Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yok ya askerlik var bnm ve uzun donem olcak:( bosuna yatcak 2 yil motor eger kullanan olursa satarim sonra gelince aliriz yine belki 1200 abs bluruz:)

1200 abs bulmak sayısalda 6 bulmak gibi birşey oldu artık.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

Öve öve bitiremiyorsunuz, hem de hepinizde bir satmaya meyil :)

Ben satmıyom hacı rahat ol:p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar fotoğraftaki yağ sogutma sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?
231014_10150192348598485_1565539_n.jpg


Böyle bir uygulamaya degecek kadar sogutma saglayabilir mi, gerek var mı ne dersiniz?

bu arada papatya disklerde fena.
228420_10150192350443485_2170630_n.jpg


Motora masraf yapmak alışkanlık yaptı artık:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
gökhan walla yakın bir arkadasım bu hafta yeni kasa absli 1200 aldı :). guzel makina gercekten.

deniyenlerin yorumlarını görmek lazım fakat o yag tapasına hararet gostergesi takıyorlar onlar nasıl acaba
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ABS li 1200'ü nerden buldu yahu:). Bu arada evet o hararet göstergelerinide gördüm ama ne derece saglıklı ölçüm yapıyor?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Arayan bulur walla aradık baya bulduk :). esasında merak ederim hep kac derece acaba diye hiç olmazsa fikir verir denemek lazm:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
gökhan istiyorsan bir tane daha var 1200 absli yeni kasa bandit. 2008 model 14 bin kmde 3lü givi çanta seti var. yan çantalar givi keyless arka canta givi E55. sen paradan haber ver motor cok :D

Dünkü çeşme gezimizde tarihi değer elde ettim arkadaslar. 100 kmde tam 4,75 litre yaktım. hay banditin gözünü seveyim. 163,9 km yaptım, Shellden 97 oktan olarak 7,801 ltx4,300= 33,54 tl benzin aldı. buda 97 oktanda 0,20 kuruş 100 kmde 4,75 lt ediyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Haydutuma bukadar masraf yaptıktan sonra degişmem için suzukinin 0 km bandit 1200 önermesi lazım :)

Yakıt konusunda ise benimde normal kullanımda(120-130 km) 5.6 lt gibi degerleri görüyor fakat bakımdan çıkarken senkron karböratör ayarları yapılacak. Ondan sonra ne olur açıkcası korkutuyor.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Haydutuma bukadar masraf yaptıktan sonra degişmem için suzukinin 0 km bandit 1200 önermesi lazım :)

Yakıt konusunda ise benimde normal kullanımda(120-130 km) 5.6 lt gibi degerleri görüyor fakat bakımdan çıkarken senkron karböratör ayarları yapılacak. Ondan sonra ne olur açıkcası korkutuyor.:pale:

haklısın bugun motostoptaydım. senden söz ettik iyi masraf yaptı diyor yusuf. Allah içine sindirsin. artık yapıldıktan sonra bir izmire gelde hep beraber tanısalım hiç olmazsa :).

bakımdan sonra azalmaz mı? hani sağlıklı motor daha az yakar diye biliom ama emin değlim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Şu son bakım işide bitsin artık kafama takılan noktası kalmıyor. Genelde ilk aldıgım günder beri yaptırmayı planladıgım şeylerdi. Bakalım ustada temiz bir içşilik çıkartırsa artık gönül rahatlıgıyla binerim inş. Aklımda bir izmir var ama yakın tarihte olacak iş degil. Yaz sonuna dogru belki.

Bu arada yakıt konusunda; motor sürekli bakımlı zaten. Her 3000-4000 km de rutin bakım yapılıyor. Hatta şuan buji filtreler ve yagı degişeli 2000 km olmuştuki egsantrik zinciri ve gergisi degişimi için tekrar bakıma girdi. Beni korkutan ustanın hava benzin ayarlarını yaparken oranı düzgün yapmayıp yakıt tüketimini artırması. İstanbul'da senkron ayarı yapılırken bu oran çok iyi ayarlanmıştı. Hem gidişi iyiydi hemde yakıtı makuldü.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
inşallah bekleriz :)

doğru motorlarımız yağ buji vs bakımından devamlı taze olarak değiştiriyoz. fakat senkron subap ayarı, sekman değişimi bunlarda nasıl etkilencek merak içindeyim. benim motorumda 1500 km sonra subap ve senkron olucak. yakıt ne konuda etkilencek sonrasıda görücem :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar fotoğraftaki yağ sogutma sistemi hakkında ne düşünüyorsunuz?
http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/231014_10150192348598485_1565539_n.jpg

Böyle bir uygulamaya degecek kadar sogutma saglayabilir mi, gerek var mı ne dersiniz?

bu arada papatya disklerde fena.
http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/228420_10150192350443485_2170630_n.jpg

Motora masraf yapmak alışkanlık yaptı artık:mrgreen:

Ben motoru pek bilmiyorum, araştırmaya da vaktim olmadı. Oyüzden sorayım; motor normalde yağ soğutmalı mı? Bu sizin resimde gösterdiğiniz yağ soğutma sisitemi sonradan mı eklenmiş motora, yoksa var olan sistemin iyileştirilmiş hali mi?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
inşallah bekleriz :)

doğru motorlarımız yağ buji vs bakımından devamlı taze olarak değiştiriyoz. fakat senkron subap ayarı, sekman değişimi bunlarda nasıl etkilencek merak içindeyim. benim motorumda 1500 km sonra subap ve senkron olucak. yakıt ne konuda etkilencek sonrasıda görücem :)
Segmanların ,subap lastiklerinin degişimi, senkron ayarı, subap ayarı,karbüratör ayarlarının yapılması mantıken yakıtta düşüş saglaması gerektiriyor fakat şuan bile normal kullanımda 5.6lt yakarken bu düşse düşşse nekadar düşecek merak ediyorum dogrusu. Bandit 1200 kullanıcılarının yorumlarına bakıyorum. Daha 5.4 lt'nin altına düşen yok. Bu nedenle yakıtın fazla düşecegini düşünmüyorum ama şu var belki orta devirin biraz üstündeki devirlerde yakıt tüketimi eskiye oranla biraz düşlebilir. Neyse görcez bakalım...
Ben motoru pek bilmiyorum, araştırmaya da vaktim olmadı. Oyüzden sorayım; motor normalde yağ soğutmalı mı? Bu sizin resimde gösterdiğiniz yağ soğutma sisitemi sonradan mı eklenmiş motora, yoksa var olan sistemin iyileştirilmiş hali mi?

Motor hava destekli yağ sogutmalı. Yani çift sogutma sistemi var. Fotograflarda gördügün yag kapagına takılan sogutma sistemide sonradan eklenmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar, Doğan ın bahsettiği şanslı 1200 abs sahibi benim. Forumdan bberksan dostumuzdan aldım. Motoru geçen hafta teslim aldım, 2008 trafik tescilli, 23500 km, uzun givi cam, arka çamurluk, abs li bir motosiklet. Geçen Doğan ile birlikte Çeşme tarafında gezi yaptık ve motoru full ledim, bir kaç kez daha full depo ile km yapıp ortalama çıkartıcam. Çıkan sonucu buradan paylaşırım. Bundan önce 05 ve 06 bandit 650s kulandım, bu motor cidden farklı, 5. vites-100 km ve devir saati 3500 de (tecrübe ile sabit). Kullanmaya başladığınızda torkun ne anlama geldiğini anlıyorsunuz, gerçekten ürkütücü bir kuvveti var. Bu kuvvet uzun yolda size konfor ve sağ elinizin altında duran ve her an patlamaya hazır bir bomba hissini veriyor. bu tork size 5. viteste 50 km ile gidip gazı açarak birden 200 lere ulaşmanıza olanak sağıyor. Bandit anlatılmaz yaşanır diyorum, Allah herkesin gönlüne göre versin.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Merhaba arkadaşlar, Doğan ın bahsettiği şanslı 1200 abs sahibi benim. Forumdan bberksan dostumuzdan aldım. Motoru geçen hafta teslim aldım, 2008 trafik tescilli, 23500 km, uzun givi cam, arka çamurluk, abs li bir motosiklet. Geçen Doğan ile birlikte Çeşme tarafında gezi yaptık ve motoru full ledim, bir kaç kez daha full depo ile km yapıp ortalama çıkartıcam. Çıkan sonucu buradan paylaşırım. Bundan önce 05 ve 06 bandit 650s kulandım, bu motor cidden farklı, 5. vites-100 km ve devir saati 3500 de (tecrübe ile sabit). Kullanmaya başladığınızda torkun ne anlama geldiğini anlıyorsunuz, gerçekten ürkütücü bir kuvveti var. Bu kuvvet uzun yolda size konfor ve sağ elinizin altında duran ve her an patlamaya hazır bir bomba hissini veriyor. bu tork size 5. viteste 50 km ile gidip gazı açarak birden 200 lere ulaşmanıza olanak sağıyor. Bandit anlatılmaz yaşanır diyorum, Allah herkesin gönlüne göre versin.

Vay o absli 1200 alan sensin demek:). Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

Bu arada bende ilk aldıgımda 5. vitesteki torkuna dahi hayran kalmıştım ama bir süre sonra yine forumdan tanıştıgım ve eskiden bandit 1200 sahibi olan oocan nickli abimiz "birde sen 4. vitesteki torkun tadına bak" demişti. E tabi baktım ve nevrim dönmüştü.O tork hakkaten anlatılmaz. Bir ara 4. viteste hızlanmayı dene ne demek istedigimi anlarsın. :cherry:

He bu arada motora iyi bak. Bakarsın 1-2 yıl sonra yine forumdan birine nasip olur :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Motoru beklerken fotograflarına fena sardım. Bu arada şu haydutlarınız fotograflarını alsak diyorum :)

Bendekiler...

292499_10150778150194758_47012036_n.jpg


581051_10150886696594758_626849235_n.jpg


580457_10150778153544758_1726422496_n.jpg


562844_10150778150304758_1617838426_n.jpg


545845_10150778150774758_876467857_n.jpg


534913_10150886695354758_1061749634_n.jpg


532757_10150886695024758_1486308313_n.jpg


427825_10150886696634758_1608358766_n.jpg


389207_10150778227654758_1427393223_n.jpg


303411_10150886695289758_1191560677_n.jpg


Haydutu fena özledim beaa. Dogan Yusuf'a söyle parçaları çabuk getirsin. Günler ay gibi geçiyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
bir kısım parçaların gelmişti, hepsini birlikte göndercekti nasıl olsa birlikte takılcak ayrı ayrı gitmesin diyordu ama gelir 1-2 haftaya sanırım :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet onu şiparişleri geçerken söylemişti. İstanbul'da 13 adet subap lastigi vardı.

Siparişi 14 Haziran'da onaylamıştık. Sanırım 4-5 Temmuz'a gelir.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
sonra siparisin kalmıyor değil mi? motor biticek yani? cunku 3 hafta sürüyor az değil. :) sezonu bitircen walla bakımla
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yok yok bu son parti. Daha motorda kafam takılan yer yok. Banditin tasarımcı bu çabamı görse aglardı şarefsizim.

Bu arada ne sezonu yahu. O ne demek yenillen birşey mi? :)

418960_10150629873469758_1884031622_n.jpg


419118_10150629870869758_1534946011_n.jpg


429030_10150629868444758_601255294_n.jpg


:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Az önce İzmir Moto Stop'tan aradılar, parçalar gelmiş. 16 günde geldi. Resmen kendi sektörlerinde rekor kırdılar. Bir arkadaş Honda'dan cbr için parça siparişi vermişti. Yakaşık 40 güne geldi. Onlara bakıldıgında suzuki baya iyi iş çıkardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst