Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
1
ben 1 sene önce 2006 gsr 600 sahibiydim.inanın tadı damağımda kaldı.satış sebebim o zamanın şartlarına göre çok iyi para vermeleriydi..naked sınıfında tek geçebileceğim bir motor.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
198
Motosikleti
Tiger Sport 800- Yamaha D'elight 115
Sencar ve Ali abi motorlarınız hayırlı olsun.Allah'ım teker haricinde yere değdirmesin.
Bu arada arkadaşlar kışın yaklaşması ve içimdeki bitmek bilmeyen racing aşkından dolayı motorumu satmam gerektiğini düşünüyorum.Düşünen arkadaş olursa özelden görüşebiliriz.
------------------------------------------------------------------------------------
2006 model 2008 trafik çıkışlı
10.000 Km'de
Ön michelin arka metzeler lastik(yaklaşık 2000 km önce takıldı)
Kappa koruma demiri
Xenon far
Arka sehpa aparatı
Samimiyetimle söylüyorum ki en ufak bir sorunu bile bulunmamaktadır.Temizliğinin kanıtı da aşağıdaki resimlerdir.
dsc02371i.jpg

dsc02363h.jpg

dsc02372m.jpg

dsc02374kg.jpg

dsc02375oc.jpg

dsc02377gr.jpg

dsc02378z.jpg

dsc02379d.jpg

Fiyat olarak 11.750 tl düşünüyorum.

Selamlar .
Hocam gsr'niz ile ilgileniyorum.Öm ile iletişim adresinizi (msn) ve telefonunuzu verirseniz detayları konuşabiliriz :cat: sevgiler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Slm Sencer.İst. da görüşemedik.Nasıl makina ?

abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )

1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )

1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"

Sevgili sencer tekrar hayırlı olsun rabbım kaza bela vermesın 500 cc den sonra bu motoru kullanmak eşekten inip ata binmiş oluyor(nasıl benzetmeyse):p:p fren ve amortisörler konusuna aynen katılıyorum bunu içine atıklıkte girince motora bındıgını daha iyi anlıyorsun...
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )

1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"


Tekrar hayırlı olsun o zaman :).Dediğin gibi 500 ün amortisör mesafesi çok kısa :(.Güle güle kullan.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )

1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"


sencer abi benim en fazla önem verdiğim konular "fren, yakıt ve amortisör" geliyordu valla. Yakıt hiç fena değil, dedikleri kadar fazla görünmüyor. Amortisörde bozuk yollarda iyi diyosun. Fren seninki ABS'li olduğunda iyi olabilir. Ben de fazer'i yavaş yavaş listeden kaldırıyorum. Önümüzdeki yaz yanına bi gsr'yle uğrayacağım heralde :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 PM ----------

Arkadaşlar motorun artçı konforuyla ilgili neler söylenebilir?. Uzun yol için.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
ben uzun yolda tek olarak rahatım tabi yüksek hızlarda rüzgarın vurması biraz can sıkıcı tabi bunu önlemek te mümkün ön cam olunca birazda olsa o sorunda kalkar artcı olarak kısa mesafe yaptım sayılır artcı ile beraber gidişim tek gidişime göre daha rahattı her yönüyle sewyrm ben gsryi
bu arada egzoz arıyorm bulamadım :D kendime göre mivv taktım kafayı bakalm elinde olan varsa satıyorsa pm atabilr mi
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Arkadaşlar şu sıralar hararetli bir şekilde motor aramaktayım :)
listemde gsr600 başta olmak üzere fazer ve VFR var. bildiğiniz temiz çiziksiz ve tabi abartı fiyatlı olmayan GSR varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
2
Ali kardeşim motorun hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Ben de bir motor almayı düşünüyorum, önce GSR600 bakıyordum, daha sonra 500cclik bir motor almam konusunda tavsiyeler aldım, ve ER-5 bakmaya başladım. Sen uzun süre ER-5 kullanmış ve de yeni GSR600 almış bir insan olarak, tavsiyelerin nedir? İki motor arasında dağlar kadar fark var mıdır? ER5'i alıp çabuk sıkılmaktan, GSR600 alıp da fazla güçlü olup beni riske sokmasından korkuyorum. ama çok tedbirli kullanan, şehir içi trafiğine girmeyi düşünmeyen, haftasonları antep çevresine geziler yapmayı planlayan birisiyim. Bi yardım ediver de antep bi motorcu daha kazansın:)
eywallah
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Arkadaşlar selamlar
Uzun bir araştırmadan sonra GSR'ımı almış bulunuyorum. Uzun dediğim 1.5ay ama motorsuzluktan bana 1.5 sene gibi geldi.
MOtorum 2008 model 11 bin 500 km'de. İlk izlenimlerimi hemen aktarayım: sıkışık trafite bir önceki motorum olan er6 f'e göre daha kıvrak. En ince deliklerden bile rahatça geçtim.
Fazla zorlama imkanım olmadı motoru ama frenleri ABS'siz olmasına rağmen baya hoşuma gitti. Kİlitleme veya hissizlik yoktu frenlerde. Oturuş pozisyonu biraz yatık gibi geldi bana veya sıkışık trafikte bileklerim hafif de olsa ağrıdı. Ama titreşimsizliği bana herşeyi unutturdu.
fazla kullanamadığım için söyleyeceklerim şimdilik bu kadar :)

MOtru alış sürecimde desteğini benden esirgemeyen, SENCER YÜREKÇE abime sonsuz saygılarımı iletiyorum...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Arkadaşlar selamlar
Uzun bir araştırmadan sonra GSR'ımı almış bulunuyorum. Uzun dediğim 1.5ay ama motorsuzluktan bana 1.5 sene gibi geldi.
MOtorum 2008 model 11 bin 500 km'de. İlk izlenimlerimi hemen aktarayım: sıkışık trafite bir önceki motorum olan er6 f'e göre daha kıvrak. En ince deliklerden bile rahatça geçtim.
Fazla zorlama imkanım olmadı motoru ama frenleri ABS'siz olmasına rağmen baya hoşuma gitti. Kİlitleme veya hissizlik yoktu frenlerde. Oturuş pozisyonu biraz yatık gibi geldi bana veya sıkışık trafikte bileklerim hafif de olsa ağrıdı. Ama titreşimsizliği bana herşeyi unutturdu.
fazla kullanamadığım için söyleyeceklerim şimdilik bu kadar :)

MOtru alış sürecimde desteğini benden esirgemeyen, SENCER YÜREKÇE abime sonsuz saygılarımı iletiyorum...

hayırlı uğurlu olsun kardeşim. 1000km den ancak bu kadar yardım edebildim...
inşallah yazın biryerlerde buluşup bir gsr buluşması yapabiliriz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst