Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar gs 500ün yakıt sarfiyatı km de ne kadar beni bilgilendirebilirmisiniz
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
benim için önemkli olan bir motora bakınca ilk önce diri durcak bakımlı durcak ondan sonra bakmakla ıyımı kotmu karar vermessın km sine bakarak km si az olur ama bakımsızdır cok amsrafı vardır olmaz km coktur ama kullanıcı tıtızdır motora ıyı bakmıstır gereklı parcaları zamanında degıstırmıstır alınır

kardeş ybr yi bıraktın gs500 forumlarına takılıyosun bakıyorum:)sende benim gibi ybr den sonra gs500 e talipsin galiba.bende seneye düşünüyorum ama er-5 mi gs500 mü karar veremedim hala seneye yaza kadar araştıracam şimdilik ybr idare ediyor:)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
kardeş ybr yi bıraktın gs500 forumlarına takılıyosun bakıyorum:)sende benim gibi ybr den sonra gs500 e talipsin galiba.bende seneye düşünüyorum ama er-5 mi gs500 mü karar veremedim hala seneye yaza kadar araştıracam şimdilik ybr idare ediyor:)

er5 tipini sevmiyorum gs500 hosuma gıdıyor ancak temız ve guvenılır bulmak kolay degil ayrıca benım dusunceler cok celişkili birde bütceyle alakalı :cherry:
belki 250 cc yede gecebilirim kawasaki yada hyosung ama bilmiyorum bütce neye izin verirse belki bir sezon daha ybr ile devam edebilirim
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Şimdide Suzukiyi tanıdım..

Arkadaşlar merhaba. Ben şu an CBF 150 kullanıyorum.Aklımda iki model vardı.Honca NX4 ve ER-5. Motorumu satmak üzere sahibinden'e ilan verdim.Bir arkadaş Suzuki GS500 için takas yaparmısın demiş.İncelemeye başladım gayet güzel bir motor.
Şimdi siz tecrübelilerden ricam şu; Honda için servis ve parça full.
Kawasaki ER-5 için servis var parça eh işte.Biraz beklersen geliyor.
Suzuki nasıl hiç bilmiyorum.Ankara için imkanlar nedir.
Yakıtı ne kadar.Benim CBF 150 cc ve 80-100 kuruş arası yakıyor.Bu 500 cc olunca ne kadar oluyor.Yani motoru alıp binememekte var.Sonra taşıt vergisi ne kadar.Yolculuk camı taktırdınızmı ?

Durup duruken bu kadar soruyu cevaplamak zor gelebilir ama bakarsınız bende Suzuki dünyasına katılırım sayenizde..

Teşekkürler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Arkadaşlar merhaba. Ben şu an CBF 150 kullanıyorum.Aklımda iki model vardı.Honca NX4 ve ER-5. Motorumu satmak üzere sahibinden'e ilan verdim.Bir arkadaş Suzuki GS500 için takas yaparmısın demiş.İncelemeye başladım gayet güzel bir motor.
Şimdi siz tecrübelilerden ricam şu; Honda için servis ve parça full.
Kawasaki ER-5 için servis var parça eh işte.Biraz beklersen geliyor.
Suzuki nasıl hiç bilmiyorum.Ankara için imkanlar nedir.
Yakıtı ne kadar.Benim CBF 150 cc ve 80-100 kuruş arası yakıyor.Bu 500 cc olunca ne kadar oluyor.Yani motoru alıp binememekte var.Sonra taşıt vergisi ne kadar.Yolculuk camı taktırdınızmı ?

Durup duruken bu kadar soruyu cevaplamak zor gelebilir ama bakarsınız bende Suzuki dünyasına katılırım sayenizde..

Teşekkürler.

az önce BMW deneme sürüşlerine katıldım ve GS 500 ü 30.000km kullandıktan sonra bindiğim ilk motordu. kalkışta pati çektirebilirisn vs vs dünya kadar eğitim cümleleri kurdular ama ( 1200cc ile 500cc kıyaslanmaz elbette) gs 500 tecrübesiyle 40 yıldır bmw k1200R kullanıyormuşum geldi.
daha sonra ER6F kawasaki( 78HP) kullandım ama gs 500 ün tadını vermedi açıkçası...

gs 500 ekonomiktir ama parçada biraz beklersin ama kaza yapmadığın müddetçe yağ-hava filitresi- buji-yağ dışında bir tek şey istemedi benden 8 ay içinde 35.000km yaptım :)
hatta az önce arkadaşlara "temizini bulsam yine gs500 alurdım heralde "dedim ve eve geldim senin yazını okudum...
anla yani :)
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Teşekkürler.

az önce BMW deneme sürüşlerine katıldım ve GS 500 ü 30.000km kullandıktan sonra bindiğim ilk motordu. kalkışta pati çektirebilirisn vs vs dünya kadar eğitim cümleleri kurdular ama ( 1200cc ile 500cc kıyaslanmaz elbette) gs 500 tecrübesiyle 40 yıldır bmw k1200R kullanıyormuşum geldi.
daha sonra ER6F kawasaki( 78HP) kullandım ama gs 500 ün tadını vermedi açıkçası...

gs 500 ekonomiktir ama parçada biraz beklersin ama kaza yapmadığın müddetçe yağ-hava filitresi- buji-yağ dışında bir tek şey istemedi benden 8 ay içinde 35.000km yaptım :)
hatta az önce arkadaşlara "temizini bulsam yine gs500 alurdım heralde "dedim ve eve geldim senin yazını okudum...
anla yani :)

Açıkçası banada güzel göründü.Yakıtı nasıl henüz öğrenemedim ama sanıyorum bu motor bana ER-5 iunutturdu.Artık kafamda ya NX4 yada GS500 olacak.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
bildiğim kadarıyla er-5 gs500den biraz daha fazla yakıyor.bende sürekli forumlarda vakit buldukça er-5 ve gs500 ile ilgili konuları okuyorum.er-5 in tipi daha çok hoşuma gidiyor ama suzuki daha ekonomik ve sağlam olduğunu anladım okuduğum kadarıyla bi de ankarada suzuki parçası bulman çok zor olmaz sanırım bekleme payı ne kadar bilmiyorum ama gs500 ün parçaları bulunuyor.şu an benim gittiğim ustada var mesela.saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 AM ----------

er5 tipini sevmiyorum gs500 hosuma gıdıyor ancak temız ve guvenılır bulmak kolay degil ayrıca benım dusunceler cok celişkili birde bütceyle alakalı :cherry:
belki 250 cc yede gecebilirim kawasaki yada hyosung ama bilmiyorum bütce neye izin verirse belki bir sezon daha ybr ile devam edebilirim

benimde er-5 hoşuma gidiyor dizayn olarak tercih edersem sırf o yüzden tercih ederim sanırım:)ama suzuki daha ekonomik ve sağlam sanırım tabi dediğin gibi bütçeyle alakalı bide 500lük makinayı kullanmak bilhassa işe gidip gelirken sıkıntı yaratır diye düşünüyorum.bende ilk etapta hyosung 250comet düşünüyorum ama hyosung olması bir kere daha düşündürüyor beni???
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
önümüzdeki sezon benimde aklımı çelen motosikletlerin başında geliyor gs500 arkadaşlar. fakat frenleri konusunda tereddüt ediyorum. durması da gitmesi kadar iyi midir?
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
er-5 den iyi diyor kullanan arkadaşlar ama bilmiyorum sürüp denemek lazım tabi...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
ER-5 daha seri ve hızlı bir motor fazla yakabilir ama bunlarıda karşılaştıralım.Dizayn olarak benim daha çok hoşuma gidiyor.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
dizayn saglamlık yakıt tasarrufu olarak er 5 le kıyaslamam bile gs 500 ü..er 5 dumduz motor ne şıklıgı var anlamış degılım..
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
dizayn saglamlık yakıt tasarrufu olarak er 5 le kıyaslamam bile gs 500 ü..er 5 dumduz motor ne şıklıgı var anlamış degılım..

Google'da ER-5 GS500 karşılaştırmalarına bak sadece :)
Dümdüz motor dedin ya motordan ne kadar anladığını belli ediyorsun :mrgreen:
Bende ilk GS500 alıcaktım ancak farkları görünce vazgeçtim :)
Kawasaki ER5 gibi bir motoru küçümseyerek "dümdüz motor" diye basit yorumlar yapmayalım , SUZUKİ para ödemiyor size sakin olun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Google'da ER-5 GS500 karşılaştırmalarına bak sadece :)
Dümdüz motor dedin ya motordan ne kadar anladığını belli ediyorsun :mrgreen:
Bende ilk GS500 alıcaktım ancak farkları görünce vazgeçtim :)
Kawasaki ER5 gibi bir motoru küçümseyerek "dümdüz motor" diye basit yorumlar yapmayalım , SUZUKİ para ödemiyor size sakin olun :)

herkesin begenisi kendine motor bilgimi begenimi sorgulama gibi bir sansın yok ayrıca burası gs500 topiği er5 degil övmek istiyorsan orda övebilirsin:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
herkesin begenisi kendine motor bilgimi begenimi sorgulama gibi bir sansın yok ayrıca burası gs500 topiği er5 degil övmek istiyorsan orda övebilirsin:cat:

Sen kim oluyorsunda GS500 topicinde ER5'i övmeyi veya ER5 hakkında yorum yapmama karışıyorsun ?

Burası özgür bir alan , belli sınırlar çerçevesi içinde isteyen istediği yorumu yapabilir sınırları aşmadığı sürece , GS500 topicinde ER5 ile kıyaslama yapmayı veya ER5'ten bahsetmeyi yasaklayan sınırı kim koymuş?

Lütfen biraz olgunlaşalım , çocuk gibi burası bizim mekanımız git ER5 topicine orda konuş ne demek yani , isteyen istediği yorumu yapabilir.Ayrıyetten kaç kere ER5 kullandında ER5'e "dümdüz motor" diyorsun.Honda Today ile kıyaslamaya sok hatta ER5i.

Her iki motorun iyi veya kötü yanları var bana göre GS500 yakıt tasarrufu konusunda iyi fakat ER5'te dizayn ve hız bakımından daha iyi geliyor bana bu benim görüşüm.

Tarafsız yorum yapmayı , karşılaştırma yapabilmeyi öğren.
Yakıt konusunda kıyaslayamam bile yazmışsın görende sanıcak biri 10 Kuruş yakıyo diğeri 300 kuruş :)
Çocuk çocuk yorumlar yapmayın lütfen.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Sen kim oluyorsunda GS500 topicinde ER5'i övmeyi veya ER5 hakkında yorum yapmama karışıyorsun ?

Burası özgür bir alan , belli sınırlar çerçevesi içinde isteyen istediği yorumu yapabilir sınırları aşmadığı sürece , GS500 topicinde ER5 ile kıyaslama yapmayı veya ER5'ten bahsetmeyi yasaklayan sınırı kim koymuş?

Lütfen biraz olgunlaşalım , çocuk gibi burası bizim mekanımız git ER5 topicine orda konuş ne demek yani , isteyen istediği yorumu yapabilir.Ayrıyetten kaç kere ER5 kullandında ER5'e "dümdüz motor" diyorsun.Honda Today ile kıyaslamaya sok hatta ER5i.

Her iki motorun iyi veya kötü yanları var bana göre GS500 yakıt tasarrufu konusunda iyi fakat ER5'te dizayn ve hız bakımından daha iyi geliyor bana bu benim görüşüm.

Tarafsız yorum yapmayı , karşılaştırma yapabilmeyi öğren.
Yakıt konusunda kıyaslayamam bile yazmışsın görende sanıcak biri 10 Kuruş yakıyo diğeri 300 kuruş :)
Çocuk çocuk yorumlar yapmayın lütfen.

sen önce düzgün konusmasını ögren karsında cocuk yok ok:cat:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Şehir içi kullanım ve GS500

Arkadaşlar forumları okudum. GS500'ün şehir içi kullanımı ile farklı görüşler yazılmış. Kimisi şehir içi kullanım için mükemmel olduğunu, kimisi de yoğun trafikte motorun fazla ısındığını yazmış. Ben cc yükseltmeyi düşünen bir kullanıcıyım. %90'ı Şehir içi ve kilit denecek kadar yoğun trafikte %10'da şehir dışında yol yapıyorum. GS500 bu durumda bana uygun olur mu? Şu anki motorum 125 cc. Kilitlenmiş trafikte çekirge gibi oradan oraya zıplayarak gidebiliyorum. Senede yaptığım yolun %10'u şehir dışı 125cc bunun için uygun değil. Şehir dışı için ayrı motor almayı, veya motora fazla bir parayı yatırmayı düşünmüyorum. Görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hava soğutmalı olduğundan istanbulun bekleten en yoğun trafiğini de düşünürsen haklı olabilirsin ama bir yere kadar. 35,000km ( 8 ayda ) yapmış biri olarak gs500 beni hiç üzmedi ve yormadı ( 2003 model 21,000km de almıştım ) sadece zincir-dişli-yağ-yağ filitresi 35.000km de yaptığı masraf idi. 5000km de bir 60tl.
satmaya karar verdiğimde yılların ustası sordu ben de radyatörlü bişey alacam dedim. dünya devi suzuki harareti ona göre yapmışken korkma birşey olmaz dedi. ondan sonra müthiş bozuk bir zeminde mersinin 40 derece sıcağında 30km yi aşAmadan 2 saate yakın geçtik.hyo gt250, cbf150 ve ben. makina sadece sibop sesi verdi o kadar...
ben de 15,000 km daha yaptım ve evlenmek için satmak zorunda kaldım.
yine 5-6000tl param olsa, seçeceğim ilk motor temiz bir 2003 üstü olmasını tercih ederdim. hoplayıp zıplamak istiyorsan da croos tavsiye ederim.

sözlerime güven, çünkü benim açtığım başlılara bakarsan gezi raporlarımı inceleyip hak verirsin. mersinden alanyaya, kozana, maraşa(haftada 1 nişanlıyken sabah çıkıp akşam dönüyordum 600km. ) tık demedi....

temiz bulursan al bir tane... bana da almayaya sürekli gs 500 üyle gidip gelen bir yaşlı amcam tavsiye etmişti. 1998 den beri gs 500 le gidip gelirmiş.
200km hızla 6,5-8litre yakıyordu. şehir içind ebir depo 300km civarı yapıyordu. 90km sabit hızla bir depo ile 360km gördüm ( mersin-osmaniye gidiş dönüş )

SON KARAR SANA KALMIŞ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 PM ----------

ARKADAŞLAR ARKADAŞLAR...

ER5 - GS500
52HP 48hp
YAKITI BİLEMEM AMA DAHA FAZLA GÜÇ DAHA FAZLA YAKIT DEMEKTİR ESKİ KARBÜRATÖRLERDE.
denge konusunda gs500 fark atar. frenajda gs500 ön-arka disk, er5 kampana( kampanadan çıkan sesi kesmeyen bir motosiklet tamircisi arkadaşım vardı, sıkıldı sattı )
er5 ve gs 500 arasında tip farkı çok yok ama gs500 güçlü olduğunu hissettiriyor. er5 bana hantal görünüyor.
havasaki gpz 500 derseniz eğer dönemin en çılgın makinasıydı bence ama er5 onun oldukça güçsüzletilmiş hali sanırım.
herneyse bu zevk meselesi. bir de frenajda elbette diskler kampanadan daha iyi sonuç verir ama diski seven var sevmeyen var.
tamamen zevk olayı. çünkü biri kava diğeri suzi...

ben kullandığımı söyleyeyim, gs500 BENCE güzel makina. daha da güzeli B-King

suzuki aaaabii :)

birbirinizi yemeyin yav, bizim biznde başka dostumuz da yok....

saygı ve sevgiler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst