Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Eger 300 km uzeri yol yapcaksam orjinalini takarim, fakat 100 kmlik yolda en buyuk susturucu cok fazla etkilemio. Ama acik egzosla gideyim dersen vay haline:p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Anaaa benim motor :) Gokhan valla bende ozledim Comet'imi. Hala Mt'den birinde olmasina sevindim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu arada susturucu demişken benim devilin susuturucuyu takınca haydut 230'u geçmiyor ama susuturucyu çıkarınca 260 ı görüyor. Hız merakım oldugundan degil, normalde hızım 130 civarı ama motor bu hızdada rahat gitmiyor, torkun düştügü bariz bir şekilde hissediliyor. Zaten susturucunun delisi serçe parmagı kadar birşey. Devil bu hayatı nasıl yaptı anlamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Anaaa benim motor :) Gokhan valla bende ozledim Comet'imi. Hala Mt'den birinde olmasina sevindim.

Sitede anasayfaya fotografını eklesek 4-5 kişi "anaaa benim motor" diye atlar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Bu arada susturucu demişken benim devilin susuturucuyu takınca haydut 230'u geçmiyor ama susuturucyu çıkarınca 260 ı görüyor. Hız merakım oldugundan degil, normalde hızım 130 civarı ama motor bu hızdada rahat gitmiyor, torkun düştügü bariz bir şekilde hissediliyor. Zaten susturucunun delisi serçe parmagı kadar birşey. Devil bu hayatı nasıl yaptı anlamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------



Sitede anasayfaya fotografını eklesek 4-5 kişi "anaaa benim motor" diye atlar:mrgreen:

ben susturucuyu özel yaptırdım two için. fakat orjinal egzosun cıkıs iç capı 32 mmdi yanlıs hatırlamıyorsam. twoyuda o kadar yaptım hiç birşey farketmiyor. ama bamya kadar cıkısla tabiki motoru sıkarsın. kısaca two brothers iyidir candır :))
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogan dün two yetkilileriyle görüştüm. İştme kaybı olan müşterilerine işitme cihazını %50 indirimli veriyorlarmış. Hadi yine iyisiniz :p

Şaka bir yana ses merakının sonu kötü. Aslında en iyisi orjinal egsoz.
Şuan devilin susturucusu olmamasına ragmen öyle rahatsız eden bir ses vermiyor.Sadece sesin tonu biraz degişti. Artık daha kalın tok bir homurtulu ses veriyor.Aksi bir durum olsa uygun bir susturucu yaptırıp onla kullanırdım.

Birde kısa tüp egsozların uzun vadede subaplar vs. e zarar verdigi söyleniyor .Bu konuda ne dersiniz?(malum egsozdan gelen geri basınç düşük oluyor.) veya şöyle diyelim; performans egsozlarının motosiklet saglıgına etkisi nedir?

Karbüratör ayarlarını yaptırıp düzenli hava yakıt karışımını saglasak dahi motosikletin saglıgını olumsuz yönde etkiler mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Dogan dün two yetkilileriyle görüştüm. İştme kaybı olan müşterilerine işitme cihazını %50 indirimli veriyorlarmış. Hadi yine iyisiniz :p

Şaka bir yana ses merakının sonu kötü. Aslında en iyisi orjinal egsoz.
Şuan devilin susturucusu olmamasına ragmen öyle rahatsız eden bir ses vermiyor.Sadece sesin konu biraz degişti. Artık daha kalın tok bir homurtulu ses veriyor.Aksi bir durum olsa uygun bir susturucu yaptırıp onla kullanırdım.

Birde kısa tüp egsozların uzun vadede subaplar vs. e zarar verdigi söyleniyor .Bu konuda ne dersiniz?(malum egsozdan gelen geri basınç düşük oluyor.) veya şöyle diyelim; performans egsozlarının motosiklet saglıgına etkisi nedir?

Karbüratör ayarlarını yaptırıp düzenli hava yakıt karışımını saglasak dahi motosikletin saglıgını olumsuz yönde etkiler mi?

ben susturucuyla geziyorum diğer türlü tam açık gerçekten ağrıtabiliyor. homurtulu ses cıkartıyor bence en guzel sesi o :).
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
o konuda net kimse bişey diyemediği için bilmediğim konudada yorum yapmadım, belki el yapımı egzoslarda olabilir fakat marka egzosların gerekli argeleri yapıldığı için olmaz diye düşünüyorum :). Zaten piste girip makinanın canını cıkarmıyoruz ki 4-5 bin devirde seyir ederken motorun sesini duymak hosuma gidiyor acıkcası :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet tam muammada bir konu oldugu için sordum bende. Bu arada acıkcası firmaların argesinede okadar güvenmiyorum. En somut örnegini ben yaşadım işte. özellikle bandit 1200 s için devil egsoz aldım kutunun üstünde de bandit1200 yazıyor ama susturucu 1200 e göre degil. Motoru sıkıştırıyor. Adamlar zahmet edip orjinal susturucunun çapına bile bakmamış. Serçe parmagı kadar deligi olan bir susturucu takmış. Ki o çaptaki bir susturucunun 1200cc lik bir makinaya takılamayacagını sanayideki çırak dahi anlayabilecek düzeyde...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

Bu arada şu 600 ile 1200 konuları birleştirsek mi acep? Zaten bir avuç haydutçuyuz onlarıda cc ye göre ayırınca konular iyice pasif kalıyor.:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bence bir mahzuru yok birlestirin :)
Ben niye hep girip okuyorsan bu konuyu onu bile bilmiyom :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
gökhan, devil yanlıs susturucu gondermiş olmasın. cunku saçma oyle 125lik susturucusu gibi.

lucas, bandit hastalıkmıdır nedir, özletio kendini.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
gökhan, devil yanlıs susturucu gondermiş olmasın. cunku saçma oyle 125lik susturucusu gibi.

Yok yahu içinde puntalı bi vaziyette geldi. Kaldıki hadi karıştı diyelim. Karışsa karışsa 600 ile karışır ki o delik 600'e bile az. Neyse sonuç olarak takmıyorum. Koltuğun altında duruyor. Polis durdurup tak derse takarız yoksa böyle devam. Gerçi bir defa tak demişti ama:)

Lucas seni fahri haydutçu yapalım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
yanlıs tahmin etmişim :) sen bandit al bak iyi gelcek demekki içime doğmuş :)

gökhan artık sanayide genişini yaparsın iç çapını cok para tutmaz heleki malzemeyi aldın mı:) polis ne durdurcak ya işi gücü mü yok boşa at yanından geçerken farketmez bile :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benim tipsizi satabilirsem sezon sonu belki. Temiz makina bulmakda cok zor artik. Bakicaz bakalim :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Lucas ben satarım belki sana, sonbahar gibi askere gitme ihtimalim yüksek. anlaşırsak mt içinde kalması gönlümden geçer:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Lucas ben sana uygun fiyata verirdim ama onca masraftan sonra satarsam suzuki gelip döver diye korkuyorum. Artık askere kadar motoru satma işini düşünmüyorum.

Bu arada Dogan ne oo haydut aşkı bitti mi?:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Yok ya askerlik var bnm ve uzun donem olcak:( bosuna yatcak 2 yil motor eger kullanan olursa satarim sonra gelince aliriz yine belki 1200 abs bluruz:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Öve öve bitiremiyorsunuz, hem de hepinizde bir satmaya meyil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst