Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
motorumun resimlerini koyayım da,topik biraz şenlensin.:)






ben motorumu aldığımda,(4 AY ÖNCE)1685 km.deydi.2007 model.geçen hafta,6000 km.bakımını yaptırdım.K&N hava+K&N yağ filtresi+iridyum bujiler takıldı.çok çok memnunum,oldukça keyifli bir motor.istediğim zaman,bir boğa kadar hırçın,istemediğim zaman,bir kedi kadar uysal.:)herkese tavsiye ederim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Bende GSR'ımın resimlerini paylaşayım sizlerle :wiinkk:



K7 safkan naked tam bir fighter :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ERGENE,motorun yan grenajları gerçekten hoş duruyor.daha önce de bir resimde görmüştüm.sahibi,ingiltereden getirttiğini söylemişti.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Sahibi bizzat benim :) haklısın ingiltereden getirttim. GSR türkiye'den tanıyorum seni yeni üyesin orada.Grenajları çok değiştirdi GSR'ı tavsiye ederim :wiinkk:
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Bende GSR'ımın resimlerini paylaşayım sizlerle :wiinkk:



K7 safkan naked tam bir fighter :)
Motorunuzu hem gsr Türkiyeden,hem de sahibinden.com'dan tanıyorum.Gerçekten Türkiyedeki sayılı gsr'lerden biri.Çok hoş olmuş.Elinize sağlık.Ben de bu alt grenajdan almayı düşünüyorum.Fiyat konusunda bilgi verir misiniz?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Merhaba 390 ingiliz sterlini şuanki fiyatı getirtmeye kalktığında 450 sterline mal olur sana ilgili linki veriyim bir bak istersen
http://www.suzuki-gb.co.uk


Senin makinanın tüm aksesıarlarını çok zevkli seçmişsin bence de.
Seçtiğin cam bence GSR'a en çok yakışan model.
Aynalar da çok şık durmuş.
Ayrıca arkadaki mono kapak parçası da mükemmel bir bütünlük sağlamış motorla.
Grenajları zaten söylemeye gerek yok.
Kısaca emeğine ve zevkine sağlık diyorum.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------

soyle bir goz ucuyla bakayım dedim bizim butun ekip burada :queen::queen::queen:


Sen nerdesin asıl, yoksun pek ortalıkta, neler çeviriyosun bakiim?:queen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Yorumun için teşekkür ederim Dreamdark elimden geldiği kadar makinemin aksesuarlarını seçip değiştirdim GSR'ımı çok seviyorum :cat:umarım 750 veya 1000'liğini çıkarır Suzuki tam bir fighter :cat:

Sevgili Mod'um Ladysıtter'ım her yerde enseliyon :queen: özledim seni ziyaretinize geleceğim veya siz bu taraflara bir ara organize olurmusunuz :wiinkk:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar yanlıs anlamayın ama kısa ve oz sorumu yanıtlıya bılıcek bı arkadas varmı

soru fazer 600 (98 bg) ile gsr 600 arasındakı - ler ve + lar neerdır
hız? yakıt? vıraj? fren?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
her ikisini de kullandım bence virajda fazer, gsr ye göre daha dengesiz. yerden yüksek olmasından kaynaklanıyor galiba.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bu baslik cok aktif olmasa da, yakin zamanda bi gsr ci katilabilir araniza..
nasipse aliyorum:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
abi aliyim baslik maslik acarim zaten:)
2 gundur gozume uyku girmiyo bugun alicam sanirim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst