim olur.
Yani kolaylikla düzeltilebilecek bir sorun, bu nedenle hevesli arkadaslar kafasina takmasin.

Motosikletin 7000 devir altinda ölü oldugu biraz göreceli bir yaklasim.
Motor en iyi performansi 7000 devirden sonra veriyor ama bu 7000 devir altinda yetersiz anlamina gelmez.
Ben kullanmadan yorum yapmak istemiyorum ama tahminim,
250cc bir motosiklet için gayet tatminkar geçisler saglayacagi yönünde.

Son olarak arkadasin çevirisinin aksine, bu motosikletin hem kisisel, hem de ticari kullanima uygun oldugu görüsüne yer verilmis.
Yani punto,kango espirileri geçerliligini yitirdi.:p

Kisacasi konunun özü sizin anlayacaginiz dille bu kadar.
Asiri detay isteyen olursa temaya bagis yapsin ben ona dönerim.:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
bence Suzuki de Çinliler gibi(düşük maliyet,yüksek kar) pastadan pay kapabilmenin peşinde...Çinli firmaların motorsikletlerini geliştirmelerini beklerken,Japonların Çinli seviyelerinde motorsiklet üretmeleri ne garip !
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ahh biz o 10 bin le nekar alırık...

Gider dağbaşından bir arsa alırız, sonra 10 yıl borca girip oraya müstakil ev yaparız(sıfır güvenlik) yada gider 3 kasa bemw alıp modifiye bile ederiz, tüpü de gömeriz:)(90 model ama modelinin ne önemi var canım)

Müstakil Villa parasına veya 3 serisi BMW parasına 250 cc motor alınırmı arkadaş:p

Sayın inazuma müşterileri iktisat sıfır valla... Motorculukta sıfır... Gidip cbf150 yada 90 model 600 lük gawasaki falan da mi alamıyorsunuz
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ne çok seviyoruz kullandığımız motoru övmeyi, kullanmadığımız, hatta görmediğimizi kötülemeyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunun sonu da ybr250 ile vtr250 gibi olacak.Demedi demeyin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bizim ınazuma çayna fabrikadan çıkmış iyimi..büyük hayal kırıklığı benim için...

Alp tunay dediydi inanmamıştım valla..alp ne dese çıkıyo..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst