Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Valla yazıyoruz çiziyoruz soruyoruz ama cevaplayan 1-2 kişi var. Siz nerelerdeydiniz bu esnada. Yeni gelenler var. Ben mesela:)

hoşgeldin arkadaşım yeni motorun hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela göstermesin evet biraz baya bi uzak kaldım topikden ben vinç operatörlügü yapıyorum şirket 1 aylıgına vardiyalı bi iş almışdı çok şükür bitirdik şimdi biraz biraz girebiliyoruz işde bakabiliyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------

Selam arkadaşlar. Evlilik hazırlıkları nedeniyle bir süre motorumdan uzak kaldım.

Şimdi yine sizlerle birlikteyim.

Motorumun lastiklerini değiştireceğim. Önerebileceğiniz marka ve model var mı? Fiyat bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi verebilirlerse çok memnun olurum.

Valla tamercim pirelli demon sport bence sanki bu motorlar için özel üretilmiş benim motorun üstünde var gayette memnunum
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
hoşgeldin arkadaşım yeni motorun hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela göstermesin evet biraz baya bi uzak kaldım topikden ben vinç operatörlügü yapıyorum şirket 1 aylıgına vardiyalı bi iş almışdı çok şükür bitirdik şimdi biraz biraz girebiliyoruz işde bakabiliyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------



Valla tamercim pirelli demon sport bence sanki bu motorlar için özel üretilmiş benim motorun üstünde var gayette memnunum

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Çok iş olsun da zaman olmasın.:)

Lastiklerin alternatifleri var aslında, internette pirelli sport demon yazarsanız, çıkan satış sitelerinde farklı markaların touring klasmanındaki lastiklerinde uygun boyutta olanlar mevcut. Ama ya fiyat uymuyor ya da desenleir çirkin. Yanlış hatırlamıyosam. Metzeler in desenleri çirkindi, michelin de pahalıydı.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
188079093191502.jpg


1242230883.jpg


1242246075.jpg


1242198759.jpg


1242197903.jpg


DSCF5125.jpg


a7499624e05710bcdeea3a924d0d084f.jpg


Iceman1.jpg


Nicki1.jpg


DSCN0873.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Selam arkadaşlar. Evlilik hazırlıkları nedeniyle bir süre motorumdan uzak kaldım.

Şimdi yine sizlerle birlikteyim.

Motorumun lastiklerini değiştireceğim. Önerebileceğiniz marka ve model var mı? Fiyat bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi verebilirlerse çok memnun olurum.

Ben 1 ay önce arka lastiği değiştirdim.Michelin Pilot Activ 220 TL.Gayet memnunum.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Merhaba arkadaslar. Uzun sureden sonra tekrar yaziyorum. Bende de 99 cok tatli bi GS500 var. Fakat yurtdisinda calistigim icin, kendisinin de motoru olan enisteme biraktim sari prensesimi. Bu arada motorum yine ayni sebeple (yurtdisinda oldugum ve olacagim icin) satiliktir, ilgilenen arkadaslara duyurulur.

http://www.sahibinden.com/suzuki_gs500_motor_buyutmeyi_dusunenlere_-72WQQaXQQ12027256WQQpXQQdisplayitem&keyword=denizli%20gs500

Eylulun ilk haftasinda tatile gelicem Turkiye'ye. GS500'um ile Denizli-Afyon yapip 3 gun kadar orda kaldiktan sonra Afyon-Denizli yapicam. 1 gun kadar dinlendikten sonra da Denizli-Bodrum yapip 4 gun kadar da orda kaldiktan sonra Bodrum-Denizli yapicam. Plana Antalya'yi da dahil etmek istiyordum ama cok guneyde kaliyor. 7 aydir da motora binmiyorum. Bu kadar yol yeter diye dusunuyorum.

Sizden ricam bu guzergahlari kullanmis olanlar varsa tecrubelerinizi paylasir misiniz? Yol uzerinde dikkat edilmesi gereken noktalar yada unsurlar nelerdir? Daha keyifli bir surus icin tavsiye edebileceginiz rota veya hazirliklar nelerdir?

Tesekkurler.

Denizli Afyon arası yolun bir niteliği yok pek birşey söyleyemiyeceğim, ama denizli muğla arası güzergah çok güzel virajlarla dolu.Muğladan sonra Bodrum yoluna gitmedim. Ama Bodrum-Datça arası feribotla kolay bir yolculuk yapabileceğinizi söyleyebilirim(deniz tutmuyorsa).Datçadan Muğlaya kadar olan yol en sevdiğim güzergahlardandır.:cat:.

Keyifli sürüşler.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Daha önce Adana'dan sahil yolunu takip ederek Datçaya gelmiştim. Ben sizin yerinizde olsam güzergahı şöyle yapardım. Denizli ,Afyon, Konya, Antalya-sonra sahil yolundan Kaş, Kalkan dan geçerek Datça.Datçadan feribotla Bodrum. Sonrada Bodrum, Muğla, Denizli. Bence böyle bir zamanınız varsa ve geziyi kafaya koyduysanız, tekrar denizliye dönmek yerine güzergaha Antalya'yıda ekleyip böyle bir gezi yapmanız daha güzel ve eğlenceli olur. Ben şimdi Datça'dayım. Motosikletle gelecektim bazı nedenlerden ötürü gelemedim. Gelsem size eşlik etmeyi düşünebilirdim. Bu güzergahın tersi de olabilir tabi aklınıza hangisi yatarsa..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Selam arkadaşlar. Evlilik hazırlıkları nedeniyle bir süre motorumdan uzak kaldım.

Şimdi yine sizlerle birlikteyim.

Motorumun lastiklerini değiştireceğim. Önerebileceğiniz marka ve model var mı? Fiyat bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgi verebilirlerse çok memnun olurum.
Pirelli Sport Demon'u motosiklet.net üyesi olduğunuzu belirterek Sirkeci Aydın Motor'dan liste fiyatından %15 indirimle alabilirsiniz; ayrıca kargo da onlara ait. Ben birkaç ay önce arka lastiği oradan almıştım ama halen takma gereği duymadım.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Rota kafama yatti gibi. Asagidaki sekliyle duzenledim tekrar. Kafama takilan bir kac nokta var.

Antalya Bodrum arasi baya uzun surecek gibi. Ne kadar surer ortalama?

Datca'ya gitmek icin Mugla merkezin bayaa yakinindan gecmek gerekiyo. Hic
feribotla ugrasmayip direk Mugla'dan Bodrum mu yapsam diyorum, bildigim yol neticede.

Datca'dan feribotla Bodrum ne kadar surer ve yaklasik ucret nedir?

Rotayi su sekliyle belirledim simdilik:

Denizli-Afyon (3 gece)-Isparta-Antalya (4 gece)-Kas-Kalkan-Fethiye-Koycegiz-Marmaris-Datca-Feribot-Bodrum (3 gece)-Mugla-Denizli

rotaz.jpg

Çok hızlı alınan bir yol değil, aynı güzergahı geçtim ama ne kadar sürdüğünü tam olarak hatırlayamıyorum. Öyle tahmin ediyorum ki sabahtan çıksanız sakin sakin giderek akşama Datça'da olursunuz. Bu konuda maalesef kesin birşey söyleyemeyeceğim. Bugün Karaköyde Bodrum feribotunun yanından balık tuttum, maalesef sormak aklıma gelmedi:(. Ama bundan 3-4 gün önce yine ordaydım adamın biri transalple geldi sanırım 15 lira dediler. Umarım yanılmıyorumdur. Muğlaya yaklaşmışken ordan bodrum a geçmek olabilir taibki neden olmasın. Ben aynı yoldan gitmekten pek hoşlanmıyorum. Ya da güzel olmayan yollardan. O sebeple güzergaha farklı rotalar eklemiştim ki değişik yollardan gidin diye. Sonuçta Marmaris ve Datçayıda görmüş olursunuz, yollarıda eğlencelidir. O noktadan sonra seçim sizin tabiki. Gideceğiniz güzergahta yol ortasında ve kenarında mucur birikintileri olması kuvvetle muhtemeldir(Özellikle sahil rotalarında) dikkat etmenizi tavsiye ederim. Datça'ya geldiğinizde burda olursam feribota kadar uğurlarım sizi.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Karar sizin tabiki. Ama o yollarda sabahtan akşama sürdüğümde ve akşam vardığımda motordan iner inmez yine binmek istiyorduk. Hatta camp yerinden şehre iniyoduk motor sürmek için. Rotayı nasıl seçerseniz seçin keyifli ve güvenli sürüşler, iyi yolculuklar dilerim
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3
Meraba arkadaşlar,
GS 500 hastalığına ben de talipim :cherry: ilk belirtileri bi haftadır uyku düzenim bozuldu :pale:. bi gs 500 üm olmzsa :pr: bunun daha da ilerleyeceğinden korkuyorum.
Bi kere öncelikle öğrenciyim. Denizli Pamukkale Üniversitesinde. Motor için 4ooo tl bütcem var. Bana en azından en kötü ihtimalle bir-iki yıl masraf çıkarmamalı. Zaten harçlığmla anck bu bütceye çıkabldim. Daha da masraf çıkartırsa kullanamam. Nelere dikkat etmeliyim bu modellerde bi araç için.
4ooo tl ye araştırmalarıma göre 1999 model araçlar var. Burda aracı satılık olan arkadaşlar var onlara da uyarsa ilgilenirlerse çok sevinirim. Benden çok daha tecrübeli arkadaşlar var değerli deneyimlerinizle yardımcı olur musuz.
Teşekkürler.:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 PM ----------

Forumun neredeyse tamamını okudum. Çok şey öğrendim. Ama aradığım soruya tam net cvp bulamadım.
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar merhaba ben yeniyim hem forumda hemde motorsiklet konusunda ,en kısa zamanda ise bir gs 500 alacağım önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Merhaba Ozeb;
Oncelikler foruma hosgeldin. Motorsiklet dunyasina da hosgeldin demem gerekiyorsa GS500'den baslama derim. Once biraz daha kucuk bi makina al 250lik vitesli bisey olabilir mesela. Bir sure kullandiktan sonra GS500'e gec. Cunku GS500 gucu sakaya gelecek bi makina degil. GS500 hakkinda bilgi sahibi olman icin yapabilecegim en iyi oneri ise bu konunun tum sayfalarini bastan baslayarak sirasiyla oku. Usenmeden hergun gire gire kitap gibi kelime kelime oku. Cok faydali bilgiler bulacaksin. Bu anlamda emegi gecen tum arkadaslara tekrar tesekkurler. Yalniz dikkat et konunun tamamini okuduktan sonra kendini bir GS500 hastasi olarak bulacaksin ve muhtemelen uyku duzeninde bozulmalar olacak :)

:cat: Tamamen katılıyorum sana.Başlangış makinası değil.
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3
arkadaşlar ben de yeni başlıyorum. daha önce de yazmıştım. peki 250 lik motorlardan hangisini önerirsiniz. :silent: Ne olursa olsun aklım GS500 de kalır :pale: benm. yavaş kullansak bişi olmz heralde :)
birkantapinc parayı toparlamya çalışıyorum. toparlayınca ben size ulaşmaya çalışırım. teşekkürler.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadaşlar ben de yeni başlıyorum. daha önce de yazmıştım. peki 250 lik motorlardan hangisini önerirsiniz. :silent: Ne olursa olsun aklım GS500 de kalır :pale: benm. yavaş kullansak bişi olmz heralde :)
birkantapinc parayı toparlamya çalışıyorum. toparlayınca ben size ulaşmaya çalışırım. teşekkürler.

ögrenirsin ögrenmeye ama alet agır 180 kg 180 kg bir motorda manevraları ogrenmen oldukca zordur bol bol yatırmak zorunda kalırsın cunku tutamazssın aleti her yatırmada sana sınyal ve dıkız aynası olarak geri döner...cbf 250 ile başlayabilirsin :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
5
yavaş kullanırız fazla hız yapmayız diye düşünüyoruz forumdan ve değişik yerlerden aldığım bilgiler de az yaktığına dair bu benim için bir avantaj ayrıca güzel makina gs 500
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3
dikkatli kullansak önce ağır ağır. trafiğe kapalı alanda. bi hafta falan böyle kullansak her gün iyi kötü. iki haftadır GS500 hayali kurup da gidip CBF250 almak çok koycak :pale:
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
107
yavaş kullanırız fazla hız yapmayız diye düşünüyoruz forumdan ve değişik yerlerden aldığım bilgiler de az yaktığına dair bu benim için bir avantaj ayrıca güzel makina gs 500

Merhaba ...haklısın az yakıyor ancak...öyle yavaş kullanırım olmuyor :) bir kere makina çok seri vites geçiş aralığı bir çok makinadan kısa tutulmuş sanırım drag motoru olarak dizyn edildiğinden....ağırlığına gelince evet agır ama öyle manevralarda zorlanma olmuyor...eger hızı doğru ayarlayabşlirsen....sonuçta 250 cc lik makinayıda vücudunla yönlendirmek kolay değil...eğer yeterli motor devrinde kullanmıyorsan....ilk motor olabilir ama senin neyi göze alabildiğine bağlı....
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946

benim için önemkli olan bir motora bakınca ilk önce diri durcak bakımlı durcak ondan sonra bakmakla ıyımı kotmu karar vermessın km sine bakarak km si az olur ama bakımsızdır cok amsrafı vardır olmaz km coktur ama kullanıcı tıtızdır motora ıyı bakmıstır gereklı parcaları zamanında degıstırmıstır alınır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst