Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu motorun tek olmsuz yanının yakıt tüketimi oldugu söyleniyor.FZ6 Fazer göre yakıt tüketimi fazla deniliyor. Yakıt tüketimi ölçen var mı?100 km den kaç litre içiyor.:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bu motorun tek olmsuz yanının yakıt tüketimi oldugu söyleniyor.FZ6 Fazer göre yakıt tüketimi fazla deniliyor. Yakıt tüketimi ölçen var mı?100 km den kaç litre içiyor.:)

11/10/09 TARİHİNDE 980 KM DE 120tl ortalama benzin yaktı ( benzin 3,60tl)

07/11/09 mersin-kahramanmaraş arası otoban, 30km si şehir içi sıkıştırarak, 80km si mersin adana arası otoban sıkıştırarak-karışık ( ölçüm için) kullanım, shell benzin, 116,5 km 6,5 litre...

full otoban 120-180 arası deneyemedim...yollarda yeterli benzin istasyonu(shell) yok.

bence çok çok iyi....

egsoz+k&n+power commander olursa bilemem ama konuştuğum 2004 fazer kullanan birisi ise 100km de 3,5 litre yaktığını iddia aetti. hatta mersin-antep arası gidiş/geliş 50 tl lik benzinle 3gün d eşehir içinde kullandıktan sonra benzin bitti demişti.
bence bu full abartı :farao::farao:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
16
tşekkürler kardeş,ben mi yanlış gördüm acaba ama bu klavuz 3 sayfa.

adanalı abicim bende ilk gördüğümde öyle sandım yalnız hemen üstüne bakarsan tüm kullanım kılavuzunu indirin diye bir link görüceksin yaklaşık 1.9 Mb..ben hem bunu hemde ing. kılavuzu indirdim bilgisayarıma ing. olanı 51 mb olunca şüphelenmiş olsamda 101 sayfalık bir kullanım kılavuzu beklentilerimi karşıladı...

linki ekleyen arkadaşa teşekkürler
hatta ingilizcesini ekleyen arkadaşada teşekkürler :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,ben şu türkçe klavuzu indirmeyi beceremedim.bir yardımcı olurmusunuz?sırasıyla nerelere tıklamam gerekiyor?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
16
arkadaşlar,ben şu türkçe klavuzu indirmeyi beceremedim.bir yardımcı olurmusunuz?sırasıyla nerelere tıklamam gerekiyor?

ben açıklıım abicim,

-bizim bu sitedeki linke bastın
-açılan sayfada sağ tarafta hemen 3 sayfalı öngösterinin üstünde turuncu başlıkla "Kullanım Kılavuzu SUZUKİ GSR600" yazıor gözlerini biraz aşşağı çektiğinde Ufak resimde "Bedava kullanım kılavuzunu indirin" yazıyor.
-Onun hemen altında, üstünde "Tüm kullanım kılavuzunuw indirin (1831ko) " yazan bir mavi link var..
Ona tıklıyorsun.
-Ekranın ortasında bir pencere çıkmalı yada sayfanın üstünde sarı bir ince alan çıkmıştır-Sarı alan çıktıysa üstüne tıklayıp engellemeyi kaldır ı seç- çıkan pencerenin içinde solda 4 rakam beliriyor bunları hemen sağındaki kutucuğa yazıyorsun
-yazdıktan sonra "kullanım kılavuzunu indir" yazan tuşa bastığında sana soracak dosyayı "aç" "kaydet" "iptal" diye.
-kaydeti tıklatıp kaydetmek istediğin folderi belirtip tamam diyorsun..gerisi bilgisayar ve internet hızına kalmış :) ...
-download bittikten sonra belirttiğin klasörden adobe programı vasıtası ile bakabilirsin.. gerçi burda bakılmışı var ahaha...

umarım yardımcı olabilmişimdir abicim.. bir sıkıntın olursa sormaktan çekinme lütfen..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:58 ----------

bu arada tekrar belirtmek isterimki 51 mb lık ingilizce kılavuza aşık oldum denebilir...otomotiv eğitimi almış ve hala almakta olan ben motora dokunmaktan çekinirken bu kılavuz bana inanılmaz bir güven ve destek sağladı..gene dokunmayacm motora ama olsun gerçekten çok yararlı ve etraflı bir kaynak oldu..
-400 küsür sayfa...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Gsr_Negative kardeş,sağolasın,dediğin gibi yaptım adım adım,indirdim.tekrar teşekkürler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şu gsr ye cam takınca rüzgardan baya bir yırrtım abicim, zevk burada başlıyor işteeeeee :)

Allah camı icat edenden razı olsun... motosiklet camını icat edene de nur yağdırsın...
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
Adım Dağhan dır abicim yardımcı olabildiysem ne mutlu :)

benim motorun resmini koymuşun avatarına :) ingilizce olanı bende indirdim baya güzel dedigin gibi

gsr almayı planlıyorsun sanırsam yardımcı olabileceğim kafana takılan bişey olursa mesaj at cevp verim
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
16
fotonu takdir ediyorum ve profilimde taşıyorum kardeşim :) ...
hali hazırda kullandığım bi gsr var ama kendime almak istiyorum, sennle paslaşırız yine.. olmadı bnm fotolar hazırlansın sende bnm fotoyu atarsın profile :))) ...
kılavuz dertlerime derman oldu....
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
fotonu takdir ediyorum ve profilimde taşıyorum kardeşim :) ...
hali hazırda kullandığım bi gsr var ama kendime almak istiyorum, sennle paslaşırız yine.. olmadı bnm fotolar hazırlansın sende bnm fotoyu atarsın profile :))) ...
kılavuz dertlerime derman oldu....

inş istedigin gibi bir motor alırsın

en son cektiklerimden 2 tane paylaşayım

100_0528.jpg


100_0529.jpg
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
arkadaslar iridyum buji vede kn hava flitresi takan kişilerden yardım almak istiyrum taktıktan sonra motorda farklılık gördünüzmü yani yakıt olarak perfomans olarak sorunumuz yok masallah
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
merhaba arkadaşlar benim birkaç sorum olacaktıda yardımzı olursanız sevinirim :)
bende naked almak istiyorum seçenekler yüzünden kafam karışmaktadır
gsr - bandit 650s - cb600 f - cbf 600 - fazer 600
kullanım amacım pek şehir içi olmayacak 200-300 km gıbı yol yapıcam her cıktıgımda
bu motorlar içinde yol tutuş - denge - fren - rüzgar - hatta affetme gibi özellikler aramaktayım diğer motorlar hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar kıyaslama yapalırlermı ?
gsr için cam takıldıgında rüzgar kullanımı nekadar etkiler kaç km hızlara kadar rahatsızlık vermez ? kullanan arkadaslar farklı bilgilerde eklerse iyi olur
cevaplarınız için şimdiden tşk ederım :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
anlasılan gsr kullanıcısı yok forumda artık artık kendi işimizi kendimiz görelim:)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Merhaba tnagas,
İridyum buji 2 senedir kullanıyorum açıkçası ben fazla bir değişklik hissetmedim yakıt sarfiyatında, ama + özellik benim için iridyum bujinin daha uzun ömürlü ve yarayışlılığı.

KN hava filtresi kullanmıyorum onun hakkında yorum yapamıyorum fakat iki malzemeninde yakıt sarfiyatında + yönde gözle görülür bir değişklik yapacağını sanmıyorum, iki parçanında performansta etkili olduğunu düşünüyorum tabi bu yakıt sarfiyatını - yönde etkiler :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
Merhaba tnagas,
İridyum buji 2 senedir kullanıyorum açıkçası ben fazla bir değişklik hissetmedim yakıt sarfiyatında, ama + özellik benim için iridyum bujinin daha uzun ömürlü ve yarayışlılığı.

KN hava filtresi kullanmıyorum onun hakkında yorum yapamıyorum fakat iki malzemeninde yakıt sarfiyatında + yönde gözle görülür bir değişklik yapacağını sanmıyorum, iki parçanında performansta etkili olduğunu düşünüyorum tabi bu yakıt sarfiyatını - yönde etkiler :)


verdiğin bilgiler icin tşk ediyorm ozmn iridyumu takaym sonradan hava flitresini denerim bu ara zaten binemez oldum yaza dogru artık tşkler kazasız sürüşler
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
gsr 600 deki sessızlık nedendır acaba

sorun yaratmassa makıne topıkte uyuyor halıyle...:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
şu gsr ye cam takınca rüzgardan baya bir yırrtım abicim, zevk burada başlıyor işteeeeee :)

Allah camı icat edenden razı olsun... motosiklet camını icat edene de nur yağdırsın...
Yürekçe h.sonu gazladım Çerkezköye, 200-220 derken omuzlarım rüzgardan içine geçti kaskım dudaklarıma yapıştı vizörüm vibrasyona uğradı, dönüş yolunu ormandan seçtim titredim titredim öldüm. Rüzgarı severimde hiç rüzgar omzu oynatırmı ya? 4 silindir böyle olsa gerek. Şu cam ne işe yarar nerden aldın kaça aldın bi akıl fikir ver yoksa bu makinada 120yi geçmemeye karar vericem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst