inşallah benimki de haftaya olacak...
sabahı iple çekiyorum. param hazır, tek eksiğim nöbetler denk düşecek, o kadar![]()
Sencar ve Ali abi motorlarınız hayırlı olsun.Allah'ım teker haricinde yere değdirmesin.
Bu arada arkadaşlar kışın yaklaşması ve içimdeki bitmek bilmeyen racing aşkından dolayı motorumu satmam gerektiğini düşünüyorum.Düşünen arkadaş olursa özelden görüşebiliriz.
------------------------------------------------------------------------------------
2006 model 2008 trafik çıkışlı
10.000 Km'de
Ön michelin arka metzeler lastik(yaklaşık 2000 km önce takıldı)
Kappa koruma demiri
Xenon far
Arka sehpa aparatı
Samimiyetimle söylüyorum ki en ufak bir sorunu bile bulunmamaktadır.Temizliğinin kanıtı da aşağıdaki resimlerdir.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fiyat olarak 11.750 tl düşünüyorum.
PM İle mesaj attım.Eğer gelmediyse 0534 394 78 83 numaram ordan görüşebiliriz.Selamlar .
Hocam gsr'niz ile ilgileniyorum.Öm ile iletişim adresinizi (msn) ve telefonunuzu verirseniz detayları konuşabiliriz :cat: sevgiler.
bence bu motoru alma. Çok temiz, gözüm kaldı valla![]()
Slm Sencer.İst. da görüşemedik.Nasıl makina ?
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )
1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )
1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"
abi, nasıl anlatsam ( görmemiş demesinler diye test yazısı yazmayı düşündüğüm halde vazgeçtim )
1- yan akaylıktayken ürkütüyor, üstüne çıkıp mmarşa bastın mı için çekiliyor :cat:
2- ( farklı deseler de gs500 kullanmanın faydalarını, özellikle yavaş yavaş cc büyütmenin faydalarını o kadar çok gördüm ki) vitese takıp yola çıktığında gerçketen de gs500 ün kullanım pratikliği, rahatlığı resmen torunlarına geçmiş.
3- aksaray-adana otoban arasında öyle berbat yollaredan geldim ki, herhangi bir çinli dağılabilirdi. 40-60km hızla ve büyük bir sabırla 2 saat boyunca yol gittim ama rahat olduğu için kaskmadı beni. amortisörler gerçekten mükemmel...
4- 980km yolu yaklaşık 120tl ye geldim. 1 depo benzinle (16,5 lt) 320-330km yaptım. bence gayet iyiydi...
5- cem'in söylediğini aynen aktarıyorum ( hell24 ) "sırf frenleri için alınacak bir motor"
Arkadaşlar şu sıralar hararetli bir şekilde motor aramaktayım
listemde gsr600 başta olmak üzere fazer ve VFR var. bildiğiniz temiz çiziksiz ve tabi abartı fiyatlı olmayan GSR varsa bilgilendirirseniz sevinirim.
Yararlı olacagını düşündüm gsr 600 türkçe kullanma kılavuzu
http://tr.diplodocs.com/kullamin-kilavuzu-kilavuzlar/SUZUKI/GSR600-_T
Arkadaşlar selamlar
Uzun bir araştırmadan sonra GSR'ımı almış bulunuyorum. Uzun dediğim 1.5ay ama motorsuzluktan bana 1.5 sene gibi geldi.
MOtorum 2008 model 11 bin 500 km'de. İlk izlenimlerimi hemen aktarayım: sıkışık trafite bir önceki motorum olan er6 f'e göre daha kıvrak. En ince deliklerden bile rahatça geçtim.
Fazla zorlama imkanım olmadı motoru ama frenleri ABS'siz olmasına rağmen baya hoşuma gitti. Kİlitleme veya hissizlik yoktu frenlerde. Oturuş pozisyonu biraz yatık gibi geldi bana veya sıkışık trafikte bileklerim hafif de olsa ağrıdı. Ama titreşimsizliği bana herşeyi unutturdu.
fazla kullanamadığım için söyleyeceklerim şimdilik bu kadar
MOtru alış sürecimde desteğini benden esirgemeyen, SENCER YÜREKÇE abime sonsuz saygılarımı iletiyorum...