arkadaşlar,ben şu türkçe klavuzu indirmeyi beceremedim.bir yardımcı olurmusunuz?sırasıyla nerelere tıklamam gerekiyor?
ben açıklıım abicim,
-bizim bu sitedeki linke bastın
-açılan sayfada sağ tarafta hemen 3 sayfalı öngösterinin üstünde turuncu başlıkla "
Kullanım Kılavuzu SUZUKİ GSR600" yazıor gözlerini biraz aşşağı çektiğinde Ufak resimde "Bedava kullanım kılavuzunu indirin" yazıyor.
-Onun hemen altında, üstünde "
Tüm kullanım kılavuzunuw indirin (1831ko) " yazan bir mavi link var..
Ona tıklıyorsun.
-Ekranın ortasında bir pencere çıkmalı yada sayfanın üstünde sarı bir ince alan çıkmıştır-Sarı alan çıktıysa üstüne tıklayıp engellemeyi kaldır ı seç- çıkan pencerenin içinde solda 4 rakam beliriyor bunları hemen sağındaki kutucuğa yazıyorsun
-yazdıktan sonra "kullanım kılavuzunu indir" yazan tuşa bastığında sana soracak dosyayı "aç" "kaydet" "iptal" diye.
-kaydeti tıklatıp kaydetmek istediğin folderi belirtip tamam diyorsun..gerisi bilgisayar ve internet hızına kalmış

...
-download bittikten sonra belirttiğin klasörden adobe programı vasıtası ile bakabilirsin.. gerçi burda bakılmışı var ahaha...
umarım yardımcı olabilmişimdir abicim.. bir sıkıntın olursa sormaktan çekinme lütfen..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:58 ----------
bu arada tekrar belirtmek isterimki 51 mb lık ingilizce kılavuza aşık oldum denebilir...otomotiv eğitimi almış ve hala almakta olan ben motora dokunmaktan çekinirken bu kılavuz bana inanılmaz bir güven ve destek sağladı..gene dokunmayacm motora ama olsun gerçekten çok yararlı ve etraflı bir kaynak oldu..
-400 küsür sayfa...