Merhaba arkadaşlar, Doğan ın bahsettiği şanslı 1200 abs sahibi benim. Forumdan bberksan dostumuzdan aldım. Motoru geçen hafta teslim aldım, 2008 trafik tescilli, 23500 km, uzun givi cam, arka çamurluk, abs li bir motosiklet. Geçen Doğan ile birlikte Çeşme tarafında gezi yaptık ve motoru full ledim, bir kaç kez daha full depo ile km yapıp ortalama çıkartıcam. Çıkan sonucu buradan paylaşırım. Bundan önce 05 ve 06 bandit 650s kulandım, bu motor cidden farklı, 5. vites-100 km ve devir saati 3500 de (tecrübe ile sabit). Kullanmaya başladığınızda torkun ne anlama geldiğini anlıyorsunuz, gerçekten ürkütücü bir kuvveti var. Bu kuvvet uzun yolda size konfor ve sağ elinizin altında duran ve her an patlamaya hazır bir bomba hissini veriyor. bu tork size 5. viteste 50 km ile gidip gazı açarak birden 200 lere ulaşmanıza olanak sağıyor. Bandit anlatılmaz yaşanır diyorum, Allah herkesin gönlüne göre versin.