- Katılım
- 28 Eyl 2008
- Mesajlar
- 153
Valla yazıyoruz çiziyoruz soruyoruz ama cevaplayan 1-2 kişi var. Siz nerelerdeydiniz bu esnada. Yeni gelenler var. Ben mesela![]()
hoşgeldin arkadaşım yeni motorun hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela göstermesin evet biraz baya bi uzak kaldım topikden ben vinç operatörlügü yapıyorum şirket 1 aylıgına vardiyalı bi iş almışdı çok şükür bitirdik şimdi biraz biraz girebiliyoruz işde bakabiliyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------
Selam arkadaşlar. Evlilik hazırlıkları nedeniyle bir süre motorumdan uzak kaldım.
Şimdi yine sizlerle birlikteyim.
Motorumun lastiklerini değiştireceğim. Önerebileceğiniz marka ve model var mı? Fiyat bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi verebilirlerse çok memnun olurum.
Valla tamercim pirelli demon sport bence sanki bu motorlar için özel üretilmiş benim motorun üstünde var gayette memnunum