Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Aslında Fransızcaya Fransızım ama buldum sanıyorumhttp://www.motomag.com.ffmc-motomag-prod.ffmc.lbn.fr/Suzuki-GW-250-Inazuma.html
Eyvallah okudum.
Ben birebir çevirmeyeyim de anladigim kadariyla kendi yorumumu yazayim.
öncelikle inazuma evet çinde üretiliyor.
Fakat 3999 fiyat etiketiye pahali bir motosiklet degil.
Tabi bu avrupa sartlarinda böyle.
Türkiye'de kaça satilir bilemiyorum ama avrupadaki alim gücü ile Türkiye karsilastirmasi yaptigimizda 3.5 aylik bir asgari ücrete esit olmasi lazim.
Saniyorum su an Türkiye'de asgari ücret 800 lira civarinda.
Yani alim gücü açisindan Türkiye'de satilmasi gereken fiyat 2800 lira.
Tabi benim bu karsilastirmam gerçekçi degil.
Degil çünkü ayni karsilastirmayi mesela bir GSXR 600 için yapacak olursak,
nasil bir sallama yaptigim ortaya daha rahat çikar.
GSXR 600 burada yaklasik 10 aylik bir asgari ücrete satiliyor.
Yani Türkiye satis fiyati 8000 lira olmasi lazim.
Aradaki olasilik hesaplarini siz yaparsiniz artik.
Neyse biz inazumaya dönelim.
Motosiklet herkesin kullanabiecegi kolaylikta ve dikiz aynalari hariç bütün ekipmani yerli yerinde iyi bir motosiklet olarak lanse edilmis.
Iki kisi kullanimda her iki binici için rahat ama akselerasyonlarda biraz zorlaniyormus.
Yani bu motosikleti alirsaniz, iki kisi yerinizden kalkmaniz, asla tek kisi bindiginiz gibi atak olmayacak.
Süspansiyon ve frenler begenilmis ve yeterli görülmüs.
Fakat motosikletin kilosu biraz agir bulunmus.
Dikiz aynasi neden begenilmemis?
Bilemiyorum.
Göstermiyor diyorlar ama bu saçma bir yaklasim olur.
Yani kolaylikla düzeltilebilecek bir sorun, bu nedenle hevesli arkadaslar kafasina takmasin.
Motosikletin 7000 devir altinda ölü oldugu biraz göreceli bir yaklasim.
Motor en iyi performansi 7000 devirden sonra veriyor ama bu 7000 devir altinda yetersiz anlamina gelmez.
Ben kullanmadan yorum yapmak istemiyorum ama tahminim,
250cc bir motosiklet için gayet tatminkar geçisler saglayacagi yönünde.
Son olarak arkadasin çevirisinin aksine, bu motosikletin hem kisisel, hem de ticari kullanima uygun oldugu görüsüne yer verilmis.
Yani punto,kango espirileri geçerliligini yitirdi.
Kisacasi konunun özü sizin anlayacaginiz dille bu kadar.
Asiri detay isteyen olursa temaya bagis yapsin ben ona dönerim.