Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
motorumun resimlerini koyayım da,topik biraz şenlensin.





ben motorumu aldığımda,(4 AY ÖNCE)1685 km.deydi.2007 model.geçen hafta,6000 km.bakımını yaptırdım.K&N hava+K&N yağ filtresi+iridyum bujiler takıldı.çok çok memnunum,oldukça keyifli bir motor.istediğim zaman,bir boğa kadar hırçın,istemediğim zaman,bir kedi kadar uysal.
herkese tavsiye ederim.:cat:





ben motorumu aldığımda,(4 AY ÖNCE)1685 km.deydi.2007 model.geçen hafta,6000 km.bakımını yaptırdım.K&N hava+K&N yağ filtresi+iridyum bujiler takıldı.çok çok memnunum,oldukça keyifli bir motor.istediğim zaman,bir boğa kadar hırçın,istemediğim zaman,bir kedi kadar uysal.
Son düzenleme:



